۷۸۳۹۸۶
۱۸ نظر
۵۰۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۸
پ

شرکت مخابرات: قبض‌های جدید تلفن را نپردازید

افزایش قیمت ها در آخرین قبض های صادر شده مخابرات منطقه تهران نارضایتی و اعتراض شهروندان را به دنبال داشت؛ مخابرات نیز امروز پیامکی به مشترکان فرستاد که از پرداخت قبض این دوره خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا: قبض های تلفن ثابت مشترکان مخابرات استان تهران در این دوره با افزایش قیمت همراه بود؛ به گونه ای که نارضایتی مشترکان را به همراه داشت.

بسیاری از مشترکان تلفن ثابت در تماس با ایرنا اعلام کردند چنین استفاده ای از تلفن ثابت نداشته اند و دلیل این افزایش قیمت را نمی دانند.

آنان از اعمال چنین تعرفه ای در قبض این دوره تلفن های خود ابراز نارضایتی کرده و پاسخ مخابرات در این باره را خواستار شده اند.

در عین حال مخابرات استان تهران با ارسال پیامکی به مشترکان، این افزایش قیمت را ناشی از اعمال تعرفه اینترنت پرسرعت ثابت اعلام کرده است.

در متن پیامک ارسالی از سوی مخابرات منطقه تهران آمده است: هزینه مابه التفاوت ترافیک مصرفی و سقف مجاز مصرف ماهانه اف.یو.پی (FUP) روی قبض دوره سوم به تاریخ اول مرداد ماه تا سی و یکم شهریورماه اعمال شده است و با توجه به اینکه این افزایش مصرف در زمان مناسب اطلاع رسانی نشده بود مبلغ یاد شده از بدهی ارسالی از طریق این پیامک، از حساب شما کسر می شود.

مخابرات در این پیامک تاکید کرده است: در صورت پرداخت مبلغ اولیه این صورت حساب، مابه التفاوت در بستانکاری دوره آتی شما منظور می شود.

خبرنگار ما در این باره نظر این شرکت را جویا شد که مسوولان گفتند در این باره بزودی اطلاعیه ای رسمی صادر می کنند.

پیگیری های ایرنا برای اخذ موضع رسمی از این شرکت ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ،،،،،،،در روز روشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخابرات دزده

    • پیمان

      من پریروزپرداخت کردم حالاتکلیف چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلاخره چیکارکنیم..بکنیم یانکنیم...بلاتکلیف شدیم..قبض اومده تلفن 180هزارتومان..

    • بی نام

      مخابرات همراه اول وایرانسل اینها یواشکی گوش مردم رو می برن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایرانسلم را شارژ کردم بدون این که استفاده کنم هر روز
        ازش کم میشه صورتحساب گرفتم نوشته سرویس ارزش افزوده
        رفتم برنامه ایرانسل من می بینم هیچ برنامه ارزش افزوده ای فعال نیست.
        واقعا ....

    • ناشناس

      یکی چرا نمیگه واسه چی یه دفعه ایرانسل تعرفه خودشو دوبرابر کرد. اونهمه به ما گفتن سیم کارتتونو به دائمی تبدیل کنین نرخ مکالمه دقیقه ای ۳۳تومن میشه.چرا یه دفعه شده دوبرابر؟؟؟؟؟؟کسی چرا پاسخگو نیست

    • بی نام

      اینترنت دوماه 100 تومن رو برای ما 433 تومن حساب کردن حدود 4 برابر و با هزینه های اضافی و خود پول تلفن 510 هزار تومن اونم وقتی سرعت اونجور که باید عالی نیست هنوز بهانشونم اینه ترافیک مصرفی بین المللی زیاد مصرف کردین ماهیانه 360 گیگ گذاشتن 90 تاش فقط بین المللی و اینو از اولم نگفتن جالب اینه اکثر سایتا سرور و هاست خارجی دارن و عملا اون بخش داخلی استفاده نمیشه و اسما توی ذهن 360 گیگ هست فقط 90 تاش مصرف میشه و برای بقیش باید پول بدیم باز این اگه دزدی نیست چیه:/

    • بدون نام

      لعنت به همه ی دولتمردان ایران

    • بدون نام

      کلا این شگردشونه
      ما چند ماهی خونه نبودیم وبعداز بازگشت دیدم قبض اب وبرقمون پشت در بود وکلی هم مصرف کرده بودیم!!!!
      وقتی رفتم جویای قضیه شدم گفتند ما خودمون براساس متوسط مصرف ماههای قبل قبض صادر کردیم وباید پرداخت کنیدواین مبالغ میره تو حساب بستانکاریتون واگه راضی نیستید برید اعتراض بنویسید تا تو یک پروسه چند ماهه پولنونو پس بگیرید که من از خیرش گذشتم

    • دزد کثیف

      من این سری خط همراه اولم قبضش خیلی بیشتر اومد در حالی که اصلا بسته ای نخریده بودم ....تعجب کردم ورفتم تو گوگل سرچ کردم دیدم همراه اول یه طرحی داده که خودش بدون اجازه بسته های غیر فعال رو فعال کرده بوده من *۱۰۰*۸# رو شماره گیری کردم متوجه شدم خط من هم بدون اجازه خودم فعال بوده که با فرستادن این شماره برام پیام اومد بعد از پایان دوره بسته غیر فعال میشه ....واقعا دیگه دزدی شون تابلو شده و تو روز روشن دست میکنن تو جیب ملت علی الخصوص همراه اول که همه طرحهاش یه کاسه ای زیر نیم کاسه ست

    • نااشنا

      دزدی تو روز روشن

    • بدون نام

      اول از همه شرکت مخابرات در مورد آیتم.....هوشمند کشوری توضیح دهد که در روی قبض درج گردیده بود و مبلغ ۲۲۰۰۰۰ ریال از مشترکان اخذ کرده بود...

    • بدون نام

      اینجا میگه پرداخت نکن....شب تواخبارمیگه تکذیب شد...پرداخت کنید..

    • بدون نام

      امشب تو خبر 20و30گفت پرداخت کنید عجب مملکت گل و بلبلی!!!

    • عباس گلدوست

      رسالت مخابرات از خدمتگزاری به بنگاه مالی تغییر کرده و مبانی ان نه اعتقاد به خدمت کردن مردم است و نه احترام به انان ، مخابرات ، قلدر ، گرانفروش ، مادیگرا و به دور از انگیزه های انسانی شده است .

    • علی کرمانشاه

      این دولت برعکس دورتهای قبلی و دولتهای جهان که بدنبال خدماترسانی و به مردم کشور خود هستند اما دولت فعلی ما فقط بدنبال خدماتگیری و غارت اندوخته های مردم است

    • بنام

      خدا گرفتار تون کنه تا حیله ایی برای مردم درست نکنید مردم پول ندارند نون شب بخرند از اینور پدر سوخته بازی اینها شاهکار برای مردم. مردم ایتنرنت پر سرعت نمیخرند بعد دزدکی میفرستند رو موبایل تا رو قبض بیاد بابا مردم نمیخواند مردم پول ندارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج