جاباما
۷۸۹۲۲۶
۲۰ نظر
۵۰۰۸
۲۰ نظر
۵۰۰۸
پ

پارسایی: در شأن جهانگیری نیست در دولت بماند

نماینده مردم شیراز اظهار کرد: در شان شخصیتی مثل آقای جهانگیری نیست که بخواهد جایی بماند که اجازه کوچکترین اقدامی را نداشته باشد.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم شیراز اظهار کرد: در شان شخصیتی مثل آقای جهانگیری نیست که بخواهد جایی بماند که اجازه کوچکترین اقدامی را نداشته باشد.

بهرام پارسایی درباره انتظارات خود از دولت گفت: انتظار از دولت این است که به طور شفاف مشخص کند که آیا اصلا مشاوره‌پذیر هست یا نیست. دوما اگر مشاوره‌پذیر هست طرف مشاوره‌اش برای انتخاب وزرا چه کسی است.

وی با بیان اینکه در همین ماجرای معرفی وزرا هیچ مشورتی با فراکسیون امید نشده است، تصریح کرد: اصلاح طلبان آقای رئیس‌جمهور را حمایت کردند اما رئیس‌جمهور در یک جلسه‌ای گفتند که من اصلا از کسی کمک نخواستم. وقتی که رئیس‌جمهور می‌خواست کابینه را معرفی کند فراکسیون امید نظرسنجی کرد و با توجه به شاخص‌ها و پارامترهایی، نظر همه اعضا را راجع به کابینه دور قبل خواست و به دولت تقدیم کرد اما هیچ اثری نداشت.

سخنگوی فراکسیون امید خاطرنشان کرد: به عنوان مثال آقای طیب‌نیا یکی از افرادی بود که از نظر فراکسیون نمره خیلی خوبی گرفته بود اما اثری نداشت، پیشنهاد شخص هم نداده بودیم بلکه فقط شاخص داده بودیم که یک وزیر باید این شاخصه‌ها را داشته باشد و اما لحاظ نکردند و بنابراین چون ما تجربه این را داریم گفتنِ بعد از آن هم اثری ندارد.

وی درباره مباحثی که درباره استعفای جهانگیری به گوش می‌رسد، گفت: با توجه به صحبتی که آقای جهانگیری داشت به نظر من استعفایش باید همزمان با صحبتش می‌بود. وقتی کسی می‌گوید من توانم در دولت به این میزان است، درنتیجه در شان شخصیتی مثل آقای جهانگیری نیست که بخواهد جایی بماند که اجازه کوچکترین اقدامی را نداشته باشد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس افزود: آقای جهانگیری حداقل الان که هست مسئولیت بخشی از مشکلات را باید به گردن بگیرد ولی وقتی اختیار ندارد چرا اینجا می‌ماند و فقط هزینه پرداخت می‌کند؟

وی با اشاره به زمانی که نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور اعلام شد، گفت: همان ارز ۴۲۰۰ تومان نیز مشخص است که اراده و تصمیم آقای جهانگیری نبوده است چون کسی که اجازه تعویض رئیس دفتر خود را هم ندارد قطعا نمی‌تواند ارز ۴۲۰۰ را هم تصویب بکند، درنتیجه درجایی دیگر تصویب شده و ایشان اعلام کرد و همه هم این را به پای ایشان تمام کردند و هزینه سنگینی را هم داد.

پارسایی با بیان اینکه جهانگیری نماینده اصلاح‌طلبان در دولت است، گفت: به نظر من الان هم وقتی اختیاری ندارد ماندنش در دولت بجز هزینه چیزی ندارد. حداقل مشی دولت هم همانطور که برای ما تقریبا مشخص است برای جامعه هم مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهر

      دارن شان کاذب واسه خودشون درست میکنن که برای انتخابات بعدی صد باره، شانشو بکنن تو پاچه مردم.

    • مسئولین بی رحم

      تو شان هیچ کدومتون نیست.همتون باید عوض شید...

    • بدون نام

      حالا که به اتفاق روحانی به دولت گند زده،راست میگه در شانش نیست در دولت بماند،شاید بتواند شخصیت خود را جهت کاندیداتوری 1400ریاست جمهوری بازسازی کند.

    • علیرضا

      جناب پارسایی نماینده رای های اتوبوسی هست نه نماینده مردم شیراز.
      ضمنا آقای جهانگیری اصلا شان و شخصیت ندارد که بخواهد در دولت بماند یا نماند.

    • سهیل

      این یکی را خوب گفتی واقعا خدمت صادقانه به مردم وکشور لیاقت می خواهد که کلهم ندارید زود بروید کنار تا افراد سالمتری به صحنه بیایند وروحانی نیز مماشات با این خوارج را تمام کند

    • بدون نام

      کلا همینه همه مردم میدونند اگر در جلسه مناظرها جهانگیری نبود روحانی رو مثل موش از میان برمیداشتند خداییش جهانگیری تمام قد جلوشون واستاد و دفاع کرد روحانی نامردی کرد چوبشم حتما میخوره مغرور شده کاش حمایتش نمیکرد
      اقای جهانگیری حتما باید استعفا بده روحانی رو ول کنه
      تا بفهمه نباید نامردی میکرد

      پاسخ ها

      • سهیل

        متاسفم برای این کار برمحترم که چشم بسته از ارازل اقتصادی حمایت می کند حتم دارم نان شب هم ندارد ولی بصیرت خود را بکار نمی اندازد

      • بدون نام

        کاربر تو خودت اگر انسان بودی اینقدر بی تربیت و نفهم نبودی که به یک رییس جمهور توهین کنید .در ضمن اقای محترم البته فکر نکنم محترم باشید چون چیزهای زشتی که به یک رییس جمهور می زنند تو تایید می کنید . واعلام می کنید باعث تاسف هم برای تو و هم آن کاربر چیزهای که تو خوش ندارید توهین هم نیست رد می کنید ولی توهین به رییس جمهور نه متاسفم برات طرفدار رییس جمهور هم نیستم

    • SANSORGGI

      پارسایی جان برو فیش حقوق جهانگیری را ببین دیگه از این حرفها نمیزنی
      ظهر میآید درون دفتر تا ۵ چند تلفن میزنه چند امضا میکنه بعد میره در این شرایط بیکاری همه آرزو دارن کار با درآمد بالا و کار کم داشته باشند.
      حال دوبار نظرت را بگو حتما نظر شما عوض شده.

    • بدون نام

      یه جوری گفته در شانش اینست اینگار جهانگیری پرفسور فضاییه اون هم مثل شما بیسواد و مزخرفه

    • بدون نام

      توچه نماینده ای هستی که اینگونه حرف میزنی ؟
      مگر جهانگیری از نلت ایران خونش رنگین تراست؟
      مگر انتخاب جهانگیری توسط مردم ومجلس صورت گرفته ؟
      ...

    • بدون نام

      رییس دفتر روحانی این موضوع را تکذیب کرده پس یا جهانگیری دروغ می گوید ویا رییس دفتر روحانی

      پاسخ ها

      • بی نام

        انتظار داشتی تائيد کند هر دو دروغ می گویند این یعنی روبه سیاسی ایران

    • بدون نام

      وامصیبتا که جهانگیری نماینده اصلاج طلب باشد وای وای که اصلاح طلبها رجول سیاسی ما اصلحطلبها جهانگیری باشد برادر شما که با شاخصها کار دارید من تازه متوجه شدم چرا مملکت را اصولگرا تروریست قبضه کرده در این چند سال ۸۷درصد ملت اصلاح طلب و یک رای یک صدا ولی اصولگرا تروریست چون لیدر ما جهانگیری برادران دو شاخص از خصوصیات ذاتی جهانگیری و امثالهم است که نمیخواهم بیشتر اشاره کنم چرا ولی این دوشاخص (۱ ترسو ۲ درغگو ) بودن است که فطری و ذاتی در وجود این جماعت است اصلاحات را باید کسانی رهبری کنند که مانند شمشیر و تیغ برنده باشند و گردن مفسیدین سیاسی فرهنگی اقتصادی را ببردد نه دست ادم ترسو حتی برخلاف اصولگرا باید کل اصلاطلب تند رو باشد چون هر چه مملکت زودتر از شر مفسدین نجات پیدا کند دیر است بنابرین اصلاحطلب میانه کند یعنی دورنگ و نان به نرخ روز خور مصلحت اندیش

      پاسخ ها

      • سهیل

        این اقا زیادی تند می رود ملت ایران هیچکدام تروریست نیستند اختلاف سلیقه نباید باعث شود به هم تهمت بزنیم

    • بدون نام

      چطور جهانگیری از اول مسئولیت تابحال اعلام‌کرد که مردم دیدید‌ ما اقتصاد کشور را گلستان کردیم ارز را ثابت نگه داشتیم وغیره وغیره.....

      حالا نباید در دولت بماند کور خواندید وضعیت امروز کشور دستپخت مدیریت بی کفایت اصلاح طلبان است نمیتوانند قدمی عقب بنشینند‌ اینها باید محاکمه شوند که ملت را فریب داده و مملکت را به پرتگاه کشاندند‌ .
      عجب نفهمانی‌ پیدا میشوند شعور ملت را به بازی گرفته اند ...

    • بدون نام

      این دولت با این عملکرد در شان ملت نیست .نه یک فرد خاص

    • بدون نام

      اگر حمایت جهانگیری کذاب نبود روحانی نمی توانست براحتی از صندوقها بیرون بیاید.

    • بدون نام

      بابا کم ور ور کنید بینیم بابا اصلاح طلب میکنید
      احمدی نژاد از کجا بود چقدرررر سنگشو زدید سینتون
      اصولگرا مثلا میخاست چه گلی بسرمون بزنه اصولگرا هم ایندفعه بیاد ازین بدتر میشه مگه نبود احمدی نژاد خوده ملت رو ریخت جان همدیگر توی خیابونا
      الان کی داره پشت تریبون های شخصیش راجبتون میگه
      ول کنید بابا دکان بازار باز کردید تو رو خدا بزارید یه ادمه باسواد بیاد بالا کم جناح بازی کنید و با اینده مملکت و زندگی مردم بازی کنید
      برید بشینید حقوقتونو که براتون درست کردند بخورید
      حالشو ببرید بسه دیگه

    • بدون نام

      حالا یکی یکی برای فرار از خراب کاریهای خودشان جیم میشوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج