۷۸۸۲۳۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شرایط جوی مرز ایران و عراق

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی وضع هوای شهر کربلا شرایط جوی مسیر حرکت زائران را پیش‌بینی کرد و گفت: طی دو روز آینده (۲ و ۳ آبان ماه) در قصر شیرین و مهران، کرمانشاه و مریوان احتمال رگبار باران و رعد و برق وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی وضع هوای شهر کربلا شرایط جوی مسیر حرکت زائران را پیش‌بینی کرد و گفت: طی دو روز آینده (۲ و ۳ آبان ماه) در قصر شیرین و مهران، کرمانشاه و مریوان احتمال رگبار باران و رعد و برق وجود دارد.

احد وظیفه اظهار کرد: فردا و پس‌فردا (۲ و ۳ آبان)، آسمان قصر شیرین (خسروی) تا حدی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط با رگبار باران و رعد و برق خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای این منطقه، طی دو روز آینده به ترتیب ۳۰ و ۱۶ درجه سانتیگراد و ۲۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی مهران گفت: فردا (۲ آبان)، هوای مهران تا حدی ابری و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین آسمان مهران در روز پنجشنبه (۳ آبان)، نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید، در اواخر وقت همراه با رگبار و رعد و برق و با احتمال غبار محلی خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای مهران در این روز ۳۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رگبار باران در کرمانشاه و مریوان

وی در مرد شرایط جوی شهرهای کرمانشاه و مریوان گفت: فردا و پس‌فردا (چهارشنبه و پنجشنبه دوم و آبان)، کرمانشاه تا حدی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد، همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط با رگبار باران و رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۲۴ و ۹ و ۲۳ و ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین فردا مریوان کمی تا قسمتی ابری، به تدریج ابری، در اواخر وقت رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۲۳ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود، مریوان در روز پنجشنبه، نیمه ابری تا ابری، همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش دما با بیشترین و کمترین دمای ۲۲ و ۹ درجه سانیتگراد

هوای شلمچه و چزابه طی دو روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (۲ آبان ماه) آسمان شلمچه و چذابه صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۵ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین در روز پنجشنبه (۳ آبان ماه) آسمان شلمچه و چذابه، صاف تا قسمتی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۳۷ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در ادامه با اشاره به اینکه آسمان نجف فردا (۲ آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود، گفت: پس‌فردا (۳ آبان) آسمان نجف، نیمه ابری تا ابری با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. افزون بر این، آسمان شهر کاظمین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ و ۲۰ درجه سانتیگراد و ۳۲ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان کربلا و بصره صاف است

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی بصره و کربلا اظهارکرد: فردا و پس‌فردا (۲ و ۳ آبان ماه) آسمان بصره صاف همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد و ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین آسمان کربلا فردا (۲ آبان ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۳ آبان ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری با احتمال رگبار باران و همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای کربلا در روز پنجشنبه (۳ آبان ماه) ۳۵ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان گفت: هوای ایلام فردا (۲ آبان ماه) قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۴ و ۱۳ درجه سانیتگراد خواهد بود. آسمان این شهر در روز پنجشنبه (۳ آبان ماه) نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و در اواخر وقت رگبار و رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای ۲۳ و ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان اهواز فردا (۲ آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری، همراه با مه صبحگاهی، در بعضی ساعات وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد و پس‌فردا (۳ آبان ماه) قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و در بعضی ساعات وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۰ درجه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج