۷۸۹۳۵۳
۳۵۴ نظر
۵۰۵۲
۳۵۴ نظر
۵۰۵۲
پ

واکنش منفی استقلالی‌ها به موفقیت پرسپولیس

طی چند سال اخیر و به خاطر موفقیت های پرسپولیس همواره این گمانه بوده که وزارت ورزش دولت روحانی به قول برخی‌ها هوای پرسپولیس برانکو را داشته و استقلالی ها معتقدند پرسپولیس اگر با پنجره بسته هم موفق می‌شود تا حد زیادی بخاطر ثبات مدیریتی است.

برترین ها: طی چند سال اخیر و به خاطر موفقیت های پرسپولیس همواره این گمانه بوده که وزارت ورزش دولت روحانی به قول برخی‌ها هوای پرسپولیس برانکو را داشته و استقلالی ها معتقدند پرسپولیس اگر با پنجره بسته هم موفق می‌شود تا حد زیادی بخاطر ثبات مدیریتی است.

واکنش منفی استقلالی‌ها به موفقیت پرسپولیس

پس از فینالیست شدن پرسپولیس استقلالی‌های قدیمی به مانند هواداران مجازی واکنش‌های منفی نشان دادند، موج این واکنش‌ها زیاد بوده، برخی هاشان را در زیر می بینید.

عمران زاده: اول جام بگیرند، بعد کُری بخوانند

حنیف عمران زاده درباره برد پرسپولیس مقابل السد و صعود این تیم به فینال و متعاقب آن کری خوانی‌هایی که برای استقلالی‌ها در این باره خوانده می‌شود اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها بگذارند اول جام بگیرند بعد کری بخوانند و خوشحالی کنند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس برای بار اول است به فینال می‌رسد و طبیعی است که خوشحال باشند، اما ما تا به حال ۴ بار فینالیست شده ایم و این اتفاق برای استقلال طبیعی است و نیاز به خوشحالی ندارد.

طبیعتا اگر ما هم همه بازی‌های برگشتمان در تهران می‌افتاد و اینقدر شانس می‌آوردیم می‌توانستیم با نتایج بهتر و با برد‌های پرگل‌تر به فینال برسیم و قهرمان شویم. شک نکنید در سال ۲۰۱۳ اگر این شانس‌ها نصیب ما می‌شد قهرمانی سوم را به دست‌آورده بودیم و خیلی راحت‌تر از پرسپولیس می‌بردیم و گل می‌زدیم.

صالح: هرگز به استقلال مثل پرسپولیس نگاه نشد

مجید صالح یکی از با تجربه ترین مربی ها در لیگ قهرمانان آسیا است، مربی که به عنوان دستیار اول منصور ابراهیم زاده به فینال رسیده و به عنوان دستیار اول قلعه نویی تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته است. او به «ورزش سه» می گوید: امروز شما می بینید خود شخص وزیر ورزش روی پرسپولیس زوم هستند.

در زمان من چه در استقلال و چه در ذوب آهن توجه خیلی نبود و کسی به ما نگاه ملی نداشت. در زمان ما استقلال قلب جامعه نبود و ما این مسیر مهم را با کمترین توجه طی کردیم، البته کار پرسپولیس کار بزرگی است و برانکو توانایی های خود را نشان داده است که با 12 بازیکن توانسته به این مرحله برسد. انشاالله در دوره های بعدی هر تیمی به این مرحله می رسد از آن حمایت شود.

در دوره ما شرایط با شرایط الان پرسپولیس فرق می کرد، در آن زمان از مرحله یک چهارم تیم های شرق و غرب آسیا با هم بازی می کردند. در ذوب آهن در مرحله ای که پرسپولیس به الدحیل خورد ما با پوهانگ بازی کردیم و در استقلال با بوریرام که بعد مسافت تیم ها را اذیت می کرد. الان دو سال است که تیم های شرق و غرب آسیا تا فینال به هم برخورد نمی کنند.

صادقی: پرسپولیس حمایت وزیر را در آسیا داشت

امیرحسین صادقی مدافع سابق تیم استقلال که این روزها بدون تیم مانده در مورد آخرین شرایط خودش، عملکرد استقلال، صعود پرسپولیس و مساول دیگر به «ایلنا» گفت: از این که پرسپولیسی‌ها به فینال آسیا رفتند خیلی خوشحال هستم چون باعث می‌شود پرچم سه رنگ ایران در فینال این بازی‌های مهم به اهتزاز دربیاید. پرسپولیس باید هم قهرمان می‌شد زیرا حمایت وزیر ورزش، وزارت ورزش و همه را داشت.

اگر این برنامه‌ریزی برای استقلال انجام می‌شد آنها هم الان شاید جای پرسپولیس در فینال بودند. البته من یک اعتقادی دارم و آن هم این است که اگر یک شخص مثل فتح‌ا... زاده مدیرعامل بود الان استقلال جای پرسپولیس فینال آسیا حضور داشت. امیدوارم آنها بتوانند ستاره واقعی را این بار بگیرند چون من یک دانه ستاره در بازی پرسپولیس - السد را روی پیراهن پرسپولیسی‌ها دیدم و متوجه نشدم از کجا آمده بود.

همچنین مجید نامجو مطلق پیشکسوت محبوب استقلال با انتشار یک استوری طعنه آمیز در اینستاگرام به پرسپولیسی ها بابت اولین صعودشان به فینال آسیا کنایه زد.

واکنش منفی استقلالی‌ها به موفقیت پرسپولیس

خبر ورزشی در این باره آورده است: مجید نامجومطلق که از قضا سابقه بازی کردن برای پرسپولیس را هم در کارنامه دارد در صفحه ای آبی رنگ با کنایه به اولین صعود سرخپوشان به فینال آسیا نوشت: "می گم یک استقلالی با خودتون ببرید بار اول دارید میرید فینال آسیا گم نشید".

البته استوری نامجو مطلق بی جواب نماند و مهرداد میناوند هم در واکنش به شوخی او در استوری اینستاگرامش نوشت: "از استادیوم آزادی خبر رسیده بازیکنای السد تو زمین موندن میگن قبول نیست ما می خوایم با اون لباس آبی ها بازی کنیم".

واکنش منفی استقلالی‌ها به موفقیت پرسپولیس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به عنوان يه استقلالي خوشحالم كه پرسپوليس تونست تا اينجا هم بياد
      استقلال وضعيت خوبي نداشت و به نظرم ناعادلانه بود ولي چه استقلال چه پرسپوليس تيم هاي ايراني و ميسازن كه ما همه تو جام جهاني يك صدا بوديم
      شخصا تو اين موقعيت از پرسپوليس تو آسيا حمايت ميكنم
      به اميد قهرماني نماينده ايران تو آسيا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلالی به تو میگن

      • امین.م

        درود
        واقعاً هر تیم ایرانی به فینال برسه باعث افتخاره
        من به عنوان یک پرسپولیسی حالم از این بی جنبه بازی ها و توهین کردنا به هم میخوره
        انشاالله هر سال یه تیم ایرانی تو فینال داشته باشیم

      • بدون نام

        درود به شرفت ایرانی

    • بدون نام

      همه جای دنیا همینه
      الان یونایتد قهرمان بشه طرفدارهای سیتی خوش حال میشن!!؟؟
      فوتبال به کری خوندن دیگه :))))

    • بدون نام

      نگوما اون زمانهای که استقلال فینالیست شداین نسل نبوداگربخوای ازواژه مااستفاده بکنی بگومابعداون نسل همش ازدوره گروهی حذف شدیم

      پاسخ ها

      • gheysar

        آقاجان مگه پرسپولیسم مال همون نسلی نیس که استقلال میرفت فینال یا قهرمان میشد.برا چی حرف الکی میزنی.هر دوره یانسلی سختی خودشو داره

      • ع.م

        این کیسه های آبی وقتی می سوزن و آتش می گیرند، دودش به چشم خودشون می ره. یک دود سیاه و متمایل به آبی که داره کورشون می کنه. اینا در مقابل حقیقت خیلی حقیر و بی ارزشن. باید هر چه زودتر آب رو به دستشون رسوند تا خودشونو خنک کنن، بیچاره های بدبخت...

      • کاربر خود سانسور

        در مورد قهرمانی و ستاره اولشان که چیزی یادمان نیست ولی در مورد قهرمانی دومشان تا من یادم میاد ی مشت تیم در پیت توی ی تورنمنت جمع شدن که همون اول کار چند تاشون کنار کشیدند و مابقی هم در چند گروه بازی کردند که با ی نگاه به اسم تیمها میشه فهمید کی به کی بوده و جالب اینکه این تورنمنت آسیایی چند سال بعد درش تخته شد! و جالب تر این بود که بعد از این قهرمانی آسیا در بنگلادش! و برگشت به تهران به دسته سه سقوط کردن! همون دسته سه کذایی! یادتونه که؟

      • بدون نام

        اقايون استقلالي بي منطق نباشين . پرسپوليس از اول بيشترين هوادار تو آسيا رو داره. و چون طرفدار زياد داره همه خب به چشم يك تيم ملي نگاه مي كنن . اين كه ديگه حرص خوردن نداره

    • علی

      این میناوند اسکل چی میگه

      پاسخ ها

      • اسدی

        عاقلان دانند

      • خلیج فارس

        میناوند اسکله یا نامجو مطاق که اسنقلال مثل یه دستمال... پرتش کرد بیرون

      • بدون نام

        دمت گرم ... واقعا اسکله این بشر

      • بدون نام

        همه اونایی که زر زدن رو میرزه

    • حسن رسول نژاد

      استقلالی های عزیز میتونن خاطرات قهرمانی تیم خودشون رو از پدر بزرگاشون بپرسند،،خودشون که متولد نشده بودن،،،اروگوٸه هم قهرمان جهان شده!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هندوره پدر بزرگتم سلام بهش بوسون پسرم

      • باورصاد

        دو دوره قهرمانی وچهار دوره دیگرهم برای لنگی های آفتابه قرمز بدست.مثل میناوندبی فرهنگ

      • بدون نام

        تیم شما اگه عرضه داشت چرا همون دوران کاری که استقلال کرد و نتونست انجام بده؟

      • بدون نام

        شما 6تالی که زدید باید از پدربزرگتان بپرسید ولی 6تا گلی که ازفتح خوردید باید یادتون باشه اگر ما می سوزیم شما چندین سالی هست که دارید میسوزید ا

    • بدون نام

      خاک تو سرتون با تفکرتون.....همین تفکراتتون بود ک ایطو شدید .انشالا خدا بهتون عقل بده....
      .

    • پسرخدا

      دمش گرم مهرداد عزیز
      نامجو یادت باشه همی کیسه کشا پرتت کردن بیرون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاله مینا از شمال چه خبر

      • بدون نام

        خواهر فرزانه

    • علیرضا

      ببخشید استقلال کی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته؟
      اینقدر حسادت تا کی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فکر کنم جز اصحاب کهف هستی بیدار شو ، استقلال دو تا قهرمانی آسیا داره سه تا نایب قهرمانی ، قابل از اظهار نظر یک سرچ ساده با گوگل انجام بده

      • آنــتــی لُــنـــگ

        50 هـزار سال پیش رفته
        خوبه راضیدـ

        مُنگُـل میگه ما حسودیمون میشه

      • مهدی

        فیفا توی سایتش اعلام کرده بود که پرسپولیس سومین تیمی هست که تونسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسه . فینال لیگ قهرمانان آسیا ، این جام با اون جام های قبلی که استقلال دو بار قهرمان شده بود خیلی متفاوته ، نوع برگزاری ، تیم ها ، سطح مسابقات ، اصلا با هم قابل مقایسه نیستند . اینو خود بازیکنا و هواداری فهیم هر دو تیم می دونن ، ولی برای اینکه کم نیارن کری می خونن . اگه کری هم نخونن که باز یاد گرونی و دلار و تحریم و ترامپ و خاشقچی و اینا می افتن.

      • بدون نام

        مهدی یاسین تو گوش کی میخونی اینا چه میفهمن این چیزا رو تهش یه دفعه دیدی گفتن کنفدراسیون فوتبال آسیا داره از پرسپلیس و سپاهان حمایت کرده مثل تهمتهایی که به وزارت ورزش میزنن

    • بدون نام

      روی حرف عمران زاده حساب نکنید . چون او معروف به (مغز نخودی )است

      پاسخ ها

      • مرتضی

        این آقای عمران زاده را ولش کنید چون در هر تیمی که بازی کرد مخصوصا جلوی تیم محبوبش کیسه آن تیم را به دسته یک فرستاد چون کیسه را خیلی دوست داره ضمنا ما فوتبال دوستها گفته فیفا را قبول داریم فقط تیمهایی که از ایران تاکنون توی این مرحله حضور داشته. سپاهان و ذوب آهن و پرسپولیس..همین وبس اون دوتا ستاره را هم فتح الله زاده خریده

      • بدون نام

        حنیف تف کن تف کن خفه میشی آ
        یه جوری داری میگی که بعضی ها فکر کنن تو کی هستی
        برو داداش برو بزار باد بیاد

      • بدون نام

        اخه احمقا ندیدین امسال چقد به اسقلال پول دادن که 17 تا بازیکن خریدن ندیدی خود وزیر ورزش زنگ زد به باشگاه ذوب اهن که تبریزی رو بدن به استقلال. اونوقت وزیر محترم واسه پرسپولیس چیکار کرد دقیقاااا

    • سجاد

      ایول میناوند خخخ ، کیسه کشا بسوووووزین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بارک الله میناوند بدجوری پوزه شان را به خاک مالیدی
        بازی با السد را استقلالی ها چند بار نگاه کنن بعد در رابطه با پرسپولیس حرف بزنن

      • ابولفضل

        Ok

    • بدون نام

      خخخخخخ. معلومه فشار زیادی اومده...

    • محندمحند

      اخه تیام حاجی گرو تبریزی مایر طارق حمام رو با ملیاردها تومان نقد پرسپولیس خرید وزیر که همه میدنند ابیه اگه نه از کجا ۲۶ ملیارد ریا فقط بابت رضایت تبربزی از کجا دادن غیره وزیر ابی دادتون

    • سعید رهبریان

      واقعا هیچ دلیلی غیر از حسادت آشکار برای ابن رفتار نمیشه تصور کرد . من طرفدار هیچ تیمی نیستم اینگونه حرف زدن فقط باعث تمسخر خودشون داره میشه و اتفاقا انگیزه قهرمانی رو زیاد تر میکنه برای برانکو. نباید کوچیک بودن خودمونو انقدر آشکار نشون بدیم .

    • ایرانی

      واقعا متاسفم برای افرادی که کوته نظر هستن
      آخه عمران زاده کجای این فوتبال است که نظر میده
      از نامجو مطلق انتظار بیشتری میرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از عمران زاده همه تیت عصبی اش را به یاد دارند نه فوتبال مزخرفش را

    • بدون نام

      دم استقلالی ها گرم مثل رنگشون با صفا اند.

    • aap

      چه فشاری اومده بهشون.نترکین.عقده که باشه همین میشه دیگه.من که پرسپولیسیم،اگه استقلال میرفت فینال عشق میکردم

    • بدون نام

      این سوزش حالا حالا ها ادامه دارد،،،بقول طرف ازیخ وپماد سوختگی استفاده کنید

    • بدون نام

      اقای میناوند اونا خودشون خوب میدونن استقلال ده نفره تو قطر رد بهشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو تهران که اسهال کرد رو استقلال داداش

    • کمال رحمانی

      شماره ای آتش نشانی 125

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرق پرسپولی با کیسه :
        بازی با السد فقط اونجاش که بازی تموم شده بود ولی هوادارای پرسپولیس نمیرفتن

        بازی کیسه با السد هم فقط اونجاش که تا گل اولو خوردن از خجالت بازیکناشون دراومدن و از دقیقه ۷۵ استادیوم خالی شد

        بخاطر همین چیزهاست که پرسپولیس سرور کیسه است

    • شاهرخ

      کسی ک از بردن السدعربی توسط پرسپولیس خوشحال نشد از عربم کمتره


      ب بعضیام بایدگفت بابا ب بخدا ما السدو بردیم کاری با شما نداریم فعلا...
      مث بچها ریختن بهم مایه ننگ کشورین بخدا ک ازصعود تیم کشورتون خوشحال نمیشین

    • علیرضا

      پیشکسوت های کیسه مغزشون مثل تیمشون کوچبکه یخ لازم برای سوزششون

    • عباس مرادی

      خب اصلٱ معلوم نیست که سوختن و اصلٱ بوی سوختگیشون نمیاد

    • بدون نام

      جواب مینا جون: سوال از بازیکنای السد: چرا میخواین با آبیها بازی کنین؟! جواب: چون تیم حکومتی نبودن و ستون تیمشون به دستور وزیر ورزش از هم پاشید تا این لنگیا که به خرشانسی معروفن پس از 50 سال عقدشون وابشه و رنگ فینال رو ببینن!!! میناجون سیگارش رو روشن میکند و به فکر فرو میرود خخخ!!!

      پاسخ ها

      • ایران

        سوزش استقلالی همینه همینه

      • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

        کثیف تر از پرسپولیس و پرسپولیسی ندیدم
        پرسپولیسیا(لنگیا)ستاره قلابی تون برا چیه؟
        بخاطر ده تا قهرمانی تو جام تخت جمشید و جام ولایت و جام توالت

      • ایران

        شفر اگه بجای خوشگذرونی و شرب خمر در تلویزیون ملی آامان به فکر استقلال بود بعدا مجبور نمیشد برای سوپرجام فرار کنه بره ترکیه الان شاید فینال غرب آسیا با شما بازی میکرویم
        شما ۴ بازیکن اصلیتون رو از دست دادین ما ۵ بازیکن با کیفیتمون رو از دست دادیم
        که بودن هرکدومشون تو تیم های ایرانی نعمت بود
        بیخود داری جلز و ولز میکنی کیسه بخاطر سرمربیش حذف شد نه وزیر
        هرکی رو که خواستین گرفتین مشکل چیه؟

      • بدون نام

        خخخخخخخخ

      • بدون نام

        آفرین به شما عمو جون چند سالته مشقای فرداتو نوشی

      • اسمان

        برو جو جو ریا کار ادم نشدی میگم رحمتی بیادا

      • ایرانی

        واقعا حماقت تا چه حد ؟!!! این مزخرفات چیه ؟؟؟ وزیر ورزش برای کیسه خودش رو تا حد دلال کوچک کرد تو قضیه تبریزی وزیر ورزش مستقیما دخالت کرد برای آوردن تبریزی به کیسه , دلارهایی که خرج جذب بازیکنانی مثل گرو و نویر و.... رو کیسه از کجا آورده, ؟ وزیر اینقدر سر کیسه رو برای کیسه بازگذاشت تا بتونه 22 بازیکن در فصل جدید جذب بکنه , کیسه در مقابل چشم هوادارانش در آزادی از همین السد 3 تا خورد و شانس آورد 10 تا هم نخورد این تقصیر چه کسی میتونه باشه مگه در روز باخت کیسه هواداران شعار ندادند بازیکن بی غیرت نمی خواهیم ؟؟؟!!! بی لیاقتی کادر فنی منجمله شفر مربی دسته چندم آلمانی و بی غیرتی بازیکنان کیسه در نتیجه نگرفتن کیسه در لیگ و باشگاههای آسیا نقش داشت , چرا همه این غلطها رو به گردن سرورتون پرسپولیس می اندازید ؟؟؟

      • بدون نام

        برو بچه

      • شمس

        حالا چرا از السد ۳دخوردید از العین ۶تا

      • بدون نام

        وراجی فرمودید

      • بدون نام

        حرف مفت نزن

      • az

        ت قشنگ رو اجاقه

      • بدون نام

        چقدرتوی توهم و افکار لجن خودت غرق هستی متاسفم برای توکه هموطن ماهستی هرزه دگوری

      • بدون نام

        والا این شما هستین که با اوج خرشانسی تون بازم هر دفعه عین .... میبازید

      • خودم خخخخخ

        ببخشید شما بازکنانتون فروختیدبجاش بازیکن گرفتین بعدش پرسپولیس با دوازده بازیکن رفته فینال اونم همه اشون مصدوم هستن.بازیکنان پرسپولیس غیرت داشتن همین بس بود

      • مسلم

        میگما اگه پماد جواب نمیده آب یخ هم بد نیست!! بریز همون جات که میسوزه کیسه جون

      • majid

        نامجومطلق.صادقی.عمران زاده و...میدونیم کجاشون میسوزه مجتبی محرمی.مرتضی کرمانی مقدم میناوند شاهرودی .درمانشون میکنند تو رو چیکارت کنیم پیشنهاد ازخودت درمان باارتش سرخ.

      • بدون نام

        یخ بذار که کمتر بسوزی

      • بدون نام

        تور و به وجدانت چاپ کن این کیسه از بزرگ تا کوچک با سوادن احمقها مگه وزیر بجای بازیکن بازی کرده یا پول بیشتری به پرسپولیس دادند این همه بازیکن شبانه امضا کردین تقصیر پرسپولیسه ؟آقای عمران زاده اگه وزارت ورزش از پرسپولیس حمایت میکنه اون زمان هم که شما قهرمان سه جانبه شدین توسط شاه ولیعد به مقام رسیدین حالا چشم دیدن پرسپولیسو ندارین آقایان پیشگلها لطفأ خفه شدی

      • ایرانی.

        خخخ.دیگه پمادم براتون چاره سازنیس. بسوزیدکیسه کشاتابخندیم.

      • دکوراد

        کیسه کش های عزیز هر زمان یاد گرفتید چشمتون دنبال بازی کنایی که ولتون کردن و رفتن نباشید و مثل برانکو با داشته های تان بهترین باشید بعد بیاین درباره فوتبال باهم صحبت میکنیم
        توجه کنید به قربانی که نیمکت نشین تیم شما بود الان داره تو تیم جدیدش داره پشت سر هم گل میزنه گل میسازه
        آقای گل از پرسپولیس جدا شد فصل بعد برانکو یک آقای گل جدید تحویل لیگ داد با دو پنجره بسته تیم رو به فینال رسوند هر بازی کنی که از کیسه جدا شد بهترش از تیم ما جدا شد ولی ما بجای اینکه غور بزنیم تلاش کردیم
        توجه کنید کاوه رضایی نیم فصل بازی کرد تیمتون رو ول کرد الان شده استوره بادش کنید که زمانی که هیچ تیمی نخواستش با عصا بیاد با شما قرار داد ببنده خخخخ

      • ضدکیسه کشای متوهم وبی منطق

        قهرمانی دسته سوم کشوری کیسه کشان ابی بابت این قهرمانی خوبه ستاره سوم هم بزنین کیسه کشای دوچرخه سوارمکتب تاژژژژحقیرطاغوتی بسوزیدفقط بسوزیدوموزبخورید

      • ناشناس

        کاری به این آقایی که جام ولایت و جام ت و ا ل ت را یکی حساب کرده و کامنت گذاشته نداریم اما مگر برترین ها ناظر و.... نداره که هر کامنت و نظری را منتشر نکند؟! اگر این کامنت جایی دیگر گذاشته می شد کلی سروصدا می کرد!!

      • بدون نام

        هرهرهر بخندین خیلی باحالی بودی کیسه ی سورااااخ

    • بدون نام

      میناوند. بنگاه املاکت چی شد کلاه بردار

    • بدبخت ایرانی

      کیسه کشا خفه شید این همه امکانات هیچ کوهی نیستین پرسپولیس بدون نیمکت پوز همه تان را زد

      پاسخ ها

      • ابی بیکران

        لنگ پاره پاره خفه تو شو

      • بهزاد

        تا وزیر و شانس و دارید غم ندارید

      • توان

        کیسه کشهای بی ادب هر چقدر سوراخ سوراخ میشید روتون زیاد میشه
        آخه شیش تا شیش تا گل خوردن چه مزه ای داره؟که هی شیش تا شیش تا گل میخورید؟

    • رشنو

      حسادت وتعصب کور باعث میشود انسان حقیقت رانبیند .پرسپولیس مزد همدلی ویکدستی تیم وعلم برانکو را میگیرد .اگه بحث شانسه پس استقلال چرانتوانست ازشانسش درتهران استفاده کند؟ وابروی ایران رابرد؟ حنیف که فقط هیکیه ازصالح درتعجبم!!!!

      پاسخ ها

      • شمس

        درسته

      • مهدی کیانی

        احسنت...ایول به ولت

      • ایرانی.

        اینا ی مشت گاگولن داداشی.حنیف داره جون میکنه شایدزیراب اون ابدارچی بیچاره ی کیسه بزنه بره چ

    • وحید

      چه بوی سوزشی میاد از این آبکی ها...
      این حنیف ...مغزو کی به حساب میاره که چرت و پرت بلغور کرده!؟
      البته ناگفته نماند کل دنیا فوتبال ایرانو با نام صالح میشناسن

    • بدون نام

      از بس که عقده این اون زمانی که سالی یه بار مدیریت پرسپلیس عوض میشد ولی فتح الله زاده ثابت بود تو استقلال چرا همچین چیزایی نمیگفتن پرسپلیس امسال حتی بازیکن نتونست جذب کنه استقلال هرکی رو خواست گرفت پرسپلیس چند تا بازیکن مصدوم داد امسال اجازه نقل و انتقال نداشت امسال استقلال این مشکل و نداشت سرمربیشم که آلمانیه حالا عقده باختهاشون و سر پرسپلیس خالی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال بازیکنای اصلیشو نتونست نیگر داره چجور هر کی رو خواست گرفت

      • بدون نام

        ۱۷:۱۵
        نیست که پرسپلیس بازیکنانش و تونست نگه داره از تیم قهرمان پارسالش چند نفر موندن چند تا مجروح و مصدوم داره رو نیمکتش کی و داره اون زمانیکه از آصفی سخنگوی وزارت خارجه پشت استقلال بود چرا از این حرفا نمیزد اگه وزارت ورزش پشت پرسپلیس این حجم بدهی نداشت و اینطور مجبورش نمیکردن بازیکن نگیره

      • sadra

        این مشکلات برای پرسپولیسم بود
        مشکل استقلال بازیکناشن نه مربی
        باهم مچ نیستن خیلی ناهماهنگن

    • بدون نام

      انسان های بخیل و نمک کوری هستن این کیسه کشا

      پاسخ ها

      • حسین عزیز

        لنگی نامجو راست گفته گم نشید یک دفعه یه استقلالی با خودتون ببرید خوبه البته اگر کیسه کش به لنگی جواب مثبت بده......عمرااااااااااآاااا لنگی عزیز خیلی لنگی هستی

      • ضدکیسه کشای متوهم وبی منطق

        کیسه کشان دوچرخه سوارشیش تاشیش خورعروس اسیاحتی پیشکصفتانش هم ازدردسوزش نمیدونن که چی بگن!کوربشه چشم حسود

    • هموطن

      حسود حسود.

    • بدون نام

      یعنی این حمایتهایی که ازجانب زمین وزمان به لنگیها شده مگر دروغ است؟ باکمی چاشنی شانس..
      حالا که کار به اینجا رسید منم آرزوی موفقیت برای لنگ مملکتم درفینال را دارم.

      پاسخ ها

      • هوشنگ مینائی

        نمیدونم این امیرحسین صادقی که بازیکن ملی هم بوده چطور از قانون فیفا درمورد نصب ستاره طلایی روی پیراهن خبرندارد.طبق قانون فیفا هر تیمی که ۱۰بار قهرمان لیگ برترکشورش بشه ویا هرتیمی که قهرمان جام جهانی بشه میتونه یک ستاره روی پیراهنش نصب کنه.وتیم هایی که قهرمان قاره میشوند حق نصب ستاره را ندارند.مثل استقلال که ۲ ستاره قلابی نصب کرده اما پرسپولیس ستاره اش قانونی است.آقای صادقی افتاد؟

      • خالد..۴۳۳

        باید برای این مردم گریست به خدا ...مگه پرسپولیس ....مال ایران نیست ....چرا دارن بعضی ها حرفهای مفتی میزنند ...یاخمارن......یا نَشه نشه....‌قلب ایران پرسپولیس ...‌‌

      • شمس

        واسه کیسه ارزو کن اینقدر ابرو فوتبال ایراتو نبره تو تهرون ۳تا از السد خوردین اگه تیم از دسته یک با السد تو تهرون اورده بودیم ۳تا نمیخورد

      • بی نام

        کیسه تنان خاموش

      • حمید

        خف بشین کیسه کشا با تمام بازیکنا درجه اول غلطی نکردین حقتون با دسته4بازی کنید خیلی حسودین

      • محمدحاجی صادقی

        چه کمکی شده به پرسپولیس میشه بگی دوست عزیز؟

      • بدون نام

        خیلی الاغی

      • بدون نام

        ما هم آرزو داریم که شما سریعا برای سوزش خود به دکتر مراجع نمایید

      • رضامرادی پویانی

        از کیسه نامید شدید ما حمایت شمارا نمیخوایم حسودا

      • بدون نام

        مگه تیم های عربستانی و قطری اماراتی از طرف دولت ها فدراسیون هاشون حمایت نمیشدن پس چرا اون ها نرفتن فینال؟ یعنی استقلال از اونها بهتر بود؟

      • بدون نام

        تولنگ سفت ببند شیطون نیادسروقتت

      • بدون نام

        یکی از کمک‌هایی که به کیسه شده اگه به پرسپولیس شده بود الان بارسلونا رو هم می‌برد
        پس کیسه خفه

      • مهدی کیانی

        ربابا

      • sadra

        خیلی باحالید
        کمک های زمان منصوریان رو یادتون رفته
        فک کردین اون موقع خودتون دوم شدید
        خخخخخخ

    • بدون نام

      میناخانم

      پاسخ ها

      • احمد

        این تیم کیسه بودبرابازی های ۴ جانبه محمود خوردبین روباخودش برد اقای نامجلو مطلق همینطورچند بازیکن پاس تهران

      • بدون نام

        خواهران غریب
        فرناز و فرزانه جوووووون

    • علی

      فقط فقط حسادت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا از حسادت دارن میترکن عوض اینکه تمرکزشون و بذارن رو جام حذفی که از طریق جام حذفی بتونن سهمیه آسیا رو بگیرن همش در حال عقده گشایی از پرسپلیسن

    • بدون نام

      راستی هرکی عکس یک ستاره ی کیسه رو داره بفرسته ماهم ببینیم

    • بدون نام

      لباس آبی ها که واقعا آبروی ما رو هم بردن .

    • بدون نام

      اونا از ترس استقلال ده نفره تو قطر ریده بودن به خودشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم جای استقلال و اونا رو جا به جا کردی

      • بدون نام

        میخاستن که کیسه ها گوشنه نمونن کیسه شل مغز

      • بدون نام

        استقلال که تو زمین خودش جلوی لونهمه تماشاچی ۳ تا خورد

    • بدون نام

      ب امید نابودی باشگاه فرهنگی ورزشی کیسه چرکین

    • علیرضا اوجاقلو

      کیسه های حقیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حنیفه خانم مجید نمک نشناس بی غیرت

      • بدون نام

        لنگ حقیره باتو لاشی

    • بدون نام

      با تعداد زیادی بازیکنهای اسم و رسم دار و مربی پر ادعای خارجی پارسال به جای نرسیدند امسال هم نمی رسند دو قهرمانی آسیا هم مال ماقبل تاریخه که AFC هم آنو قبول نداره اگر پرسپولیسی ها با استقلالی ها خوب نیستند بخاطر همین بی معرفتی ها شونه

    • Gladiyator

      مهرنازخانوم میناوند النگوهات نشکنه عزیزم توروچه به فوتبال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا یادمه اسطوره تون فرناز مجیدی النگو دستش بود

    • عشقپولیس

      به قول مموتی
      آبو بریز اونجا که میسوزه

    • مهدی

      انصافا اینقدر خبر ندارید که دارید به حاشیه ها میچسبید و تنش ایجاد میکنید، الان پرسپولیس حکم تیم ملی رو داره، همه براش دعا میکنیم... مطمئن باشید این نوشته هاتون سند معتبر نداره و همه از فضای مجازی کپی شده، لطف کنید تنش ایجاد نکنید، بعداز خیلی سال یک تیم با روحیه بالا از ایران رسیده به فینال، دعا کنید و قوت قلب باشید نه فتنه گر و تفرقه افکن،
      به امید قهرمانی ایران و نمایندگانش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا حکم تیم ملی رو داره واسه من که همون لنگ قدیمه امیدوارم فینال ببازه

    • نفس بریده

      جواب میناوند کوبنده ترین پاسخی بود که میشد به این استقلالیهای حسود داد

    • ارتش سرخ

      من اگه یه کاره این مملکت بودم تمام این کیسه کشایی رو ک این جور حرف زدن همه رو سنگسار میکردم تا دیگه جرات نکنن از این حرفا بزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همن بهتر که هیچ پخی نیستی

      • بدون نام

        عین خودت

    • بدون نام

      اگه به استقلال هم مثل پرسپولیس میرسیدن الان قهرمان اسیا میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه به پرسپولیس هم مثل استقلال میرسیدن الان قهرمان جهان بود

      • بدون نام

        مثل عقده ایها باخت خودتون و بردهای پرسپلیس و نندازید گردن دیگران برید کلاس مربیگری برانکو رو با اون شفر مقایسه کنید بعد بیاید عقده ای بازی درآرید دست پرسپلیس تو جذب بازیکن بسته بود شما که دستتون باز بود

    • بدون نام

      کیسه پاره پاره

    • بدون نام

      اس اس آسیایی سرور لنگیهایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان برات زنگ میزنم آتش نشانیییی

      • بدون نام

        پماد بزن خوب میشه

      • بدون نام

        کیسه اس دق لالی بپا یهو نچایی

    • مهدی

      به قول محمود آب رو بریزین اونجا که میسوزه

    • بارانی

      عشق است ارتش سرخ آسیا

    • بدون نام

      حمله حمله حمله حمله حمله
      پرسپولیس قهرمان ایران
      بووووق بوووووقتقلال تهران

    • بدون نام

      مگه وزارت هوای لنگ ونداشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری داشته ؟؟؟ دوفصل محرومه , نتونسته بازیکن جذب بکنه , 5 ماهه کادر فنی و بازیکنان خارجیش یک دلار هم نگرفتند میشه بفرمایید چطوری هواش رو داشته ؟؟؟ وزیر دلال جذب بازیکن برای کیسه شد قضیه جذب تبریزی یادمون نرفته , شفر موقشنگ کل پولهاش رو هم خودش و هم اطرافیانش گرفتند , یه مقدار عقل رو بدو احساسات کار بنداز میبینی که کاملا برعکسه

      • بدون نام

        نه ولی وزارت کیسه داشتیم

      • بدون نام

        تهمت به جیگرهمه کسانی بخوره که تهمت حمایت وزارت ورزش از پرسپلیس و میزنن تیمی کخ حتی از جذب بازیکن محروم بود حمایت کی و داشت

    • rira

      یادم نمیاد هیچ وقت تویی موفقیتهای بسیار بسیار اندک استقلالی ها،استورهای پرسپولیس بیانو اینقدر با فلاکت و بدبختی ، حرف بزنن که اون موفقیت رو ببرن زیر سوال.میدونم که خود استقلالی ها هم توی قلبشون دارن حسرت همچین مربی کار بلد و خوبیو میخورن و روزی 200 تا فحش به شفر شومن میدن. عب نداره،شمام خوبید،4جانبه هم خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال اصلا استوره نداره بدبخت

    • بدون نام

      خوبه استقلالم قهرمانی نداشته تا بحال اون قهرمانیا هم به اسم تاج بوده به کام استقلال.
      ستاره هاشو اینا زدن رو پیرهنشون از بس رو دارن اینا هم که پست گذاشتن تو تاریخ ورزشی خودشون چیزی نبودن

    • حبیبی

      با عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان
      عرضم به حضور پیشکسوتان دو تیم است که اولا شما بزرگواران دیگه بچه نیستید که برای هم کری بخونید . ثانیا این بازیها ملی محسوب میشه و کری هاتونو برای بازی های رودرو نگه دارید .
      ثالثا این قهرمانی که امثال عمران زاده و غیره نام میبرند مال عهده بوقه که ای اف سی هم یادش نمیاد .
      رابعا یه ذره هم منطق داشته باشید پرسپولیس بیچاره مگه وزیر و بقیه چی دادن که متهمش میکنید با ۱۱ بازیکن شاهکار کرده عوض اینکه دعا کنید کری میخونید بخدا زشته تا کی اجنبی پرستی

    • بدون نام

      بیشخصیتی داره از این به قول خودشون پیشکسوت ها میباره بسه بابا شما که ادعاتون میشه 4 بار رفتین فینال اسیا دیگه از چی ناراحتین بسه دیگه شعور و شخصیت هم چیز خوبیه

    • بدون نام

      استقلال چون خودشون نتونستن بیان بالا حالا از درد دلشون هرکدام چیزی میگن اینه پرسپولیس با پنجره بسته وبدون نیمکت نشین زنده باد پرسپو لیس

    • حمید از خرم آباد

      دراینکه وزارت هوای پرسپولیس رو داره اگر کسی یک ذره وجود داشته باشه و انصاف رو مد نظر قرار نده هیچ شکی نیست بازیکن های استقلال به علت نبود پول و مدیر عامل یکی یکی رفتند در عوض هرچند پنجره پرسپولیس بسته بود ولی از در عقبی بازیکن جذب کردند چرا چونکه این روزها حتی خداهم هوای لنگ رو داره برای سوپر جام اصلا وقت نبود ولی آقای فتاحی الان این همه بازی رو میخوای اونجات بزاری که لغو شده مااز رفتن پرسپولیس به فینال اصلا ناراحت نیستیم از این همه تبعیض ناراحتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        22 بازیکن این فصل کیسه روی هوا جذب کرد ؟؟؟ خیلی حماقت میخواد اینجوری حرف زدن , پرسپولبس حتی روی نیمکت بازیکنی نداشته که تعویض بکنه , بی لیاقتی و نفهمی کادر فنی و بی غیرتی بازیکنان کیسه درد تیم شماست بیخود چرندیات مطرح نکنید فیفا هم که گذاشت تو کاسه تون اون قهرمانیهای قلابیتون هم معلوم شد که تورنمت 4 جانبه بوده , خجالت بکشید بد نیست

      • محمدرضا بغلانی

        میشه حمایت های وزیر رو کامل شرح بدی حاجی؟

      • محمدرضا بغلانی

        در ضمن شما غصه بازیکنایی رو میخوری ک هنوز نیومدن؟ شما که از همون اول فصل میتونستین یار بگیرین و استفاده کنین، در ضمن رفتن بازیکنای پرسپولیس رو نمیبینی؟ شما ک مدیرعاملتون منم منم میکنه و ادعاش میشه خیلی زرنگه، مدیرعاملتون عرضه نداشت

    • بدون نام

      دیگه یخهای آلاسگا هم جوابگو نیست

    • بدون نام

      خیلی بیجاکردند اجنبی های کثیف دپروزجبهه ای ندارند حرف مفت میزنند یک مشت گداباپول مملکت حارشدند

    • بی نام

      حرف جناب نامجو مطلق دیگه اخرتش بود.عاااااااااااااالی

    • بدون نام

      وای چقدر حسادت دارن این استقلالی‌ها.بخدا من بعنوان یک پرسپولیسی همیشه دوست داشتم که استقلال تو مسابقات بین‌المللی پیروز بشه چون اونجا استقلال و پرسپولیس مطرح نیست

    • 4444

      عشقم مجیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس برو بغلش بخواب

    • بدون نام

      گربه ها دستشون به گوشت نرسیده میگن میومیو، خجالت هم خوبه که شما ها ندارین این پیروزی ، یک پیروزی ملی وحیثیتی بود باید همه افتخارکنیم وتلاش کلیه بازیکنان ومربی وکادرفنی تقدیر تشکر کرد بجای تشکر میومیونکنید لااقل خفه بشید بهتره

    • توان

      واقعا کیسه های آبی دارند میسوزند
      بچه مثبت هاشون هم بی ادب شدن
      چه برسه به بچه پررو هاشون
      آخه یکی نیست به نامجو مطلق بگه بابا جون تو چرا ؟
      تو که توی پرسپولیس راهتو پیدا کردی؟ اصلن پرسپولیس به تو راه رفتن یاد داد نی نی کوچولو

    • گـل یــاس

      سلام، استقلال با نام تاج قهرمان آسیا شد .البته اون زمان تیم تاج،متعلق به اعلیحضرت شاه بود و بدون بازی و با سفارش شاه انتخاب شد و با تیمهای ضعیفی در آسیا بازی کرد و قهرمان شد .این که قیافه گرفتن نداره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون اعلیحضرت و تاژژژش رفتند زیر خاک تموم شد رفت الان چه پخی هستن ؟؟؟

      • a

        اونموقع قهرمانی آسیانبوده یه بازی چهارجانبه بوده طبق گذارش فدراسیون آسیا تاکنون سه تیم ایرانی تونستن به فینال بازیهای باشگاهی آسیابرسن سپاهان اصفهان وذوب آهن اصفهان وپرسپولیس نامی ازاستقلال برده نشد

    • بی نام

      خخخخخخ سوزش در حد المپیک بسوز که وقتی میسوزی خنده دار تر میشی

    • بدون نام

      اگر بجای این حرفها کمی فکر تیمتون بودید روزگارتون این نبود

    • فرهاد

      آخه شما یی که مثل آب دهان با خفت و خواری از شیشتقلال پرتتون کردن بیرون چه به جواب دادن شما خفه شید بزار او آدماتون بیاد نه شما طفیلی های دستمال بدست
      آقای نامجو تو دیگه چرا یادته تیم محبوبت مثل دستمال پرتت کرد بیرون و پرسپولیس دستت رو گرفت حالا دم در آوردی مفلوک

    • سجاد

      کیشه کشا در چه حالن خخخخ

    • با افتخار پرسپولیسی ام

      کیسه جون بسوز تا چشات در آد

    • پرویز

      شماراست میگین آقای نامجو:توتهران درگروه سه تیمی با دوتیم که الان اسمشونم نمیدونین مسابقه دادین وباتیم دوم گروه دیگه بازی کردین فینال روهم باگل یارکمکی بردین یعنی باچهارمسابقه شدین قهرمان آسیاکه کلا هفت تیم شرکت کرده بودندوکل مسابقات هم تهران بود (سال 1349) .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس تیم شماها یا اون موقع وجود خارجی نداشته یا حتی جزو اون تیم های درب و داغون هم نبوده که اسمی ازش بیاد. یه بار رفتین فینال انگار قهرمان جام جهانی شدین.

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      یااا خدااا حسادت و کینه روز به روز داره بیشتر رخ عیان میکنه

      کیسه کشها هرگز عرق ملی نداشته و ندارند و نخواهند داشت

      من پستهایی از کیسه کشها دیدم که در پیج تیم ژاپنی حریف پرسپولیس گزاشتن و از اونها حمایت میکنند

      البته حای تعجب نداره
      چونکه اونها قبلا هم با تیمهای عربستانی و قطری و...
      هم برعلیه پرسپولیس اعلام همبستگی کرده اند


      اگر تیم شما نتایج ضعیف میگیره این از بی عرضگی و بی بخاری کادر و بازیکنانتون هست

      پرسپولیس تنهاست و طوری بود که نه ارز ازاد میتونست بگیره نه دولتی
      و بازیکنان و کادر ۵ ماه بدون حقوق مانده بودند

      الانم ک قراره بره ژاپن خبری از پرواز چارتر نیست
      اول میره دبی بعد از اونجا با یه مرواز دیگه میره

      درضمن اینقدر به جام بی ارزشتون ننازید کیسه کشا
      اون جامهایی ک گرفتید بازیهای چهار جانبه امجدیه با تیمهای درجه سه اسیا بود مثل سریلانکا و لبنان و هاپوئل اسراییل و.....

    • بدون نام

      برترین های اسیا در تمامی ادوار گذشته نشاندهنده عظمت پرسپولیس است.دایی بهترین فوروارد
      بهترین هافبک کریمی وبهترین دفاع مهدوی کیا
      انشاا...بهترین غازچرون هن استق لالی بشه

    • حامی

      واقعأدرسته که استقلالیاهیچ اسطوره وآدمِ باشخصیت ومنطقی ندارن چون اگرکمی فقط کمی منطق وشخصیت داشتند پرسپولیسی میشدند نه استقلالی هرچندپرسپولیسی شدن لیاقت میخواد,خوب احمقهایِ بی مغزتابودونبودهمیشه استقلال تیمِ دولتی وحکومتی بوده همونطورکه ازاسمِ به قولِ خودتون تاج پیداست(هرچندکه تاج هم ربطی به شمانداشته ویه تیمِ دیگه بوده)دوچرخه سوارانِ نفهم وبی مغز کاش توسایتِ Afcیه نیگا مینداختین تابفهمین ستاره قلابی مالِ شماست کودنایِ بی منطق وبدونیدکه 10تاقهرمانی تولیگِ سطح اول یک ستاره واقعی داره نه بازی سه جانبه وچارجانبه باتوپِ پلاستیکی وتوسطِ یه تیمِ قدیمی ومحلی که ثبتِ جهانی هم نبوده وربطی هم به استقلال نداشته,پس حرفِ مُفت وشرووِرنگیدویه کم ازماسرخدِلایِ باغیرت یادبگیریدومردباشیدوحرفِ راست بزنیدوحلواحلوانکنیدومثلِ مابیایدفینال واقعی نه الکی ازاونجاتون حرف دربیاریدوبگید4باررفتیم فینال...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسطوره هاو باشخصیتای شما همون میناوند و رهبری فر و
        انصاریان باشه دیگه جمع با شخصیت هاو با شعورها جمعه
        یکی از دلایلی که از باخت پرسپولیس خوشحال میشم اینه که
        ادمای معلوم الحالی مثل تو نیان قدقد کنن.
        بند کفش ناصر خان حجازی به کل شعور و شخصیت شما لنگیا شرف داشت انگشت نماها

      • حسین

        دمت گرم.خخخخخخخ

    • بدون نام

      بیشعورن دیگه.دکل نوردای عقده ای.خاک تو سر بی همه چیزتون کنن دکل نوردا.

    • سعید کریمی

      یکی نیست به آقای عمران زاده بگه آخه به چیه اون ستاره های قلابیتون مینازید که حتی فیفا هم به رسمیتش نمیشناسه . آخه این چه قهرمانی بوده که با سه تا بازی بدست آوردید و فوری ی ستاره میچسپونید به لباستون ...خیلی جالبه که همون اس تق لال قهرمان آسیا سال بعدش میره دسته سه ... اون موقع هم وزیر ورزش و فدراسیون و کمیته انظباطی و رئیس جمهور و ای اف سی هم پرسپولیسی بودن ...
      آخه تا کی توهم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب عزیزم. چطور از اون زمان تا حالا شما حتی نتوانستین یک ستاره هم رو اون لنگیدن بچسبونین؟

      • بدون نام

        ما عین شما متقلب نیستیم

    • بدون نام

      این حجم از سوزش بی سابقس پماد سوختگی ام جوابگو این به اصطلاح ادما نیستش

    • بدون نام

      اینا نمیتونن موفقیت حریفشون رو ببینند
      حسووووووووووود

    • اینجا ایران

      داشتم داشتم حساب نیست.. فعلا که پرسپولیس سرور استقلال ه.. اگر به سوابق گذشته باشه هم برن شش تای نشن... خارج از کری باید قرمز آبی کنار گذاشته بشه و از استقلالی های که اومدن به عشق ایران تو ورزشگاه تشکر کرد..

    • بدون نام

      اخه بد بختهای فلک زده اول موقعیت‌در جدول لیگ ببینی بعد بگید

    • علی

      امیرحسین صادقی بی شرف بخاطر ده بارقهرمان شدن تو لیگ هست

    • mehdi

      بدجور میسوزن کیسه کشا

    • مجتبی

      بسوزززززززززززززییید

    • پسر قرمـــــــز6

      سوزش کیسه
      خدا این کسیه کشارو از ما نگیرع ک همیشه واسه خنده هست

    • بدون نام

      عیب نداره
      الان سر کوچه ای یه داروخانه هست میتونن پماد لازم رو تهیه و استعمال کنند

      پاسخ ها

      • مسن

        این کیسه کشا کلا مکتبشون همینه عقده ای به دنیا اومدن عقده ای هم از دنیا میرن اخه انقدر سورش نداره که به جای این حرفا به سرورتون تبریک بگین همه جا قرمز

    • محمد البستكي

      با عرض سلام و تبريك به همه پرسپولیس های عزیز
      واقعا استقلالیها بی معرفت و حسود و بی فرهنگ هستن نمیتونن برد و پیروزی پرسپولیس را ببینن

    • مونتلا

      این جماعت حقیر همش دنبال شعر گفتن هستند این جام با جام تو امجدیه فرق میکنه شما اگه جلوی الدحیل بازی میکردین الان مثل سال قبل ششتاخور میشدید دوم السد پنج تا بهتون زد چرا چون وزیر حمایت تون نکرد سوم میخوای وزیر بیاد براتون گل بزنه چهارم جام باشگاه آسیا جایی مافیایی موسوم به داوری رو نداشتید به خاطر همین است که باختید جوری این بچه غول شرک حرف میزنه انگار فینال رو لمس کرده بچه جون فیفا هم ستاره های تقلبی تون رو قبول نداره شما به غیر از بردن حیث ایرانی جلوی تیم های عربی هیچی نداشتید هر سال باید ششتاخور بشوید تا بروید چند وقتی تو غار این مطلق منو کشته اخه چقدر سوزش داری تیم السد هنوز تو ازادی داره بهتون گل میزنه خخخخ نشسته میگه تو رو خدا بگذارید ما دوباره با کیسه ها بازی کنیم تا برسیم فینال صالح تو هیچی از فوتبال نمیدونی همش کفتر این و اون بودی حالا دم از حمایت وزیر میزنی اره وزیر 21بازیکن برای ما خرید وزیر تبریز ی رو برای ما با لابی گری خرید آره وزیر به السد گفت پنج تا بزن تا این حقیران بالا نیان شما تا دیروز میگفتید که السد داره از ترس بازی با ما خواب ندارن و الدحیل به بهترین قرعه افتاده حالا همش به جایی سوزش بیش از حد بروید مردانه و با غیرت بازی کنید که شاید سال بعد چهار تا بخورید که پیشرفت محسوب میشه بله عزیزم پرسپولیس برانکو فقط غیرت رو بهتون یاد میده که با تیم امید و بسته شدن دو پنجره نقل وانتقالات و از دست دادن بهترین بازیکنان اش غر نزد هیچ وقت برانکو مثل شوفر کفتر باز دنبال بهانه نیست و رفتن بازیکنانشو بهانه نکرد اره جانم این پرسپولیس است که داره آبرو داری میکنه تو آسیا نه کیسه به امید قهرمانی سرورتون پرسپولیس ایران

    • هی خدا

      این کیسه کشا چقد سوختن بوی کیسه سوخته هم ایران رو گرفته بدبختا.شما چهارتا فینال چهار جانبه داشتید که رفت و برگشت همه تو امجدیه بودن و باعث تاسفه که فقط دوبار قهرمان شدین.و با تیم های بازی کردید که نام و نشانی ازشون نیست هرکی بخواد دربارشون چیزی بفهمه باید بیاد سایت کیسه که چیزی دسگیرش بشه.

    • بابک

      کلا رنگ قرمز تو زروانشناسی رنگها مال بی جنبه هاست...
      وآبی رنگ آرامش این که دیگه بحث نداره عزیزان...ا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        می بینم اینهمه آرامش دارین بدبخت ها دارین آتیش میگیرین

      • بدون نام

        البته بیشتر به نظر میرسه شمایید که آرامش ندارید یه تیم دیگه برده عوض تبریک گفتن تشنج گرفتید

    • بدون نام

      لنگی های مفت خور ...واقعا اگه وزیر نبود چی میکردن.....وزیری که خودش گفته بود من و پسرم پرز پولیسی هستیم

      پاسخ ها

      • سارا

        چقد چرت میگین
        دیدید که دیروزم ضایع باختین
        مشکل شما با این کریا حل نمیشه

    • حامد

      اینا دیگه کی هستن!!!
      فکر میکنن پرسپولیس جای اینا رو تو فینال گرفته؟؟؟
      ببخشید که اینطور شد! شما بد بودید ما رفتیم این که دیگه قصه خوردن نداره.
      کپسول آتش نشانی دارم، بیارم براتون؟؟

    • ارش

      درموردنظرگنیف گمراه زاده بگویم شماکه میگیداگه مثل پیروزی میزبان بودیم وضعیت مابهتربودمکرباهمین السد۳تاتوازادی نخوردیدمگربدترین باخت لیگ قهرمانان دراسیامربوط به استقلال بانتیجه ۶برصفرباالعین نبوده دارم دارم حساب است.بچه خودت که میدونی استقلال بانام استقلال تواسیاحلم نکرفت درضمن چراازعهدبوق ودقیانوس حرف میزنیدتو چندنسل بعدازاون قهرمانی تاج هستید.عقده ایهای کینه ای.رنگ ابی سرداست سردیعنی کینه وعقده ومدام ازپیشرفت دیگران درعذابیدوچاره ای جزخودخوری ورنج نداریدوانشاالله که همیشه ازپیشرفت مادرعذاب باشیدافای عمران زاده تواینترنت برووبرنامه قهرمانی هاوافتخارات دوتیم رابعدازانقلاب ببین نه اینکه ازعهدبوق حرف بزنی

    • بدون نام

      وای از جمله میناوند چقدر خندیدم

    • بدون نام

      امان از بخل و حسادت این سورزش مال الان نیست برمیگرده به دوسال پیروزی مقتدرانه قبل از پایان مسابقات لیگ و اب بریزید اونجا که میسوزه و ستاره های جعلی کیسه رو پرچم استفراغی ها

    • شهیاد

      استقلالی هر جا باشه سرور پرسپولیسه تو آسیا .تو ایران بهترین تیم هست وبوده البته که پرسپولیس بایدم خوشحالی کنه چون وزیر ورزش طرفدار تیم لنگ هستش.برد را در اصل باید به وزیر تبریک بگن که با تخریب استقلال تیم محبوب خودش را تقویت کرد جای تآسف داره

      پاسخ ها

      • ارش

        بخدا بولامتاسفم نه کم خیلی زیادبخاطراین نفهمی وبیشعوری استقلالیها.واقعا معنی ادبیات کینه وعقده رابایدتوی هواداران استقلال پیداکردالبته نه همه انهاباعرض معذرت ازاون استقلالیهای که منطق وعرق ملی دارند..اماتوی ادبیات هروقت گفتنداستقلال بایدهم معنی ومترادفش بشه کینه.عقده.خودخوری.بیچارگی.رنگ سرد.بایدمعنی کلمه استقلال درادبیات تغییرکند.

      • بدون نام

        سلام بهتر است این دو تیم پایتخت نشین که طرفدارنشان تاثیر زیادی در انتخاب نمایندگان مجلس ورئیس جمهوری دارنداز حمایت های دولت خارج بشوند و بودجه مملکت را برای این دوتیم هزینه نکنند ان وقت ببینید می توانند تارشت،ساری،ابادان بروند بازی در اسیا هم پیشکش شان ،این دو تیم با پول دولت وملت

    • ع ش

      هوادارای کیسه بگن به کجای پرسپولیس رسیدن پنجره بسته دربسته دروازه بسته سوراخ بسته شماکه همه جاتون بازبود

    • علی

      آخه عمرزاده و امثال عمرزاده شعورشون در حد یک گرازه
      خدا زمانی که میخواست اینارو متولد کنه ازشون سوال میکرد کیسه هستی یا پرسپولیسی
      میگفتند کیسه میگفت اینا که کیسه هستند بذار کودن به دنیا بیان
      بخاطر همینه کودن به دنیا میان و کودن از دنیا میرن

    • خلایق هرچه لایق

      همه باهم بریم از ژاوی یاد بگیریم. فقط همین

    • بدون نام

      به درک.اونقدر بسوزن که تشت یخ لازم بشن کیسه ها

    • بدون نام

      بقول اقا سلطان پروین اگه چهارجانبه امجدیه هم الان حساب میشد ما هم چهار تاشو میگرفتیم

    • m

      طرف تو ده راهش نمیدن سراغ خونه ی کدخدا رو میگیره ,,
      این عقده ای ها از همون استقلال هم پرتشون کردن بیرون حالا نشستن واسه سرورشون کری میخونن

    • ♡پرسپولیسی ام♡

      واقعا خیلی بد سوختن این کیسه ها

    • بدون نام

      سلام به همه پرسپولیسی ها من میدونم درد این پیشکسوت و استقلالیا چیه اونا تا الان به بازی های چهار جانبشون که به قول خودشون قهرمانیه آسیا هست پز میدادن و مینازیدن ولی الان که پرسپولیس به فینال رسیده دیگه چیزی ندارن که کری بخونن مجبورن بگن که به پرسپولیس بیشتر بها میدن وگرنه کیه که ندونه این تیم با هیچی با دست خالی باغیرت تا فینال بالا اومده اون سوراخا اگه این کاره بودن پنجره نقل وانتقالشونم باز بود نتونستن کاری کنن فقط بلدن بی منطق حرف بزنن چرت بگن شما به اینا اهمیت ندین این زورشون اومده

    • بدون نام

      واقعا اگه معرفت داشتید کلاه از سر بر میداشتین با 10تا بازیکن رفتن فینال الان اینطوری حسودی میکنین بد نباشه خیلی تابلوه

    • بدون نام

      قمار بازه نگه به فلانم دق میکنه
      استقلال چه بدبخته که عمران زاده که کلا دو سال تو استقلال بازی کرده شده بزرگشان

    • بی نام

      هیس،کیسه کش ها فریاد نمیزنند.....

    • بدون نام

      اینا رو ببین زمانه برعکس شده. به تاریخچه دو باشگاه نگاه کنید ببینید تاج تیم حکومتی بود یا پرسپولیس!؟ پرسپولیس از روزی که شکل گرفت مشهور بوده به تیم مردمی.

    • علی

      از اینکه میسوزید لذت میبریم

    • بدون نام

      آقای نامجو مطلق ازشما بااون سن وسالت بعید بود اینقدر جلززو ولزززز کنی

    • داوید

      فینال با طعم نامردی و جعل و رانت و شانس خخخ

    • حام

      خداوکیل شما عمران زاده تو ازادی با تمام قوا بغداد بونجل یک تنه نابودتون کرد . بعد شما تز زمان اخرین قهرمانیتون که زمان دایناسورها بود خیلی میگذره اسن من به دنیا نیومده بودم . با زورتون نیاد با ۸ بازیکن رفتن تا فینال واقعا خوشحالی داره .اقا نسوزید خواهشن

    • محمود

      چقدر این استقلالیها حسود وحقیرند

    • kia

      آخه این دوستانی که الان دارن اظهار نظر میکنن،یه روزی آرزوشون این بوده که تو پرسپولیس باشن ،ولی بخاطر سطح پایینشون جایی تو پرسپولیس پیدا نکردن،رفتن استق لال شدن پیشکسوت...خیلی ممنون میشم کمتر به مغز نخودیتون فشار بیارید و بخواین کار بزرگ پرسپولیس رو زیر سوال ببرید...

    • بدون نام

      والله به خدا موندم وزرات ورزش وشخص وزیر چه کمکی به پرسپولیس کرده که اینها اینجوری میگن ببینید جریان هوادار با کسی که فوتبال بازی کرده فرق میکنه هوادارا حرفاشون از سر احساسات هستش اما کسی که بازیکن بوده واقعیات را میدونه مگه غیر از اینه که پرسپولیس دوفصل تمام هست که محرومه از جذب بازیکن مگه غیر از این که چهارتا بازیکن فیکث این تیم امیری فرشاد مسلمان ومحرمی از تیم رفتن وپرسپولیس با یازده بازیکن وچند تا جوان زیر بیست سال بی نام نشان داره ادامه میده مگه غیر از اینه که بازی های پرسپولیس واستقلال رفت وبرگشت بوده مگه غیر از اینه که کیسه با السد ۵تا گل خورده وپرسپولیس هم دحیل وهم السد را شکست داده با این همه محرومیت ومصدومیت وبی بازیکنی مگه کیسه ۲۰ تا بازیکن جذب نکرد خوب از کیسه تیام وجبارف وابراهیمی رفتن از پرسپولیس امیری وفرشاد ومحرمی ومسلمان رفتن عیار همه بازیکن ها هم مشخصه لازم به توضیح نیستش ببیند کیسه نتونسته نمیدونم بقول پیشکسوتهای خودشون میگفتن ما زورمون به السد نرسید تو ورزشگاه ازادی ۳تا خوردیم وفوتبال ما همینه اما وقتی دیدن نه بابا پرسپولیس السد رو برد وحذف کرد میان این خزهبلات رو میگن والله به الله باید گفت خاک برسر خودتون وباشگاتونو وپیشکسوت بی شعورتون من تا حالا بی احترامی نکردم اما واقعا پیشکسوتاشون بیشعورن

      پاسخ ها

      • بينام

        اينا كلا همهشون بيشعورن اگه شعور داشتن كه طرف كيسه رو نميگرفتن ،وطن فروش هاى اشغال

    • بدون نام

      من طرفدار هیچ تیمی نیستم اما واسه برد یه تیم ایرانی باید همه خوشحال باشن ب امید سربلندی تمام تمیم های ایران در همه جای دنیا

    • ارتش سرخ

      اینها فقط پماد میخواهن از سوزششون اینهار میگن راستی مثل اینکه ستارهای شیش هم تقلبی هستن جون هیچ کس قبولشون نداره اخه کنفدراسیون اسیا گفت پرسپولیس سومین تیم ایرانی هست بعد سپاهان وزوب به فینال رسیده

    • لنگی سوز

      لنگ پاره پاره در حسرت یک ستاره

    • هانیه بهرامی

      حسادت تا کی استقلالی ها .4بار فینالیست شدید کی؟قبل از انقلاب!!!تیمتون خیلی سنش از پرسپولیس بیشتره، اما پرسپولیس واقعا هواداراش بیشتره.

    • بیطرف

      آقا بد وضعی شده
      دیگه پماد سوختگی هم گیر نمیاد

    • رضا

      لنگی شب دراز است

    • حمید

      نمی دونم چرا همشون سوختند وای چه آدمایی هستند از موفقیت
      هم وطنشون ناراحتند فراموش کردند از قدیم حمایت دربار رو داشتندو بعد از انقلاب هم از تونل های دولتی بعضی از سردمداران حکومت همیشه حمایت می شدند و می شوند و همیشه از مکان نا معلومی داوران رو برای موفقیت تیمشون می خریدند

    • بدون نام

      تا کور شود هر آنکه نتوان دید.آب رو بریزید اونجاییکه داره میسوزه.

    • ناشناس

      واقعا جای تاسف است چه آبی و چه قرمز حرف ایران است و اینکه حمایت و از این حرفا همه میدونیم چرت تر از این حرف نداریم سازمان لیگ و رییس جمهور و بازم از این دست حرفا باید گفت که اصلا چیزی که برای این اشخاص مهم نیست همین چیزاست تو روزمرگی مردم موندن بعد بیان تیم باشگاهی ساپورت کنن خخخخخ !!! در مورد اظهار برخی آبیها از قدیم میگن زور اومدن دوا نداره از روی قرض ورزی خوب نیست آدم چیزی بگه در ضمن دوبار قهرمانی استقلال برای دوران قبل انقلاب هست خیلی نباید جوگیر شد پس از انقلاب چی بوده؟!!!

    • بدون نام

      بدبختها زمانی که شماها ادعا میکنین استقلال ۴بار به فینال رفته آفتابع هم برای تیمتون زیادی بود

    • حمید

      والا تا حالا پرسپولیسی ها از شکست تیم کیسه خوشحال نشدند
      اینا چه آدمایی هستند از مجید نانجو توقع نداشتم و صالح عزبز
      شما از علی آقا پروین یاد بگیرید که جقدر از فوت ناصر و منصور گریه کرد چقدر در مراسم این بزرگان شرکت کرد
      وقعا زشته حسودی می کنید از اسطورهاتون یاد بگیرید از ناصر حجازی و منصور پور حیدری یاد بگیرید که هیچ گاه رقیب و تحقیر نمی کردند

    • ارش

      خاک برسرهرچه آدم حسوده آبی سوراخ

    • داود

      سلام واقعا متاسفم برای اون دسته از کسانی که این موفقیت بزرگ را کمرنگ جلوه میدهند ۲۰ سال قبل نه لیگ قهرمانان بود نه سطح بازیها به این حد ضمنا پرسپولیس در سال ۷۰ قهرمان جام در جام آسیا شد پس آقایان عمران زاده و مطلق و صادقی بدانند همان جامی رو که میگند دستمون نرسیده ما قبلا گرفتیم

    • بدون نام

      واقعا دیگه استقلا لی نمی دونند چیه بگند اخ 3سا ل هرکاری می کنند زیر سرورشون هستند وفقط مثل مترسک موفقیتهای سرورش میبینه وحسرت میخورند ودیگه طا قتشون به اخر رسید وبزرگ وکوچکشون حرفهای بی ربط می زنن برای دلداری هوادارشون پس تا می تونید بهانه بیاورید شما که دستون به هیچ جامی نمیرسه لا اقل اوغدهاتون تخلیه کنید

    • بدون نام

      مهرداد میناوندِ

    • بدون نام

      آفرین به میناوند جواب بی ادبی رو قشنگ و مودبانه گفته باعث تاسفه این همه نظر تنگی

    • بدون نام

      میناوندِ کثافت

    • هوادار قدیمی

      پیشکسوتهای محترم ابی و قرمز از شما بعنوان پهلوان و الگو انتضار بیشتری هست به هوادار درس پهلوانی بدید همانطور که اقای تختی در مسابقات جهانی وقتی فهمید یک پای حریفش مصدوم هست از ان پا زیر نگرفت من به شخصه و اکثریت فوتبالیها از اقایان مطلق و صالح انتضار بیشتری داشتمو دارم ما باید یاد بگیریم تمام قد ازتیم مورد علاقه خودمان طرفداری کنیم چونکه به پیشرفتمان کمک شایانی میکند عدم موقیت را در خودمان جستجو کنیم و علت موقیت رغیب را درس کنیم

    • محمود

      حس و حال بعضی از استقلالی ها میشه درک کرد. ولی انصافاً برداشت من از مجید صالح چیزه دیگری بود آدمها تو این سن و سال هنوز نمی توانند پیشرفت رقبب را حضم کنند نشاندهنده ضعف شخصیتی و درک درست است کماینکه بعید میدونم بتوانند به خودشون و وجدانشون دروغ بگویند البته اگه داشته باشند.

    • بدون نام

      اصلا این لنگیای بی سروپای بی رگ و ریشه درحدی هستن که آدم بخاد جوابشونو بده؟ هرچی معتاد و بی سوادو داغونه لنگین

    • بدون نام

      اصلا این لنگیای بی سروپای بی رگ و ریشه درحدی هستن که آدم بخاد جوابشونو بده؟ هرچی معتاد و بی سوادو داغونه لنگین

    • اصلان

      یک عده عقده ای وحسود که نتوانستن ناراحتی خودراپتهان کنند.البته انتظاربیشتراز ایشون نمی رود.
      نامجوکه یه زمونی استقلالی ها انداختنش بیرون اومدپرسپولیس خرج پای چلاقش راداد وسرپاش کردالان میخواد کری بخونه.
      استقلال درارزوی یک بازیکن بزرگ که توپ طلای اسیاراببرد.شتردرخواب بیند پنبه دانه!!!!!!

    • حمید

      تازه ۱۰قهرمانی پرسپولیس مسجله جعلی نیست غیر ازاین بعداز انقلاب لیگی تو ایران نبود وجام باشکاههای تهران برگذار می شد تو اونم پرسپولیس ۵تا قهرنانی داره بسوزید کیسه ها البته پماد سوختگی موجود هست

    • بدون نام

      اونایی که نمیتونن موفقیت قرمزارو ببینن برید بترکید استقلال یه عالمه نیمکت نشین داشت هیچ غلطی نتونست بکنه بمیرید

    • بدون نام

      بسوزید بدبختا، ششتقلال هنوز فینال لیگ قهرمانان رو ندیده و نخواهد دید اون قهرمانی که ششتقلالی ها داشتن چهار جانبه بود ولی الان باید ۱۴ بازی کنید تا قهرمان بشین، پس زررررر نزنین، مهرداد هم خوب جوابتونو داده، ضمنا همون العینی که شش تا تو ی بازی ازش خوردین با الدووحیل رفت و برگشت ۸ تا خورده، و پرسپولیس سه تا به الدووحیل زده، پس نیازی به مقایسه با ششتاییا و عروس عربا نداریم و اینو بگم هر وقت تونستین فینال لیگ قهرمانان برید بعد بیاین کری خوانی کنین جناب عمران زاده، و اقای صالح بازیکنان پرسپولیس غیرت و تعصب داشتن که اومدن فینال چیزی که شماها ندارین، اگه داشتین سه تا تو آزادی نمیخوردین، و اینو یادت باشه پرسپولیس انتقام شما رو ازشون گرفته ❤❤

    • بدون نام

      بسوزید بدبختا، ششتقلال هنوز فینال لیگ قهرمانان رو ندیده و نخواهد دید اون قهرمانی که ششتقلالی ها داشتن چهار جانبه بود ولی الان باید ۱۴ بازی کنید تا قهرمان بشین، پس زررررر نزنین، مهرداد هم خوب جوابتونو داده، ضمنا همون العینی که شش تا تو ی بازی ازش خوردین با الدووحیل رفت و برگشت ۸ تا خورده، و پرسپولیس سه تا به الدووحیل زده، پس نیازی به مقایسه با ششتاییا و عروس عربا نداریم و اینو بگم هر وقت تونستین فینال لیگ قهرمانان برید بعد بیاین کری خوانی کنین جناب عمران زاده، و اقای صالح بازیکنان پرسپولیس غیرت و تعصب داشتن که اومدن فینال چیزی که شماها ندارین، اگه داشتین سه تا تو آزادی نمیخوردین، و اینو یادت باشه پرسپولیس انتقام شما رو ازشون گرفته ❤❤

    • Mohamad_Talebi

      من خودم پرسپولیسی ام ولی خداوکیلی مشخص بود کل سازمان و صدا و سیما و عوامل دیگه دارن به تیممون کمک میکنن قهرمان بشیم حتی خود فردوسی پور تو گزارشش علنی داشت جانبداری میکرد من اینجور قهرمانی رو دوس ندارم دوس داشتم‌با لیاقت خودمون کاپ ببریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو یه شیشتقلالی حسوذی فقط روت نمیشه بگی

    • نوذر

      سلام تعجب از اقای صالح که خودرا مربی باکلاس میدونی واقای نامجو که نمک پرسپولیس خورد

    • عقاب سرخ آسیا

      م تو استقلال

    • محمدرضا بغلانی

      وزیر ورزش باعث شد توپ السد نره تو دروازه؟ وزیر باعث شد استقلال تو آزادی 3تا بخوره؟ بی عرضگی تیمشونو اینجوری توجیه میکنن، انصافاً یه تیم هر چقدرم از بیرون حمایت بشه اگه نتونه یکدست و یکدل باشه موفق نمیشه، ب نظر من کری و سوزش واسه هوادارای هردوتیم بعد از موفقیت رقیب عادیه. درمورد حنیف و صادقی و مخصوصا صالح هم ک اونا تکلیفشون روشنه چجوری آویزون استقلال بودنو انداختنشون بیرون ولی پیشکسوتایی مثل نامجومطلق واقعا ازشون بعید بود، الان واقعا موقع این کارا نیس این بحث ها واسه هوادارای 15ساله س ن آدمای سن بالا و متشخص

    • ناشناس

      خاک تو سرتون.الان بحث موفقیت یه نماینده برای سرافرازی وطن درمیونه نه قرمز و ابی

    • بدون نام

      بعنوان یه پرسپولیسیه متعصب باید بگم که متاسفم و الانم که پستها رو خوندم واقعا متاثر شدم...

      بجای اینکه حمایت کنن، دارن تخریب میکنن، البته از روی حسادته مطمئنا...
      اون حنیف کرگدن اصلا از فوتبال سر در میاره که راجع به پرسپولیس کبیر داره حرف میزنه؟؟؟؟

      خ خ خ خ خوشحالم که استقلالیها دارن میسوزن...
      زنده باد پرسپولیس
      زنده باد برانکو


      راستی نمیدونم چرا جام قهرمانان رو با مسابقات چهار جانبه اشتباه میگیرن این آقایون.... تازه اون تیم تاج بوده نه ششتقلال!!!

    • عرفان

      کیسها مجبورن اینو بگن. قمارباز وقتی میبازه میگه به ت....اگرنگه میترکه .حالا که داریدمیسوزی آبو بریز اونجا که میسوزه

    • н⒧✔∀

      هه لنگیا برید حال کنید تازه شدید هم سطح ذوب اهن و... چهربار رفتیم فینال زر زر نکنین

    • نوذرفخری

      بوی سوختگی میاد

    • احد صالح

      من آبي هستم ولي از اينکه يک تيم ايراني رفته فينال آسيا خوشحالم به تمام پرسپوليسي و تمام ايراني ها تبريک مي گم
      ما هوادارآبي هستيم اما دشمن قرمز نيستيم
      خسته نباشيد دلاورها

    • بدون نام

      سلام بر دوستان استقلالی خدمت شما عرض کنم که فرضا که تو ایران دولت و وزیر و فدراسیون و کمیته داوران و غیره همه به پرسپولیس کمک کردن که موفق بشه اما تو آسیا هم میتونستن این حمایت رو بکنن؟ شاید شما بگین که اگه بازیکنامون نمی رفتن میتونستیم تو آسیا موفق باشیم مگه چند تا از مهره های اصلی پرسپولیس نرفتن تازه نمی تونستن بازیکن هم بگیرن اما استقلال تا میتونست بازیکن گرفت بعد هم مثلاً شما دست های پشت پرده و عدم حمایت دولت اجازه نداد نتیجه بگیرین مگه تیم های عربستانی قطری اماراتی با اون هم سرمایه گذاری و حمایت دولت ها و سازمان ورزش شون مقابل پرسپولیس کم نیاوردن پس پرسپولیس حقش بود اینجا باشه کمی انصاف و منطق داشته باشین

    • رضامرادی پویانی

      اولا اگه وزیر پرسپولیسی بود از همون اول از پرسپولیس حمایت میکرد و زیر بار فسار تن به حمایت نمیداد نمونش خریدای میلیاردی با ارز دولتی بود که به پرسپولیس نمیدادند پس وه اضافی نخورید در ثانی تیم پنجره بسته شامسی صعود نمیکنی تدبیر داره که صعود کرده ثالثا شما دارید برانکوی پروفسور را با کیا مقایسه میکنید رابعا ما چهار جانبه های امجدیه را فراموش نکردیم همون جتی که پرسپولیس سال بعدش فراموش شد نمونش دیر فرستادن ارتش سرخ به این مسابقات بود خامسا این پیشکسوتهای کوتاه فکر عقل ندارن به خدا ون میسوزه و این حرفا را میزنند کیسه کشا همین تیم قهرمانی جام در جام و حذفی اسیا را داره همون السد پارتون کرد تو ازادی به امید حق تو ازادی قهرمانی را میگیریم جای که فغانی نیست سوپر لیگ نیست انتالیا میست خبر تو هم استقلالی هستی اگه راست میگی این جواب دندان سکنا حذف نکن مگر نه اپلیکیشنا پاک میکنیم. واین داستان ارتشی از رنگ خون و عشق است در جوار روزهای پراز سوز ولی برانکو وسربازان سرخ تا اخرین لحظه پشت سرتونیم برید برای جام بین قارهای وجایزه ما را بدید

    • ارتش سرخ

      اولا؛ عمران زاده کیسه ای ، میگی ما آخه کیسه کش تو سنت میخوره به اون موقه که کیسه قهرمان چهار جانبه جام آسیا شده، تو که اون موقه هنوز مامان جیش بابا جیش هم نمیتونستی بگی،،دوما آقای نامجو مطلق وفکر نکنم شما یا کس دیگه یادش باشه کیسه تو جام قهرمانیه آسیا فینال رفته که حالا بخوای یکی رو با پرسپولیسیا بفرستی؛؛ اگه ذوب آهن یا سپاهان کری بخونه یه چیزی،، شما که اسلا فقط تخصص تون تو ششتا خوردن تو آسیاست و تو آزادی ستا ستا خوردن. و آبرو ایران رو بردن،،، پس بزار تو قهرمانان آسیا بیای فینال بعدکری بخون، ، سوما این صحبتم با اون کسیه که میگه حمایت همه با پرسپولیس؛ آخه ما با یازده بازیکن بازی میکنیم و میبریم؛ پرسپولیس فقط حمایت برانکو رو داشته،،،، تازه کیسه که از پرسپولیس بیشتر دریافتی داشته.؛ ؛ و از پارسال تا العان فقط بازیکن میلیاردی اوردن و رفتن،، پس شما کیسه کشا فقط سوختین،.

    • سعید

      خدایی یه کمی استقلالیا با خودشون فکر کنند الان ما کجایم شما کجا. این جایگاه دیگه نشون دهنده همه چیزه ما دنبال قهرمانی اسیا هستیم. شما دنبال بردن ذرت کاران خخخخخخ

    • سعید

      خدایی یه کمی استقلالیا با خودشون فکر کنند الان ما کجایم شما کجا. این جایگاه دیگه نشون دهنده همه چیزه ما دنبال قهرمانی اسیا هستیم. شما دنبال بردن ذرت کاران خخخخخخ

    • بدون نام

      سوزی بد دردیه
      چهارجانبه ای ها به چهارجانبه ای فینال آسیا میگن که هیچ مرجعی او چهار جانبه ها را فینال جام باشگاههای آسیا نمیدونه ،حالا اونا از کدوم فینال جام باشگاههای آسیا حرف میزنن دیگه خداد داند خخخ شاید تو خواب

    • مسلم

      بقول آی خوشوم میاد ای سوزش کیسه کشارو میبینم 125 پماد آب یخ جوووووووووووون

    • بدون نام

      گوهرزندکی نگین است قلم. روزگارم بیشترنمیتواندبنویسد آنهم اینست که خجالت میکشم بگم کجاییم خجالت میکشم بگم جامانده شهداییم آریایی هستم بله خیلی بده خیلی جوانان بی ادعای ماحماسه آفریدند طوری که شکست خورده هاتبریک گفتند ولی پیشکسوتان وهواداران رقیب ما بجای تبریک تخریب کردند ازرسانه شون تاهوادار بله پیشکسوت سرخپوشان هنگام بازی رقیب ازهواداران ارتشش ميخواست به ورزشگاه برن ونگاه ملی داشته باشنددریغ ازیک نفرپیشکسوت سری به تیترروزنامه هاشون بزنید به فضای مجازی وووووووخحالت داره آری اونایی که حماسه آفریدند بچه های همین مرزوبومند کاپیتانشان سیده سیدی که غیرت رامعناکرد نه سیدی که گفته ثابت کنید که من به پرسپولیسی ها تبریک گفتم بله همه چی دیدیم یاعلی خدانگهدارتان

    • بدون نام

      سوراخ های آبی کم آوردید

    • بدون نام

      شعور این نفهما در همین حد است

    • بدون نام

      من واقعا نمیفهمم تو این بازیا چی واسه مردم عادی داره که اینقدر واسه یه تیم شخصیت بقیه رو تخریب میکنن به هر حال کاریه که شده و باید به پرسپولیس به چشم نماینده ایران نگاه کرد و این همه کل کل و اینجور چیزا نمیخاد من خودم استقلالیم ولی واقعن خوشحالم که حال اینعزهای عوضی رو گرفتن بهتره یکم متحد تر باشید ملت عزیز

    • آ

      کیسه کش ها باید برن بمیرن که عمران زاده و صادقی شدن همه کارشون.آتش نشانی 125.بوی سوخته میاد

    • مجید

      قضیه جدایی تیام از استقلال و اون همه کش دادن قضیه از انتهای بازی با ذوب آهن تا به قدرت رسیدن فتحی، نزدیک 3 ماه مدام کش دادن قضیه واقعا مشکوکه، و حق دارن استقلالی‌ها از وزارت ورزش شاکی باشن. اونها بزرگترین مهره شون رو به راحتی آب خوردن از دست دادن و این نیست مگر به خاطر عدم حمایت وزارت خونه از فرزند خودش استقلال.
      چطور میشه شما همکاره تیم باشی و بهترین مهره ات رو بدی بره

    • بدون نام

      خاک توسرتون کسی نیست ازصادقی بپرسه اخه گاوپرسپولیس بازیکن نداشت پول نداشت وزیرچکاربراشون کرده یااین استقلال ۵سال قبل ازتولدعیسی رفته فینال خاک توسرتون بیچارهاولی مردنیستی اگه نزاری نظرمنو

    • بدون نام

      خاک توسرتون کسی نیست ازصادقی بپرسه اخه گاوپرسپولیس بازیکن نداشت پول نداشت وزیرچکاربراشون کرده یااین استقلال ۵سال قبل ازتولدعیسی رفته فینال خاک توسرتون بیچارهاولی مردنیستی اگه نزاری نظرمنو

    • ع.ج

      درسته کیسه دو سه بار تو فینال آسیا بوده ولی حریفاش چه تیمهایی بودند اولیش که تشتک سازی نپال بودبعداسباب بازی سازی بنگلادش بوده آخه کسانی پزه کیسه رو توفینال آسیامیدند خودشون بدنیا نیومده بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که زرنگید چرا نتونستید برید

    • بدون نام

      به آقای نامجو
      امیدوارم فراموش نکرده باشید که چطور استقلال مثل یک بچه یتیم به بیرون پرت کرد وپرسپولیس بود که شما را برگردوند آن بازی ۳به ۰ را یاد آوری کنید بعد شما بعنوان قهرمان بهتر است مسیر را از جناب خوردببن و غلام وفاخواه بپرسین البته اگردر این رابطه آلزایمر نسیبتان شده بیمارستان بهترین مسیر است اگر هم سوختگی است که بنده هم پماد و هم یخ تجویز می کنم

    • بدون نام

      به قول مملی
      اب و بریز اونجا که میسوزه

    • بدون نام

      به قول مملی
      اب و بریز اونجا که میسوزه

    • بدون نام

      خدایش کارازپماد واب گذشته خودتون نشون روانشناس بدین انگار ازقطراومدین .اون ازرحمتی که ازترس کیسه کشا میگفت تبریک نگفتم اینم ازبقیه پیشکسوتاتون بقران اینم هنر برانکو که اینجاییم وغیرت بچه های ارتش سرخ ماحداقل ۱۲ بازی باموفقیت گذروندیم تابه اینجا رسیدیم اخه چند بازی شانسی وکمک میشه کرد تاقبل برانکو مگه روحانی ریس جمهور نبود چرا اون موقع نمیگفتین به ارتش سرخ داره خیانت میشه نه داداش این هنر برانکو وهمدلی بچهاست که به اینجا رسیدن شما که این همه هزینه کردین چرانتیجه نمیگیرید پول ژاوی به اندازه قرارداده کل پرسپولیسه ولی به ماباختن همه چی پول نیست بجای لین حرفا پمادبزن کمتر بسوزین خخخخ

    • حمید

      ای کیسه‌کشای حقیر،،این حرکتتونم به آلبوم افتضاحه افتخاراتتون اضافه شد،،چه سوزشی افتاده به جونشون بدبختا،،،فعلا که چند ساله زیرمونید همه رقمه،،،سرتونو بالا بیارید پَسی میخوریدا،،،بشینید سر جاتون حرف اضافه هم نباشه دوزاریا

    • بدون نام

      یک استقلالی ببرین تا بره تو بازیتون!!!

    • بدون نام

      بر کیسه کشان ننگ جهان باد که ول خوک اند و100 بدتراز آن ان..بسوزید بزدلها

    • بدون نام

      ش بعد تورو بسازه خخخخ کجا ی دنیا با ۳ بازی جام گرفتن بعدش دسته ۳ رفتن
      به قول خودتون اینهمه قدمت دارین اینهمه رضا شاه پشته تیم بوده ولی ازلخاظقهرنانی لیگ زیرشین من نمیدونم این ستارها چطور اومدن اگه اینجوری بود رعال باید۱۳ ستاره رولباسش بود ای وای ازاین همه حسادت فقط پماد بمال بدبختا چقد حقیرین که سرورتون پرسپولیس باید باطاهرخانی وکمال کتف شکسته ربیع خواه مصدوم انتقام بگیره

    • میلاد

      ابو بریز همونجا که میسوزه

    • ایرانی.

      اون عمرانزاده ی گاگول که کلاادم حساب نمیشه.اون اگه بازیکن بودتوصباوجلوی سرورش ازترس گل بخودشون نمیزد.بااین چرندیات هم کیسه اونوحتی بعنوان ابدارچی راه نمیده.صالح که هی عقده بوده پس حیف جوابش.صادقی که سالهاس سوزش داره.وامانامجومطلق اون اگه ادم درست حسابی بودکه به تیم رقیب نمیومد.این ادم بسکه قاطی کرده. ومث باشگاه کیسه داره ازحسادت میترکه منظورش این بوده که سرورش یکی مث اونوباخودش ببره تابشه جوک بچه های تیم.

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه کسانی رو که استقلال رو مخصوصا نابود کردند تا لنگی ها رو موفق کنند

    • بدون نام

      اخ که چه میسوزند کیسه کشا ، بسوز عزیزم بسوز...جییییییییز

    • شاهرخ

      بابا بخدا ما السد عربی رو بردیم ...شما چرا داغونین فعلا کاری با شما نداریم

      ینی هرکی از بردن السد عربی توسط پرسپولیس خوشحال نشده از عربم کمتره...

    • بدون نام

      بدبختا اگه وزیر پشت شما نبود که الان تیمتون دسته سه بود ، بیچاره ها وزیر نذاشت تو دربی ببازین میگین نه ، یکی از خود استفراغی ها گفته بود

    • بدون نام

      اختیار واکنشمون که داریم. به کسی ربطی نداره
      میناوند هم انشالله خدا شفاش میده

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      واقعیتها رو گفتن. اینا بعد ۵۵ سال ینی توکل حیاتشون رفتن فینال تازه. هنوزم ک قهرمان نشدن و نمیشن

    • شاهرخ

      بعضیا مث حنیف جوری از قهرمانیاشون حرف میزنن انگار خودشون یتنه قهرمانشون کردن
      اخه بچه جون تو اصا سنت ب اینچیزا قد میده؟؟
      خوتم هرروز تو ی تیم پلاسی


      ما ک هنوز قهرمآن نشدیم ک پوزشو بدیم ولی استقلالیام واقعا مسخره اس پوز قهرمانی رو بدن ک هیچوقت ندیدن....
      داشتم داشتم رفت دارم دارم هس

      من پرسپولیسی دواتیشه ام ولی مطمئنا استقلالو ب هر تیم خارجی ترجیح میدم واگه روزی ب فینال برسه ازته دل براش ارزوی موفقیت میکنم

    • ی .ص

      دمت گرم مهرداد میناوندددددد. اوفی آب ریختی همونجاش که داشت میسوخت

    • سعید

      مینا خانم چی میگه؟

    • بدون نام

      سپاهان م سوراخ کرد
      کیسه های بدیخت
      مهدی رحمتی رو بگید بیاد .......از خداش بود سوراخ سوراخ بشه کیسه

    • پرویز

      واقعا پیشکسوتان فوتبال هم مثل سیایون مصالح باشگاهی را به مصالح ملی ترجیح می دهند این می تواند ناشی از کیش شخصیت تاجی های قدیم که وابسته به ساواک بودند باشد بنظر بنده این اظهار نظرها اوج کینه و حسادت اینگونه افراد را می رساند

    • #یه پرسپولیسی _ تعصبی*❤24❤

      بعضی از استقلالیا خیلی خیلی حسودن جوری که حسودیشون حدی نداره خود استقلالیا که وضعشون از ما بهتره وبازیکنای خوبی دارن اگه خوب بازی کنن اونا هم مثل ما مورد استقبال مردم وهوادارا قرار میگیرن

    • بدون نام

      آقای نامجو مطلق فراموش کردی مشکل مصدومیتت رو کی حل کرد
      یادت میارم • آقای عابدینی مدیرعامل وقت پرسپولیس
      شما شاگرد مرحوم دهداری بودین دست کم درسی که یاد گرفتین رو فراموش نکن
      ازشما انتظار نداشتیم مجیدنامجو

    • محمدرضا بغلانی

      یه سوال داشتم از اونایی که میگن پرسپولیس تحت حمایت دولت و وزارت رسیده به فینال، اون زمان استقلال به اسم تاج تحت حمایت کی بود که رسیده بود به قهرمانی؟ من زیاد اطلاعات درمورد اون زمانا ندارم ولی شنیدم تیم تاج تیم شاهنشاهی بوده نمیدونم مال زن شاه بوده نمیدونم واقعیته یا نه اگه کسی چیزی میدونه بیشتر توضیح بده ک همه بدونن

    • بدون نام

      استقلال و استقلالی نظرشون در مورد پرسپولیس هیچ ارزشی نداره بزار هر چی دلشون میخواد بگن...از سپاهان هم که باختن بدبختها
      با اون بازیکنان اسکلشون طارق آشپزخانه و...

    • بدون نام

      همه استقلالیا باید خفه شن تمیمی که تو اشیا 6 تا گل میخوره از العین امارت باید خفه شن

    • مبین

      بازی های..برگشت تو تهرانه عجب شانسی دارن

    • بدون نام

      مغز نخودی ها.واقعا دارن میسوزن این جماعت کیسه.امروزم که دیدیم سپاهان چه بد رید بهشون.اگه راست میگن از تیمای داخل شروع کنن با بازیکنای میلیاردیشون.پرسپولیس ۳ پنجره خرج برا دولت نداشته این همه افتخار هم کسب کرده نه کیسه که همیشه باعث سرافکندگی ملت و خصوصا طرفداراش شده.

    • بدون نام

      عجب..نامجو هم بچه شد و اخلاق رو باخت..امان از پست کمیته فنی..!!!

    • سعید

      خجالتش واسه استقلالیا
      حداقل متحد باشین که پرچم ایران الان بالا هس زشته بخدا یکم شرم کنید

    • بدون نام

      اگر این اشخاص با اینگونه صحبت کردن و متشنج کردن جامعه ،اسم پیشکسوت روشون گذاشتید باید کلا کلمه پیشکسوت و با شخصیت را از فرهنگ لغت پارسی کلا حذف کنید . باید گفت عقده ایهای بیمقدار و حسود .

    • ابولفضل

      فعلا ما تو فینالیم

    • مسعود

      داداش مجید. یادت باشه دفعه اولی که همین کیسه کشا درجام 4جانبه به اصطلاح رفتن فینال، بعنوان بزرگتر، محمودخان خوردبین از تیم سرورشون رو با خودشون برده بودن.

    • بدون نام

      فشار تابلوست هههههههه

    • بدون نام

      من این روزا از دیدن ناراحتی و حقارت کیسه کشا خیلی لذت بردم.خدا جای حق نشیته.با کمک هلی میلیاردی وزیر و وزارت هیچی نشدن

    • فرزاد

      عزیزان میان ماه من تاماه گردون
      تفاوت اززمین تاآسمانست
      آخه با۴تابازی توامجدیه نایب قرمان بشی اونم بایه برد زمان تیرکمون شاه....نبایدباالان مقایسه کنی که یه تیم ازپارسال تاحالا بازی کرده وتازه فینالم مونده عمران زاده توتاحالا غیرجام حذفی چی دیدی اسکل شل مغز

    • وطندار

      استقلالیا کاش از ژاوی یاد بگیرند و از رفتار ارزشمندش الگو برداری کنند این حسادت چه معنی میدهد
      شما در تهران به همین السد باختید کا ما بردیمش ان هم با این شرایط
      از قدیم گفته اند الحسود لا یسود
      اگر میخواهید ارامش داشته باشید وحداقل سال اینده به نیمه نهایی برسید حسود نباشید
      ضمنا قهرمانی در مسابقات چهر جانبه با شرکت تایلند و بنگلادش افتخاری ندارد

    • وطندار

      استقلالیا کاش از ژاوی یاد بگیرند و از رفتار ارزشمندش الگو برداری کنند این حسادت چه معنی میدهد
      شما در تهران به همین السد باختید کا ما بردیمش ان هم با این شرایط
      از قدیم گفته اند الحسود لا یسود
      اگر میخواهید ارامش داشته باشید وحداقل سال اینده به نیمه نهایی برسید حسود نباشید
      ضمنا قهرمانی در مسابقات چهر جانبه با شرکت تایلند و بنگلادش افتخاری ندارد

    • رضا

      به تمامی شما اعلام میکنم که اول اجازه بدین شیرتون خشک بشه بعدش حرف بزنید چون اونموقع که جام گرفتن شماکمرباباتون بودین .دوما اخه قهرمانب باخمایت دولتهای قبلی .وتیمهای زپرتی.مثل مکابی .مالزی.یامحمدان بنگلاش بازی کردن .فاتح جام شدن قیافه گرفتن داره.به کوری چشم هرچی استقلالی کیسه کش .دومین جام پرسپولیس در اسیاست.جام حذفی وجام باشگاهها انشاا.....

    • بدون نام

      عجب جواب دندون شکنی دادا ها وکیلی موندن تو زمین

    • بدون نام

      ليافتتون همون دوتا آفتابه طلایی هستش

    • علی عبهری

      ببخشیداستقلال والسدچندچندشدند؟

    • بدون نام

      پرسپولیس سروره استقلاله

    • majid

      دم استقلالیهاگند .!بااین روحیه ورویی که دارند فردا میگن نپال ومالدیو هم قهرمان جام جهانی شدن .شاهدشون هم مطلق معلق .عمرعن زاده صادقی. که آفتابه سازی چوس پلاق تپه هم نخواستش.....میناوند ماشاله. بازم سوزوندی کیسه هارو

    • مهدی

      اون موقع که اینا فینالیست شدن تیم آفتابه سازی افغانستان هم میتونست بشه.

      الان چی دارن واسه گفتن؟

    • امیر

      ارزش حرف زدن نداره این حرفای بچگانه استقلالی ها
      فقط و فقط میشه گفت اونجاشون میسوزه که نمیتونن مثل پرسپولیس خوب باشن

    • داوران فرمایشی

      السدرابردیم تا فکرنکنن که استقلال بزرگترندار!

    • بينام

      واقعا تا حالا فكر ميكردم تو كيسه كشا نامجو مطلق با شعور باشه ولى متاسفانه اشتباه ميكردم اينم مثل بقيه كيسه ها (قديمى و جديد)عقده اى و نمك نشناس تشريف دارن ،كاش على پروين دست يه سرى از ادما رو نميگرفت تا الان حتى نظافت توالت هاى استاديوم ها رو هم به اونا نميدادن چه برسه بعنوان كار شناس ازشون نظر خواهى كنن يا تو برنامه هاى ورزشى صدا و سيما بشينن ور بزنن يا تو صفحه هاى مجازيشون از دهان گشادشون بزرگتر حرف بزنن

    • رضا

      اگرغیرازاین بودبایدتعجب میکردیم .من واقعامتاسفم برای این کیسه کشای بدبخت ....

    • بدون نام

      نمیدونستیم چهارچانبه امجدیه جزو افتخاراته والاه خوبه فیفا قهوه ایشون کرده ستاره هایه قلابیشونو قبول نداره چقدر رودارن اخه این کیسه کشا

    • قلی

      دوستای استقلالی حداقل برید یه تحقیق کنید ببینید استقلال با کمک دوپرس پولیسی قهرمان شده ویه بازیکن از عقاب ودر بار دوم هم با کمک سپیدرود و وحدت افتخاری وابطحی.

    • بدون نام

      به جزامسال كه تراكتور تاحدي پول زيادي خرج كرده كدوم سال تيمي بيشتر از استقلال بيشتر خرج كرده؟ فقط اسم ببريد.امسال پرسپوليس با12تابازيكن رفته فينال .اگر شما توآزادي اونطوري سوختيد تقصير مانيست.هميشه روال به اين صورت بوده .هرسال استقلال ستاره هاي ليگ رو جمع مي كرد به توانايي فني اونها مي ريد وبعد ازاون سال بيچاره ها محو مي شدن

    • saeed

      اصلا اسكولن والا . بابا پرسپوليس به عنوان نماينده ايران داره ميره فينال . حسوديم حدي داره . من نه پرسپوليسم نه استقلال . ولي به عنوان نماينده ايران بازيشونو نگاه ميكنم در اين جام

    • بدون نام

      من خودم پرسپولیسی هستم ولی هروقت استقلال بازی برون مرزی داره و موفق میشه از ته دل خوشحال میشم و اون رو تشویق میکنم . هر نماینده ای از ایران بره در واقع نام ایران رو با خودش میبره و بدور از از اسم ورنگ باید حمایت بشه .

      پاسخ ها

      • سارا

        منم همینطور دلم میخاست السد رو بزنن بیان بالا
        لااقل مطمئن بودیم ی تیم از ایران تو فیناله

    • user

      این همه کینه و خشم به خاطر چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا یه تیم از ایران داره میره

    • sadra

      یکی نیست به نامجو بگه از سنت خجالت بکش به اصطلاح پیشکسوت!
      عوض اینکه همدلی یاد بده بیشتر اتیش دعوا رو زیاد میکنه

    • پرسپولیس

      حنیف تو برو بازی ات را بکن بچه!
      تو را چه به پرسپولیس.

    • بدون نام

      اخه احمقا ندیدین امسال چقد به اسقلال پول دادن که 17 تا بازیکن خریدن ندیدی خود وزیر ورزش زنگ زد به باشگاه ذوب اهن که تبریزی رو بدن به استقلال. اونوقت وزیر محترم واسه پرسپولیس چیکار کرد دقیقاااا

    • بدون نام

      چرا هر موفقیتی در جامعه ما میفته بجای تشویق و ارزش گذاشتن به آن موفقیت ، بلافاصله میایم با چسبوندنش به دستهای پنهان و حمایتهای تبعیض آمیز نهادهای حکومتی در پشت آن موفقیت میخواهیم آنرا به نوعی ناسالم و آلوده نشان دهیم فقط برای اینکه شکستهای گذشته خود را توجیه کنیم عدم داشتن این حمایتهای پنهان و از جانب نهادی قدرتمند در آن عرصه مرتبط میکنیم و علت شکست خود و موفقیت رقبا را بخاطر همین حمایتهای غیر عادلانه که شما نداشتید و آنها داشته اند مرتبط میکنیم و تازه در جهبه طلبکار هم نشسته و طلب همان حمایتها را کرده و خواهان حق ضایع شده شان هستند و دریغ از اینکه یکبار موفقیت حریف را ارزشمند ببینیم و نکات موفقیتش را با نگاه تحسین بیان کنیم و قبول کنیم که موفقیت رقیب دلیلش بر اساس توانمندیش بوده و شکست ما در نتیجه ضعف خودمان بوده .
      ظاهرا جامعه فوتبال ما قادر به دیدن این مسئله نیست که جایگاهش چقدر پایین است و در اظهار نظرهایشان و نوع گویش و ارتباطش با مردم جامعه اش چقدر سطح پایین است و حرفهایشان چقدر دم دستی و در درجه پایینی از منطق و آگاهی قرار دارد و چقدر استدلالهایشان سطحی و عاری از دانش لازم است و چقدر بغض و ناراحتی از موفقیت رقیب در کلامشان موج میزند و چقدر کودکانه و ساده لوحانه میخواهند دلایل شکستهای خودشان را به دست پنهانی که از آستین یک ناکجاآبادی بیرون آمده و برای رقیبشان موفقیت و برای اینها شکست میخواهد و داد مظلوم خواهی هم سر میدهند و موفقیت بزرگ رقیب را که ۲ پنجره نقل و انتقال بازیکنان را محروم بوده و فقط با ۱۲ بازیکن یک قهرمانی لیگ و رفتن به فینال باشگاههای آسیا را بدست آورده آورده میگذارد به حساب حمایتهای خیلی خاص از نهادهای قدرت ! با این نظرات کارشناسی فکر میکنید جامعه بعد از خواندن اظهارنظرهایتان بعنوان متخصصان و کارشناسان این حوزه چه برداشتی از آنها میکند؟! شک نکنید قریب به اتفاق آنها جز به سخره گرفتن این حرفها که شروع تا پایان هر کدامشان چیزی جز بهانه های بچه گانه و اظهار نظرهای مغرضانه برای بی ارزش کردنه موفقیت رقیب و توجیه شکستهایشان که حتی از نظرشان از پیروزی رقیب ارزشمندتر است و جامعه هم باید ارزش این شکستها را بداند و متوجه باشند که موفقیتهای دیگران در مقایسه با شکستهای اینها ذره ای ارزش ندارد بلکه حتی کاری است زشت و ناسالم و آلوده که باید مورد شماتت قرار گیرد و عاملان آن هم بخاطر کسب این پیروزی بی ارزش و آلوده به انواع و اقسام کجرویها، حق خوریها و لابی کردنهای پنهانی و استفاده از رانتهای خاص باید تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به مجازات برسند تا زین پس کسی جرات نکنه دست به این قبیل کارها بزنه و مثل اینبار خدای ناکرده متوجه نشن که شکستهای افتخار آمیزی برای افتخار در اختیار دارند و با این پتانسیل عظیمی که در جامعه در اختیارشان هست خشنودی و افتخار از این پیروزیها همانا هدر دادنه سرمایه مملکت است ، در حالیکه شکستهای افتخار آمیزی در طول سالهای متمادی بدست آورده ایم که جهانیان آرزوی چتدتا دونه از این افتخارات مارو دارن ! خدا شما و این شکستهارو از ما نگیره وگرنه ملت به کی باید میخندید!

    • بدون نام

      کاش قیافه اینارو بعد تبریک فیفا به پرسپولیس میدیدم
      که گفت استقلال هیچ غلطی نکرده
      خخخخخ

    • بدون نام

      این چیزا عادیه
      این حنیف هرچند وقت یبار میخواد اعلام حظور کنه
      بچه ها ببینید حنیف مغز نخودی هم هست !!!!!

    • بدون نام

      عاشققق میناوندم!!!!
      این کیسه هارو خوب میسوزونه!!!
      به خاطر همین کیسه های سوراخ خوششون ازش نمیاد ولی عشق ماست❤❤

    • پرویز

      قمار باز وقتی می بازد اگه نگه به ت....... که می میرد ههههههه

    • ام

      با همه تفاصیل خاک تو سر اونایی که چشم ندارن موفقیت یه تیم رو ببینن استقلالیها به شما میگم تو بازی با اسد برای شما اینقد حرص خوردم و دعا کردم تا پیروز بشید شما باید افتخار کنید به هر تیم از لیگمون که میره مراحل بالاتر من پرسپولیسه دو آتیشم ولی در بحث تیم ایران طرفدار استقلالم خواهشا بس کنین این بچه بازیارو

    • v

      کیسه فندکی های عقده ای بسوزید قهرمان دسته 3

    • بدون نام

      بیچاره‌استقلالیا!پماد‌بدین‌یهشون.

    • وریاغفوری

      ازپرسپولیسی ها میخام که آقای رضاحسن زاده روباخودشون ببرن که راه رونشونشون بده وگُم نشن،چون ۳بارفینال آسیارفته.!

    • بدون نام

      ما قهرمانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج