جاباما
۷۸۴۹۳۹
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

عارف: فرض ما ماندگاری افشانی در شهرداری است

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه فرض ما ماندگاری افشانی در شهرداری تهران است، گفت: نماینده شهرداری در مجلس در این باره ضعیف عمل کرد و می‌توانست در زمان بررسی این طرح، اعلام کند که شهردار تهران قانون خاص دارد وهمتراز با وزرا است.

خبرگزاری فارس: محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در جلسه مجمع امید تهران ضمن تشکر از رئیس شورای شهر برای دعوت از نمایندگان مجلس به شورای شهر، گفت:

مجمع امید تهران متشکل از نمایندگان مجلس، اعضای شورا، استاندار و شهردار تهران، فرصتی برای شهر و ما است تا مردم نتایج رای خود را در مجلس و مدیریت شهری ببیند. در همین راستا نیز برنامه‌های راهبردی تهیه شد و با تشکیل چند کمیته تخصصی راهبردی تلاش شد وعده‌هایی که به مردم داده‌ایم، را پیگیری و اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: از جمله این وعده‌ها پافشاری بر درآمدهای پایدار در شهر تهران است زیرا معتقدیم نمی‌توان شهر را با درآمدهای ناپایدار اداره کرد. همچنین بازنگری قانون شوراها از دیگر مواردی است که به دنبال آن هستیم. مجمع امید تهران در کنار تلاش برای تحقق این وعده‌ها، بر تصویب لایحه درآمدهای پایدار تمرکز ویژه‌ای دارد.

عارف بر ضرورت استفاده از فرصت خدمت‌گذاری به مردم تاکید کرد و با اشاره به چالش‌های کلان شهر تهران،گفت: برای داشتن مدیریت شهری موفق چاره‌ای جز محول کردن تمام امور شهری به پارلمان شهری نداریم و به همین دلیل بازنگری در قانون شوراها باید صورت بگیرد.

رئیس مجمع امید همچنین بعداز اظهارنظر اعضای مجمع در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان، بر لزوم حاکمیت قانون در تمامی شئون تاکید کرد و گفت: فرض ما ماندگاری آقای افشانی است اما نماینده شهرداری در مجلس در این باره ضعیف عمل کرد و می‌توانست در زمان بررسی این طرح، اعلام کند که شهردار تهران قانون خاص دارد وهمتراز با وزرا است. فضای مجلس هم برای اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان فعلا آماده نیست و باید از طریق تعامل با اداره کل قوانین مجلس در قالب تشکیل کمیته‌ای پیشنهادات مطرح شده را پیگیری کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای عارف از کیسه خلیفه میبخشی نیروی جوان دارید این همه تح
      صیلکرده الی باید نور چشمی های خودتان باشد مثل ا
      قای جهرمی که جوان است وکاربلد

    • بدون نام

      این میشه یه رانت وقتی همه باید تمکین کنن چرا بخاطر یک نفر قانون دور میزنید؟ اینجوری بود که الان هیشکی نباید شامل این قانون بشه

    • بدون نام

      قانون باید برا همه یک سان باشد

    • بدون نام

      برای چی اخه چرا این خاصان میتونن قانون براشن اجا نشه این همه جوان بیکار هنوز میخواین این پیر بازنشسته را تر وخشک کنیدچون از ما بهتران است

    • بدون نام

      قانون بای اینها یعنی کشک

    • بدون نام

      اقای افشانی خودت کناره گیری کن وتموم کن این داستان رو. چقدر این پست مزایا دارد و شیرین است که......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج