جاباما
۷۸۴۵۱۵
۵۰۶۸
۵۰۶۸
پ

مرسدس بنز S۵۶۰؛ هیولای پلاگین هیبرید

مرسدس بنز S۵۶۰ هیبرید به لطف پکیج باطری‌های ۱۳.۵ کیلووات ساعتی قادر است با حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و قبل از اینکه نیاز به شارژ پیدا کند می‌تواند یک مسیر ۵۰ کیلومتری را بپیماید. باتری این خودرو با استفاده از نسل جدید شارژر دیواری Wallbox در حدود ۱ ساعت و نیم شارژ می‌شود

وبسایت ماشین3: با معرفی مدل EQC الکتریکی، کمپانی مرسدس از نهایت سرعت خود در بازار خودروهای الکتریکی خبر داد. در حال حاضر بسیاری از محصولات این شرکت آلمانی به صورت هیبرید و پلاگین هیبرید عرضه می شود که به تازگی نیز از بنز S۵۶۰ هیبرید رونمایی کرد.

مرسدس بنز S۵۶۰؛ هیولای پلاگین هیبرید

مرسدس بنز S560 هیبرید به لطف یک موتور ۳ لیتری V6 توربوشارژ توانایی ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد . همچنین این خودرو به همراه یک موتور الکتریکی با ۱۲۱ اسب بخار قدرت معرفی شده که در مجموع این خودرو ۴۷۶ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد. نیروی تولید شده این پیشرانه به یک جعبه‌دنده‌ی ۹ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می شود.

مرسدس بنز S۵۶۰؛ هیولای پلاگین هیبرید

نیروی تولید شده این خودرو از بنز S۵۰۰ که ۴۳۶ اسب بخار قدرت و ۶۴۹ نیوتن متر گشتاور تولید می کند بیشتر است . مرسدس S۵۶۰e جدید از نظر گشتاور با مدل استاندارد خود یکسان است اما قدرت آن از این مدل بیشتر است.این خودرو برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر از حالت سکون به ۵.۰ ثانیه زمان نیازمند است تا به حداکثر ۲۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

مرسدس بنز S۵۶۰؛ هیولای پلاگین هیبرید

مرسدس بنز S560 هیبرید به لطف پکیج باطری‌های ۱۳.۵ کیلووات ساعتی قادر است با حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و قبل از اینکه نیاز به شارژ پیدا کند می تواند یک مسیر 50 کیلومتری را بپیماید. باتری این خودرو با استفاده از نسل جدید شارژر دیواری Wallbox در حدود 1 ساعت و نیم شارژ می شود و در صورت استفاده از شارژر معمولی صفر تا صد درصد این باتری به 5 ساعت زمان نیازمند است. این خودرو از از تمام امکانات رفاهی دیگر مدل های مرسدس S کلاس به همراه مصرف سوخت کمتر بهره می برد.

مرسدس بنز S۵۶۰؛ هیولای پلاگین هیبرید

فروش بنز S۵۶۰e در آلمان با قیمت ۹۶.۰۶۵ یورو آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج