۷۸۴۴۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دوربین امنیتی ۳۶۰ درجه فوق دقیق

امروزه دوربین های امنیتی زیادی در بازار وجود دارند که البته هر یک دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند، اما به تازگی دوربینی عرضه شده که بسیاری از این مشکلات را ندارد.

خبرگزاری فارس: امروزه دوربین های امنیتی زیادی در بازار وجود دارند که البته هر یک دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند، اما به تازگی دوربینی عرضه شده که بسیاری از این مشکلات را ندارد. این دوربین تازه که Mi Home Security Camera ۳۶۰° نام دارد، توسط شرکت شیوامی تولید شده و قیمت آن تنها ۳۶ دلار است.

دوربین امنیتی ۳۶۰ درجه فوق دقیق

البته این دوربین تنها برای محافظت از یک اتاق مناسب است و توانایی پوشش محیط های بزرگ تر را ندارد. مهم ترین مزیت این دوربین تهیه یک نمای 360 درجه از محیط اطراف و تهیه تصاویر فوق دقیق با کیفیت 1080 پیکسل است.

این دوربین به راحتی به شبکه های وای - فای متصل می شود و امکان ذخیره سازی داده های خود بر روی شبکه های کلود را دارد. کنترل از راه دور، امکان افزودن کارت حافظه اس دی و دسترسی به تصاویر و داده ها از طریق گوشی از جمله مزایای دوربین یادشده است. دوربین مذکور از طریق یک روتر بی سیم به اینترنت متصل می شود.

این دوربین نمای 180 درجه محیط اطراف را به صورت افقی و نمای 96 درجه محیط را به صورت عمودی پوشش می دهد و با یک سیم سه متری به منبع برق متصل می شود. این دوربین به یک آداپتور 5واتی یو اس بی متصل می شود. وزن محصول مذکور 239 گرم و ارتفاع آن 118 میلیمتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج