۷۸۸۲۵۱
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

خروج بیش از ۷۰۰ هزار زائر از ۳ مرز

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تا شب گذشته بیش از ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای سه گانه کشور عبور کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تا شب گذشته بیش از ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای سه گانه کشور عبور کرده‌اند.

سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از روند تردد زائرین و نشست با مسئولان و فرماندهان مرزی عراق و ایران که در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایشی که از مرز مهران و چذابه و شلمچه داشتم و خوشبختانه اقدامات به خوبی انجام شده و امنیت کاملی در مرزهای سه گانه کشور به ویژه در مرز شلمچه وجود داشت.

وی ادامه داد: به غیر از وحدت و همدلی و هماهنگی در راستای ایجاد امنیت و بستری در جهت تسهیل در تردد زائرین چیزی دیگر ندیدم. همه اینها را در نگاه زائرین احساس کردم. همه خوشحال معنوی بودند، رضایت داشتند و تشکر می کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: اقدامات بسیار خوبی در طول سال گذشته تاکنون انجام شده و مسئولان جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق بسترهای مناسب و مطلوبی را ارائه کرده‌اند.

رضایی بیان کرد: زیر ساخت‌های بسیار خوبی در سه مرز به ویژه مرز شلمچه ایجاد شده است که از جمله می توان به سازماندهی مناسب و مطلوب موکب داران، تعریض مناسب جاده ها، هماهنگی میان سیستم های پایانه ای، گمرکی و رده‌هایی که مسئولیت انتظامات و امنیت را بر عهده دارند، اشاره کرد که با هماهنگی طرفین ایرانی و عراقی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: ملاقات های مرزی که توسط مرزبانان و فرماندهان مناطق مرزی دو کشور ایران و عراق انجام و نشست هایی که میان مسئولان پایانه ها و گمرکات برگزار شده، باعث شده امروز تمام بسترها برای تردد زائرین در جهت رسیدن به اجتماع بزرگ اربعین فراهم شود.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: طبق آمار شب گذشته بیش از ۷۰۰ هزار نفر زائر از مرزهای سه گانه کشور در راستای حضور در راهپیمائی اربعین حسینی عبور کرده‌اند و هیچ موضوع ناامنی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: بسیار فضای خوبی در خاک عراق توسط ملت بزرگ این کشور ایجاد شده و آنان نیز از زائرین استقبال و میهمان نوازی می کنند و تمام زندگیشان را در راستای خدمات رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) گذاشته اند.

رضایی با بیان اینکه مسئولان امنیتی کشور عراق تمام توان خود را در مناطق مرزی و مسیرهای تردد بسیج کرده‌اند، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیز هم برای زائرین ایرانی و هم برای زائرین خارجی که از این مسیر عبور می کنند، تمهیدات و پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

وی از ورود ۳۰ هزار زائر تبعه پاکستانی به کشور خبر داد و عنوان کرد: همچنین زائرانی از کشورهای افغانستان، ترکیه، آذربایجان، ازبکستان و سایر نقاط دنیا وارد کشور شده اند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: امروز همه مرزبانان و رده های نظامی و انتظامی، امنیتی و خدماتی جزو لبیک گویان ابا عبدالله الحسین(ع) و جیره خواران این اجتماع بزرگ اربعین حسینی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      خوب بدرک دو هفته بعد دیدنیه وقتی دلار دوباره میزنه بالا و پول مملکتو بی ارزش تر می کنن!

    • احسان

      اقا یکی پیگیری کنه چرا امروز از 10 صبح تا الان ثبت نام برای ارز اربعین رو متوقف کردن

    • احسان

      اقا یکی پیگیری کنه چرا امروز از 10 صبح تا الان ثبت نام برای ارز اربعین رو متوقف کردن

    • بدون نام

      ماشاالله . واقعا گل کاشتید . زنده باد . در پناه خداوند سفری بی خطر . هم زیارت هم عزاداری و هم کمک به ساخت اماکن مذهبی . اگر امکانش هست با عراقیها مذاکره کرد و این چهار شهر مذهبی را ضمیمه خاک ایران عزیزمان بکنید چون تمام هزینه هاش با ایرانه

    • م.ن

      از جیب مردم دارید خرج می کنید بعد میگید عراقیها خرج میدن ؟ اینا قاتلین امام حسین بودن حالا مهمان نواز شدن .ما باید خرج پاکستانی ها رو هم بدیم ؟ ۲۰۰ تن دارو برای ۲ میلیون زایر ایرانی فرستادید توی این گرونی دارو که مردم قادر به پرداخت هزینه های درمان نیستن ؟ !! دست بردارید مردم به اندازه کافی ناراضی هستند ، عربها رو رها کنید وبه ایران وایرانی خدمت کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج