۷۸۸۶۷۷
۲۲ نظر
۵۰۶۰
۲۲ نظر
۵۰۶۰
پ

توهین دوباره سعید معروف؛ دوران بازیکن‌سالاری به سر نمی‌آید؟

کاپیتان تیم‌ملی والیبال با انتشار پستی توهین‌آمیز زمینه را برای کنارزدن رئیس فراهم کرد!

روزنامه شهروند: در سال‌های اخیر بارها درباره بازیکن‌سالاری در والیبال و اختیاراتی که برخی از بازیکنان باتجربه به‌ویژه سعید معروف در تیم‌ملی دارند، صحبت شده اما کسی راهکاری برای مقابله با آن درنظر نگرفته است. بعد از انتشار خبر استعفای سرپرست تیم‌ملی، سعید معروف متنی پر از کنایه، تند و تا حدی توهین‌آمیز را علیه رئیس فدراسیون منتشر کرد تا مشخص شود اوضاع در این رشته پرطرفدار چندان خوب پیش نمی‌رود.

توهین دوباره سعید معروف؛ دوران بازیکن‌سالاری به سر نمی‌آید؟

حمله تند معروف به ضیایی

بارها در زمین شاهد پرخاشگری و عصبانیت سعید معروف بوده‌ایم اما این‌بار او درحالی‌ که کیلومترها از ایران دور است، حمله تندی را از طریق اینستاگرام علیه رئیس فدراسیون ترتیب داد: «چندوقت پيش فكر می‌كردم كه يه‌سری اتفاقا داره ميوفته كه نه‌تنها ترمز واليبال كشيده شه، بلكه بايد سرعت پسرفتش بيشتر از پيشرفتش باشه. خبري شنيدم كه تاييد كرد بازم درست فكر مي‌كردم. كسی رو گذاشتن تو رأس كار كه سرعت تخريبش خوب باشه و اصلا نفهمه چيكار داره مي‌كنه. اصلا اين آدم شعور درك مسائل رو نداره، نه به دليل اينكه زبان واليبال سخت باشه يا من خيلی پيچيده حرف زده باشم نه،‌ فقط قدرت فهمش رو نداره.

سكوت كرديم كه قبل بازي‌های آسيايی و جام‌جهاني تيم ضربه نخوره ولی بعد اين‌همه ندانم‌كاری، بركناری سرپرست تيم بدترين اتفاق ممكن بود. اميدوارم قبل از اينكه داستان ملانصرالدين و حيوون روی پشت‌بوم خونش تكرار بشه، وزارت محترم ورزش سريعا قانون بازنشسته‌ها رو اجرا كنه كه اين آقا فكر نكنه هركاری دلش بخواد ميتونه بكنه. به اميد روزی كه ديگه آدم‌های نالايق رو تو پست رياست نبينيم.»

توهین دوباره سعید معروف؛ دوران بازیکن‌سالاری به سر نمی‌آید؟

خوش‌خبر، خط قرمز کاپیتان!

قبلا هم مشخص شده بود که امیر خوش‌خبر یکی از خط قرمزهای سعید معروف است. یادمان نرفته که کاپیتان به همراه ٢ بازیکن دیگر قید حضور در افتتاحیه المپیک را به خاطر حمایت از سرپرست تیم‌ملی زدند یا اینکه در دوره ریاست داورزنی با شایعه برکناری او مقابله و در تیم‌ملی ماندگارش کردند. این‌بار هم استعفای امیر خوش‌خبر و مصاحبه او که عنوان کرده بود از سوی رئیس فدراسیون چنین درخواستی دریافت کرده، خشم کاپیتان را برانگیخته و معروف به صورت کاملا مستقیم و واضح خواستار برکناری رئیس فدراسیون شده و حتی مثال توهین‌آمیزی درباره او به کار برده است.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با «شهروند»: بازیکنان به دلیل عدم‌کنترل درست از دستمان در رفته‌اند

با اینکه فدراسیون تا عصر دیروز واکنشی به صحبت‌های اینستاگرامی سعید معروف نداشت، درباره اتفاقات اخیر با یکی از مربیان باسابقه والیبال همکلام شدیم. مصطفی کارخانه به «شهروند» می‌گوید: «این حال، حال خوبی برای والیبال نیست. متاسفانه والیبال به جایی رسیده که حرمت‌ها هم حفظ نمی‌شود.

توهین دوباره سعید معروف؛ دوران بازیکن‌سالاری به سر نمی‌آید؟

به ‌هرحال خوش‌خبر هم برای والیبال زحمت کشیده و بازیکنان هم دوستش دارند. در هرصورت این جرقه باعث تبدیل‌شدن یک سوءتفاهم به یک کینه و نفرت بزرگ شده است که باید قبل از اینها جلوی آن گرفته می‌شد. والیبال به آرامش نیاز دارد و ضعف‌های فنی و غیرفنی با این وضع زیر سایه حاشیه‌هاست.» وی درباره اینکه گفته می‌شود معروف حتی قدرت تغییر رئیس فدراسیون را هم در خود دیده، عنوان می‌کند: «شاید این موضوع به خاطر قانونی که برای بازنشسته‌ها تصویب شده، از سوی معروف مطرح شده است.

به ‌هرحال امیدوارم اگر ضیایی می‌رود، فردی بیاید که خون تازه‌ای در والیبال تزریق می‌کند. البته من شدیدا با بازیکن سالاری مخالفم و معتقدم هرچیزی باید سرجای خودش باشد و بازیکن یا مربی باید در حیطه وظایف خود اظهارنظر کنند.» کارخانه دربخش پایانی صحبت‌هایش می‌گوید: «می‌توانم بگویم بازیکنان فعلی به خاطر عدم کنترل درست از دستمان در رفتند و شاید دیگر نتوانیم آنها را تغییر دهیم. پس بهتر است روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم تا این‌قدر زود به حاشیه نروند، چون وقتی که بزرگ شدند، مثل یک درخت تنومند هستند که دیگر نمی‌توانیم کاری با آنها بکنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معروف راست گفته
      این آقا بعد از اون خرابکاری ها حاضر نیست ز قانون اطاعت کنه و به عنوان بازنشسته از ریاست فدراسیون کنار بکشه، به فدراسیون جهانی نامه نوشته و .....
      شاید معروف با لحن تندی منظورش رو رسونده اما دروغ نگفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته

      • بدون نام

        نه که معروف استاد ادبه؟حتی بلد نیست حرف بزنه

      • بدون نام

        معروف بره خجالت بکشه با اون بازیش تا عقب میفتاد تیم عصبی میشد و تیم رو بدتر میکرد ، مثلا خیر سرش با تجربس

    • محمد رضا

      چرا موضع برترین ها انقد زشته با این تیتر ها میخوایین چیو ثابت کنین پشت مردم با‌شین پشت ورزشکاران هنرمندا نه مسئولین پشت میز نشین که با بی کفایتی خیلی راحت یه ورزش قهرمانیو تبدیل میکنن به آبروریزی توی آسیا توی المپیک

    • بدون نام

      خب راست گفته دیگه
      کم کم داره باورم میشه که مجله برترینها "زیرنظر" داره کار میکنه
      از تیتر خبرهاش مشخصه

    • شیلان

      شاید حرفش درست باشه ولی میتونست خیلی محترمانه تر بیانش کنه نه با این لحن و این مقدار توهین...

    • بدون نام

      سعید معروف سالاری نکنه کی سالاری کنه؟ ضیایی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سعی بشین با اون بازی که کردین ، شما گشادی میکنین تقصیر چه کسی هست

      • بدون نام

        واللا

    • بدون نام

      کیروش فقط بابازیکن سالاری وجلوش گرفت حتی کریس رونادوهم نتونس براش پرروبازی دربیار

    • بدون نام

      بیشتر باخت تقصیر همینه فقط جای خالی انداختن و دعوا با بازیکنا تیم مقابل بلده بازی با لهستان 23 19 ایران جلو بود به سمت کوبیاک خوشحال کرد باز جنجالی شد 6 امتیاز پشت سرهم لهستان گرفت و برنده شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم درسته

    • پدرام

      شاید راست گفته باشه ولی کلا آدم بیشعور و بی نزاکتیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم حتما بانزاکت هستید!

    • بدون نام

      دمش خیلی هم خوب گفته یه مشت مسئول نالایق که نه کار بلدن نه بازنشسته میشن ، حقش بوده شما هم جوسازی نکن که هرچه بر سر ما میاد از این مسئولین عشق ریاسته

    • بدون نام

      من کار به هیچی ندارم فقط به معروف بگین ریشش و بزنه

    • بدون نام

      معروف ريشته بزن

    • بدون نام

      خیلی بی ادبه

    • بدون نام

      معروف مغروره

    • مینا

      حالا یه رشته ایی هم برای ما افتخارآفرین شد!!!بزنین اینم خراب کنید!مثل هر موضوع و کاری که در ایران شروع به پیشرفت می کند!!

    • بدون نام

      معروف راست میگه ،اصلا وقتی میدونن یک سال دیگه این اقا بازنشست میشه چرا به کار گرفته شدن چرا صلاحیت داشتن برای رئیس فدراسیون شدن.از وقتی اومدن اینقدر سیاست نداشته که همه استعفا دادن رفتن .از اقای افروزی تا خوشخبر .اگه ایشون انتخاب نمیشدن هیچوقت این پست رو نمیگذاشت.من شاید تا دیروز مخالف اقای معروف بودن برای اینکه عصبی هستن ولی با این حرف اقای معروف موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج