۷۸۴۲۸۷
۳۲ نظر
۶۲۱۸
۳۲ نظر
۶۲۱۸
پ

رفتار‌هایی که مردان را در ابتدای رابطه از شما می‎‎راند

اگر چه نمی‌توان در مورد تمام رابطه‌ها یک اصل را در نظر گرفت، اما برخی رفتار‌ها هستند که در اکثر رابطه‌ها به یک شکل تاثیر می‌گذارند. رفتار‌های شما، به خصوص در ابتدای رابطه، زمانی که هنوز احساس و وابستگی خاصی میان تان شکل نگرفته، می‌تواند بر ادامه رابطه تان تاثیرگذار باشد، بنابراین واجب است که دقت بیشتری روی تک تک آن‌ها داشته باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر چه نمی توان در مورد تمام رابطه ها یک اصل را در نظر گرفت اما برخی رفتارها هستند که در اکثر رابطه ها به یک شکل تاثیر می گذارند. رفتارهای شما، به خصوص در ابتدای رابطه، زمانی که هنوز احساس و وابستگی خاصی میان تان شکل نگرفته، می تواند بر ادامه رابطه تان تاثیرگذار باشد، بنابراین واجب است که دقت بیشتری روی تک تک آنها داشته باشید. اگر دوست دارید با رفتارهایی که در ابتدای رابطه می توانند طرف مقابل تان را از شما دور کنند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

حسادت

بعضی چیزها را نمی شه پنهان کرد، حسادت یکی از همان موارد است. شاید حسادت در روابط بلند مدت و زمانی که احساسی در شما جرقه زده، امری طبیعی باشد اما در ابتدای دوستی، تازه زمانی که شما می خواهید یکدیگر را ملاقات کنید و بشناسید، کمی عجیب است و ممکن است که طرف مقابل تان را از شما دور کند.

بنابراین اگر در ابتدای رابطه این حس به شما دست داد، سعی کنید که آن را کنترل کنید. البته حسادت در مواقعی که احساس کنید رابطه تان به خطر افتاده، طبیعی ست اما در غیر این صورت می تواند بر رابطه تان تاثیر منفی بگذاردم.

رفتار‌هایی که مردان را در ابتدای رابطه از شما می‎‎راند

وابسته شدن عاطفی

در ابتدای رابطه، عواطف نقش مهمی را ایفا می کنند. این که شما به طرف مقابل تان نشان دهید که به او علاقه دارید، خوب است اما نباید در این کار افراط کنید. اگر طرف مقابل احساس کند که حال شما به رفتارهای او وابسته است، خودش را تحت فشار می بیند و دیگر نمی تواند در کنار شما خود واقعی اش باشد و این رفتار به مرور زمان او را از شما می راند. بنابراین بهتر است که در ابتدای رابطه انتظارات خود را بالا نبرید.

مقایسه کردن

اگر چه آقایان از بیرون به نظر بی تفاوت و خونسرد به نظر می رسند اما آنها نسبت به برخی از موضوعات بسیار حساس اند. به عنوان مثال دوست ندارند که شما آنها را با دیگران با حتی افرادی که در گذشته در زندگی تان بوده اند، مقایسه کنید. زمانی که یک مرد تصور کند که با فرد دیگری مقایسه می شود، احساس خطر کرده و ترچیح می دهد که میدان را خالی کند.

بنابراین اگر نمی خواهید در ابتدای رابطه حس بدی را به طرف مقابل تان منتقل کنید، او را همانگونه که هست دوست بدارید و دست از مقایسه های بی جا بردارید.

توجه بیش از حد

شاید این که شما پس از آشنایی با مردی، تمام زندگی تان را کنار بگذارید و وقت تان را تنها صرف او کنید برای خودتان جذابیت داشته باشد اما برای طرف مقابل تان ندارد. داشتن اولویت های دیگری در زندگی تان، نه تنها شما را پیش او جذاب تر می کند، بلکه به خود شما نیز اعتماد به نفس بالاتری می دهد. از این رو بهتر است که از برنامه های دیگرتان، جز در مواقعی محدود، نگذرید در غیر این صورت او خیلی زود از شما دلزده می شود.

رفتار‌هایی که مردان را در ابتدای رابطه از شما می‎‎راند

تغییر دادن او

مطمئنا شما به فردی که قصد آشنایی با او را دارید جذب شده اید اما طبیعی ست که برخی از رفتارهای او را هم نپسندید. اما آیا درست است که از همان روزهای اول رابطه او را برای تغییر رفتارهایش تحت فشار بگذارید؟ شاید آنقدر خوش بین باشید و فکر کنید که به مرور زمان می توانید او را تغییر دهید اما حقیقت این است که هیچوقت از آن چیزهایی که آزارتان می دهد به طور کامل رها نخواهید شد. بنابراین اگر رفتارهای روی اعصاب طرف مقابل تان به گونه ای ست که نمی توانید تحمل کنید، بهتر است که در انتخاب تان تجدید نظر کنید.

حس مالکیت

شما تا ۳ ماه اول رابطه در تلاش برای شناخت طرف مقابل تان هستید. پس از آن دوران است که به تدریج از برنامه روزانه او، افرادی که با آنها سر و کار دارد و جزییات خانوادگی اش آگاه می شوید. در این زمان طبیعی ست که شما حس مالکیت به او پیدا کنید اما در این کار هم باید تعادل داشته باشید.

هیچکس دوست دارید که کنترل امورش دست دیگری باشد. اگر این حس به او دست دهد که شما او را چون برده ای خریده اید، خیلی زود از رابطه با شما جا خواهد زد. بنابراین زندگی شخصی محدوده ای ست که نباید پایتان را، در هر مرحله ای از رابطه که هستید، از آن فراتر بگذارید.

عدم اعتماد به نفس

حتما شما هم به افرادی که اعتماد به نفس بالاتری دارند، بیشتر احترام می گذارید و آنها را بیشتر قبول دارید. طبیعی ست، اگر شما برای خودتان ارزش بیشتری قائل شوید، طرف مقابل تان نیز اینگونه با شما رفتار خواهد کرد. اما اگر برعکس، نشان دهید که اعتماد به نفس کافی ندارید و به عنوان مثال نیازهای طرف مقابل را به خودتان ارجحیت می دهید، او نیز از شما سواستفاده و پس از مدتی ترک تان خواهد کرد. بنابراین اگر می خواهید که برای او همیشه جذاب بمانید، اعتماد به نفس تان را بالا نگه دارید.

رفتار‌هایی که مردان را در ابتدای رابطه از شما می‎‎راند

نادیده گرفتن تلاش های او

بسیاری از خانم ها اعتقاد دارند که آقایان به احساسات آنها توجهی نمی کنند. از این رو از یک جایی به بعد سعی می کنند که به طور کل طرف مقابل شان را نادیده بگیرند. این در حالتی ست که آقایان معنی این کار را درک نمی کنند.

بنابراین این که به جای درست کردن مشکل، تلاش های طرف مقابل را نادیده بگیرید، نه تنها چیزی را درست نمی کند بلکه باعث می شود که او اعتماد به نفس اش را نسبت به خودش از دست داده و برای این که بیش از این آزارتان ندهد، از شما دور شود.

اصرار به رابطه بلند مدت

اگر شما وارد رابطه ای شدید تنها به این هدف که طرف مقابل تان را برای همیشه کنار خود نگه دارید، بدانید که راه اشتباهی را در پیش گرفته اید. این رفتار به طرف مقابل تان این حس را می دهد که شما تنها به فکر منافع خود هستید.

بنابراین بهتر است که در اوایل رابطه تنها روی زمان حال تمرکز کنید و از اصرار به این که از رابطه تان رابطه ای بلند مدت بسازید، خودداری کنید. به جای آن سعی کنید که به شریک زندگی تان انرژی خوب و مثبتی را منتقل کنید تا همه چیز به مرور زمان بر وفق مراد شما پیش رود.

فاش کردن تمام رازها

برای این که یک رابطه عاطفی رشد پیدا کند، شما باید تمام گاردهایتان را در مقابل طرف مقابل پایین بیاورید اما افراط در این کار هم می تواند خود دردساز شود. به عنوان مثال خوب است که در ابتدای رابطه واقعیت های زندگی تان را بیان کنید اما این که پرده از تمام رازهایتان بردارید نیز کار خوبی نیست، زیرا در این شرایط طرف مقابل تان احساس می کند که او هم باید مانند شما تمام حقایق زندگی اش را نزدتان بازگو کند اما شاید این کار برای او زود باشد، در این شرایط تحت فشار قرار می گیرد و ممکن است که عکس العملی نامناسب از خود نشان دهد. بنابراین به جای این که در همان روز اول تمام رازهایتان را با او در میان بگذراید، بگذارید که این صمیمیت به طور طبیعی در میان شما شکل بگیرد.

رفتار‌هایی که مردان را در ابتدای رابطه از شما می‎‎راند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من خودم تا حالا بخاطر همين رفتارها از دست 100 دختر فرار كردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آهان یعنی شما عالی هستین، فقط مشکل از ماست. نخیر مثلا تو بحث حسادت، شما می تونین کاری کنین که طرف همچین فکری نکنه. این رفتار شماست که رفتار ما دخترا رو تعریف می کنه

      • بی نام

        شما حتما خودت مشکل داری. دیگه نمی شه که همه 100 تا دختر مشکل داشته باشن

      • بدون نام

        قربان برم خدا را، ماه و ستاره ها را

      • بدون نام

        بیلش را برداشته و به ادامه ساخت ملات ادامه می دهد

      • رابین هود

        بابا براد پیت بیخیال..

      • بدون نام

        :))))))))
        شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • بدون نام

      واقعا حفظ یه رابطه کار سختیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیا همینطوره؛ هم برای مرد هم برای زن

    • بدون نام

      چرت محض! کافیه یه پلنگ لوس باشی تا مردا دنبالت بیفتند حالا هرچی هم اخلاقت مزخرف باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابلهان دنبال پلنگ لوس هستن. عقلا دنبال اخلاق خوب دختر هستند

      • بدون نام

        پس معلومه پسر ها رو اصلا نمیشناسید؟؟
        یا تعریف رابطه رو نمیدونی دقیق
        اون چیزی که شما میگید اصن چیزی نیست که بشه اسمش رابطه گذاشت

      • رضا

        راست گفتی پسرهادنبال پلنگ لوس هستندولی نه برای زندگی .فقط برای سکس .

      • بدون نام

        خیلی احمقی که این طوری فکر میکنی

      • بدون نام

        ١٨:٤٧
        تو كه خيلي خوب مي شناسي! اغلب همين پلنگا هستند كه موفق به ازدواج ميشند و بعدم پوست طرف رو مي كنن و ميرن دنبال بعدي. مي خواي باور كن مي خواي نه ولي مردا به شدت ظاهر بين هستند و بدشون نمياد با پلنگشون به بقيه پز بدند:)))))

    • بدون نام

      اتفاقا در رابطه شریک زندگی خیلی چیزها ومشکلات هست که اینجوری نمیشه گفت .رابطه در دونفر را از زن و شوهر بگید و اینجوری بیشتر حالت ( ازاد ) رو داره . نگه داشتن رابطه زوجین در ایران را در صفحه یی مختص و ا مجرد و پسران و دختران بخواهید اخلاقا درست نیست و وارد نشوند . تا یه ثمری بتونه داشته باشه این گفتگو ها .
      زیر پرسش و پاسخ در کارشناس زنا شویی یه پسر سیزده ساله بی تربیت نوشته بود من ..میخوام !! فرهنگ غرب را نمیپسندم و همه جا همه نوع ادمی هست ؛ماهواره مثلا اگر پسر ودختری زیر سن قانونی حتی اعتراف به دیدن ..پیش دوستش بگه ؛ والدین جریمه . منظورم فرهنگ سازی کنید که : دوست گرامی مخاطب اگر مجرد و زیر سن لازم هستید برای اینکه در اینده دچار مشکل نشویوید وارد نشوید .خودم سوال زیاد دارم اما نمیشه اینجا

    • علی اصغر رضائی

      همه چیز برمی گرده به اخلاق خود آدم و بعد از اون اصل رابطه باید بر راستگویی بدون تعارف کردن باشه

    • بدون نام

      خوب بود و کامل

    • سمیرا

      متاسفانه الان تو کشور ما تنها چیزی که تداوم یه رابطه رو تضمین یا متزلزل میکنه، قیمت دلاره..

    • سمیرا

      متاسفانه الان تو کشور ما تنها چیزی که تداوم یه رابطه رو تضمین یا متزلزل میکنه، قیمت دلاره..

    • بی نام

      برترین دیگه رسانه بی طرف و برترین نیستی. کاملا کامنت هایی که منتشر می کنی جهت مدنظر خودتو دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اولم بی طرف نبود

    • بدون نام

      مردا اصلا به این چیزها اهمیت نمیدن یه پلنگ که بابای پولدار داشته باشه واسه مردای ایرانی کافیه حالا دیگه دختره هر کاری هم بکنه براشون مهم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقيقا

    • بدون نام

      کاش در این موارد از تجربه تعدادی از افراد و زوجین بهره ببرید تا به نتایج واقع گرانه برسید...همه چیز در همه جا درست نیست غلط هم نیست...

    • بهار

      اتفاقا هیجان و احساس نزدیک بودن برای یک زن خیلی مهمه .تمام اینها رابطه رو از طرف یک خانم سرد و شکننده میکنه .به نظر من اصلا اصولی نیست و فقط یک نظر شخصیه

    • رضا

      من که الان با هر پنح تاشون خوشبختم و هیچ مشکلی ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو الان دیگه انسان نیستی فقط یه حیوونی که با ماده های متعددی در ارتباطه. آدم با شعور و فرهنگ فقط دنبال یه عشق تو زندگیشه... این پاپتی ها و تازه به دوران رسیده ها و ندید بدیدهای بدبختن که سبک زندگیشون مثل حیووناس و راضیم هستن ازش

      • بدون نام

        19:45
        روابط بقیه به من و شما ربطی نداره
        شما هم اگه انسان بودی و شعور داشتی طرز بیانت اینجوری نبود

    • بی نام

      لش بودن همه چیز رو تضمین می کنه. کافیه لش باشید تا همه براتون بمیرن. دیگه هیشششکی دنبال دخترای خوب نمی ره

    • سنبل

      کل تیتر و متن یه جوری بودش که انگار همدیگه رو فقط برای دوستی میخوان نه چیز دیگه انگار برای خارجی ها یا بعضی ادمای بی تکلف نوشته بود.

    • بدون نام

      من خودم عقدم الانم تقریبا کارم کشیده شده به طلاق بعضی از رفتار های بالا خیلی تاثیر تو زندگی فرد داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج