جاباما
۷۸۵۰۷۳
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تفهیم اتهام اولیای دو دانش آموز مدرسه معین

در حادثه کودک آزاری در مدرسه معین تهران و به دنبال شکایت ناظم این مدرسه (متهم) از بین ۶ ولی دانش آموز شاکی، اولیای دو تن دیگر از دانش آموزان به شعبه بازپرسی دادسرای ارشاد احضار و با حضور در دادسرا، تفهیم اتهام شدند.

خبرگزاری ایرنا: در حادثه کودک آزاری در مدرسه معین تهران و به دنبال شکایت ناظم این مدرسه (متهم) از بین ۶ ولی دانش آموز شاکی، اولیای دو تن دیگر از دانش آموزان به شعبه بازپرسی دادسرای ارشاد احضار و با حضور در دادسرا، تفهیم اتهام شدند.

هفتم خرداد امسال بود که یکی از سایت‌های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه خبر داد؛ خبری که به‌سرعت در فضای مجازی پیچید و به‌دنبال آن، فیلم‌هایی از ناظم مدرسه منتشر شد.

به دنبال این موضوع، پرونده قضایی در دادسرای امور ارشاد تشکیل و برای ناظم مدرسه معین، به اتهام کودک‌آزادی و تشویق به فساد و فحشا کیفرخواست صادر و دادگاه نیز متهم را به ۱۰ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق و دو سال انفصال از خدمت محکوم کرد؛ حکمی که در شعبه ۵۳ دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و قطعی شد.

حالا، ناظم مدرسه معین نیز از اولیای تعدادی از دانش‌آموزان به اتهام ایراد ضرب و توهین در هنگام دستگیری شکایت کرده و این شکایت نیز در دستور کار دادسرا قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، ۶ نفر از اولیای دانش آموزان به دادسرا احضار شدند که پیشتر چهار نفر از اولیا در شعبه بازپرسی حضور یافتند و ضمن تفهیم اتهام و اخذ توضیحات، برای سه تن از اولیای دانش آموزان قرار کفالت و برای یک نفر از آنها که اتهام اخلال در نظم عمومی دارد، قرار وثیقه صادر شد.

دو تن از اولیای دانش آموزان نیز طی روزهای گذشته پیرو احضار صورت گرفته، به شعبه بازپرسی رفتند و تفهیم اتهام شدند و برای آنها قرار تامین کیفری صادر شد.

پرونده‌ای هم در همان ابتدا برای مدیر مدرسه معین از باب «عدم نظارت و اعلام جرم به موقع» تشکیل شده بود که در این خصوص تحقیقات شعبه بازپرسی انجام شده و همزمان با تکمیل تحقیقات در ارتباط با اتهامات اولیای دانش آموزان به دادگاه ارسال می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من بودم ميكشتمت .براي كتك خوردن شكايت هم ميكني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق بودن باید میکشتنش

    • بدون نام

      كاش باقي اوليا هم غيرت داشتن ميگرفتن تيكه پاره ميكردن اون ناظم و مدير بي همه چيزو كه سرشون مثل كبك تو برف بود و خودشونو ميزدن به اون راه

    • بدون نام

      بسیار بسیار جای تاسف است شرایط اولیا را در نطر نمیگیرید حکم صادر میشود خودتان بودید چه میکردید

    • بدون نام

      جالبه شکایت کردبرای ضرب شتم

    • بدون نام

      عجب متهم پر رویی، با چه روئی شکایت کرده!!!!!!!!!!؟

    • بدون نام

      ای داد بیداد مثلا اینا دبگه مسوول بچه های ما هستن تو مدرسه یه مشت ... وقتی مدیر و ناظم مدرسه اینقد بیشرفن چه انتظاری دیگه آدم باید از اوباش و اراذل داشته باشه. ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی نظر میدی همه رو با یک چوب نزن مثلا تو یکی خیلی خوبی من نمی دونم چه کاره ای ولی اگه تو صنف تو یک نفر تو زرد بیشرف در اومد تو هم بیشرفی....?

    • بدون نام

      باید همون جا تکه تکش میکردن یاد شکایت نیوفته .

    • ابراهیم

      یکی نیست از اون بازپرس ویا دادیار بپرسه نظم عموی را تعریف کنه ّباید از خودش خجالت بکشه که قرار وثیقه صادر کرده گرچه صدور قرار به معنی محکومیت نیست ودادگاه در ای خصوص تصمیم میگیرد

    • بدون نام

      باید تمام اولیا و دانش آموزانی که با علنی کردن تجاوز ناظم متهم آبروی این مسلمان مومن را بردند اعدام شود. ناظم هم اگر به فرض محال گناهی کرده، که نکرده و فقط به جوانان ... خدا میبخشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج