جاباما
۷۸۸۰۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نسخه جدید اندرویدی فایرفاکس آمد

شرکت موزیلا به تازگی نسخه جدید و به روزرسانی شده‌ای را برای کاربران اندرویدی مرورگر اینترنتی فایرفاکس منتشر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: فایرفاکس یکی از مهم ترین مرورگرهای اینترنتی برای کاربران رایانه و گوشی هوشمند به شمار می رود که بسیاری از کاربران دستگاه‌های اندرویدی مدتها بود در انتظار انتشار و دریافت جدیدترین نسخه از آن بودند تا به قابلیت های جدید این مرورگر دسترسی پیدا کنند.

حالا موزیلا بعنوان شرکت توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس اعلام کرده است که با انتشار نسخه فایرفاکس ۶۳ به کاربران گوشی های اندرویدی این امکان را می دهد تا بتوانند از قابلیت تصویر در تصویر (picture-in-picture ) که مدتها در انتظارش بودند، در کنار برخی دیگر از امکانات جدید بهره مند شوند.

این نسخه که برای چندماهی به صورت نسخه آزمایشی و بتاورژن برای تعداد محدودی از کاربران قابل اجرا بود، حالا برای عموم کاربران دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده و از طریق فروشگاه اینترنتی و آنلاین گوگل پلی استور قابل دسترسی، دریافت و دانلود است.

قابلیت تصویر در تصویر به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند حتی بعد از خروج از یک اپلیکیشن و ورود به یک اپلیکیشن دیگر همچنان بر روی پلت فرم مرورگر فایرفاکس به تماشای ویدیوی موردنظر خود بپردازند. لازم به ذکر است که ویدیوی مربوطه در اندازه کوچکی در قسمت پایین مرورگر گوشی نمایش داده خواهد شد ولی کاربران قادر خواهند بود در صورت لزوم، اندازه آن را بزرگنمایی کنند.

البته خبری که برای بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی ناخوشایند به شمار خواهد رفت آن است که قابلیت جدید تصویر در تصویر تنها برای دستگاه‌هایی با نسخه اندروید ۸.۰ (اندروید اوریو) به بالا قابل اجرا و دسترسی است و نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم‌عامل فعلا هیچ گونه دسترسی به آن نخواهند داشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که به این نسخه اندرویدی از فایرفاکس اضافه شده است، ویژگی اعلان و نوتیفیکیشن برنامه های مختلف بر روی گوشی است که هنوز اطلاعات دقیق و جزئیاتی از آن در فضای مجازی منتشر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج