جاباما
۷۸۴۶۲۷
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

ساعت‌های هوشمند و مودم‌ها در صف رجیستری

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: متأسفانه در حال حاضر وارد کنندگان استقبالی از واردات تلفن همراه نمی‌کنند و اشخاص تمایلی برای خرید تلفن همراه و وارد کردن این دستگاه‌ها به بازار ندارند.

خبرگزاری ایسنا: محمد مهدی غفوریان افزود: پس از پایان طرح رجیستری تلفن‌های همراه که وارد کشور شده‌اند نوبت به دیگر وسایل ارتباطی که سیم کارت دارند می‌رسد بر این اساس پس از تلفن‌های همراه، نوبت به تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند می‌رسد و پس از آن مودم‌ها در صف رجیستری قرار دارد.

غفوریان ادامه داد: هدف از رجیستری جلوگیری از واردات کالای قاچاق و پیگیری و ردیابی دستگاه‌های ارتباطی است و درصورتی که رجیستری انجام نشود پس از مدتی دستگاه غیر قابل استفاده شده و امکان ارتباط با آن وجود نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز افزود: البته در خصوص انواع مودم‌ها، عملیات رجیستری توسط خود اپراتورهای بزرگ کشور که حجم اینترنت به فروش می‌رسانند انجام می‌شود چون به نوعی خود تنها واردکنندگان این نوع محصول هستند.

غفوریان در ادامه در خصوص وضعیت واردات تلفن همراه به کشور گفت: متأسفانه در حال حاضر وارد کنندگان استقبالی از واردات تلفن همراه نمی‌کنند و اشخاص تمایلی برای خرید تلفن همراه و وارد کردن این دستگاه‌ها به بازار ندارند. تا این لحظه حتی ۶۰۰ هزار تلفن همراه باقی مانده در گمرک هم ترخیص نشده است.

وی ادامه داد: البته وضعیت لوازم جانبی و قطعات تلفن همراه کمی بهتر است؛ البته به این معنی نیست که کاهش قیمت داشته‌ایم بلکه نسبت به خود تلفن همراه وضعیت بهتری دارد؛ ولی هنوز هم قیمت یک قطعه برای تعمیر تلفن همراه برابر با قیمت خود تلفن همراه است که متأسفانه از کیفیت چندانی هم برخوردار نیست و نسبت به گذشته کاهش کیفیت چشمگیر داشته‌اند.

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور در پایان اظهار کرد: مصرف تلفن همراه در ایران ماهیانه یک میلیون دستگاه است که با این وضعیت متأسفانه دیگر نمی‌توان خوشبین بود و امیدوارانه صحبت کرد؛ باید فکری اساسی برای بهبود وضعیت بازار تلفن همراه کشور کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارگرونترکنید

    • بدون نام

      همان بلایی که سر تلفن همراه آمد را میخواهند سر ساعت و مودم بیاورند.
      باور کنید قصد خیری پشت این کار نیست. صرفا محدودیت و نابود کردن بازار است و لاغیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج