جاباما
۷۸۶۸۶۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نمایش دو فیلم برای زائرین اربعین

به همت قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین؛ اولین «سینما سیار» در مرز‌های خروجی کشور فعالیت خود را روز جمعه ۲۷ مهر و با نمایش دو فیلم سینمایی برای زائران امام حسین (ع) آغاز کرد و تا ۸ آبان ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: به همت قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین؛ اولین «سینما سیار» در مرزهای خروجی کشور فعالیت خود را روز جمعه ۲۷ مهر و با نمایش دو فیلم سینمایی برای زائران امام حسین(ع) آغاز کرد و تا ۸ آبان ادامه دارد.

نمایش دو فیلم برای زائرین اربعین

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت:در این سینما سیار دو فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» و «به وقت شام» در سه مرز؛ مهران، شلمچه و چذابه و در دو نوبت ساعت ۱۹ و ۲۱ برای زائران نمایش داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه این دو فیلم هر دو در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت چندین سیمرغ بلورین شده‌اند، گفت: دلیل انتخاب این دو فیلم توجه به زندگی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و الگوگیری از زندگی اهل بیت(س) است.

رییس سازمان فرهنگی هنری در ادامه بیان کرد: قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین با مجموعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ایام سوگواری اربعین حسینی از ۲۷ مهر تا ۸ آبان همراه با زائران خواهد بود. از جمله فعالیت‌های این قرارگاه سوگواره شعر آیینی «قتیل العبرات» است که این برنامه با حضور مشترک شاعران آیینی ایرانی و عراقی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های دیگری همچون؛ نمایشگاه موضوعی کتاب، نقالی و تعزیه خوانی، نمایشگاه عکس انقلاب و اربعین، کارگاه خوشنویسی و نقاشی حماسی، روایتگری واقعه عاشورا و اربعین، نمایشگاه موزه عبرت، یادواره شهدای جهان اسلام برگزار می‌شود.

سعید اوحدی در پایان گفت: قرارگاه فرهنگی مردمی اربعین به عنوان بازو و پشتیبان ستاد مرکزی اربعین و در طول سیاست‌های مصوب آن ستاد در حوزه‌های فرهنگی و هنری و با هدف میزبانی از زائران حسینی با فعالیت‌های فرهنگی هنری، فعالیت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج