۷۸۹۴۳۶
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

شفر: سپاهان فقط یک موقعیت داشت

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش شایسته باتخت مقابل سپاهان نبوده است.

ایسنا: وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر سپاهان گفت: من در گذشته نیز شکست خورده‌ام اما امروز خوب بودیم و شکست خوردیم. موقعیت گل و ضد حملات خوبی داشتیم اما یک سری مشکلات داشتیم.

منتظری را از دست داده بودیم و علی کریمی نیز دقیقه ۱۵ مصدوم شد و من بابت این شرایط ناراحت هستم. همیشه می‌گویند استقلال باید برنده باشد. تیم حریف فقط یک موقعیت داشت و باید آن بازیکن متوقف می‌شد. قبل از مسابقه برنامه‌های حریف مشخص بود و اگر ما حریف را کنترل می‌کردیم و یک موقعیت نمی‌دادیم، بازنده نبودیم و یک تیرک نیز در دقایق پایانی زدیم.

من به بازیکنان گفتم شما خوب بازی کردید و ما باید در همه لحظات بازی بجنگیم. خط دفاعی ما در مجموع خوب بود اما باید در تمرینات روی پاس آخر و ضد حملات بیشتر کار کنیم. نمی‌خواهم حرف بد و منفی بزنم و می‌گویم خوب بازی کردیم و حریف یک موقعیت داشت و ما باید موقعیت ها را گل می‌کردیم.

شفر: سپاهان فقط یک موقعیت داشت

او افزود: در استقلال همه باید برای برد بجنگند و این درست نیست که بایستید و شانس به حریف بدهید. یک صحنه پنالتی قطعی برای ما بود که داور اعلام نکرد و یک پنالتی اشتباه برای حریف گرفت. من درباره داور هیچگاه حرف نمی‌زنم و شاید داور آن صحنه را ندیده است.

در آن صحنه که بازیکن سپاهان روی زمین افتاد اصلا پنالتی نبود و به کمک داور تبریک می‌گویم که صحنه را درست دید. خطای روی دانشگر ولی پنالتی بود. شاید داور آن صحنه را ندیده است و برای داور و کمک داور دیدن صحنه راحت نبوده است.

شفر در واکنش به سوالی درباره تعداد بالای مصدومان در استقلال، گفت: در یک صحنه در تمرین، منتظری و یک بازیکن برای ضربه به توپ تلاش کردند و توپ وسط ماند و هر دو همزمان به توپ ضربه زدند. مانند اینکه در خیابان پای شما پیج بخورد. درباره علی کریمی باید با دکتر تیم صحبت کنم ولی فصل گذشته تیم مربی بدنساز نداشت.

میک مک درموت حضور داشت که از تیم ما رفت. مربی بدنساز برای آماده سازی و وضعیت بازیکنان بسیار مهم است. ما فصل گذشته فوتبال سریع و با سرعت بالا و پرس سنگین بازی می‌کردیم و اگر بازیکنی آماده نباشد، این سبک بازی ریسک زیادی دارد.

شجاعیان در یک صحنه خطا دچار مصدومیت رباط شد. کریمی نیز در تمرین یک برخورد داشت و این بازیکن نیز در تمرین مصدوم شد. ما اکنون فیلیپ را داریم که مربی بسیار خوبی است و همواره در کنار بازیکنان خوب تمرین می‌کند. درباره وضعیت کریمی نیز باید بگویم که او تنها بازیکنی است که مصدومیت عضلانی دارد و با دکتر در این باره حرف می‌زنم. مصدومیت عضلانی با مصدومیتی که به دلیل برخورد پیش می‌آید، متفاوت است.

مانند زمانی است که شما در خیابان در حال راه رفتن هستید و تصادف می‌کنید. مصدومیت کریمی، عضلانی است و مصدومیت بازیکنان دیگر بدشانسی است. مانند بازیکنی که در فرود روی زمین دچار مصدومیت و یا پیچیدگی زانو می شود و این بد شانسی است.

سرمربی استقلال درباره وضعیت خط حمله استقلال و آمار ضعیف آبی‌ها در گلزنی، بیان کرد: بله این درست است. تیام رفته و بر نمی‌گردد و نباید درباره آن صحبت کنیم. گرو از بازی‌های قبل بهتر بود و شاید قدم به قدم بهتر شود. شاید اگر گرو فصل قبل بود، ۱۰ گل می‌زد.

ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید زمان می‌خواهد. من از هافبک‌ها نیز گلزنی می‌خواهم و فقط مهاجمان نباید گلزنی کنند. صیادمنش می‌تواند بهتر و بهتر شود و باید یاد بگیرد و باید به او فرصت بدهیم. بازی با سایپا یک خطای شدید روی او شد و انتظار داشتم داور برخورد دیگری داشته باشد. قائدی نیز بازیکن جوانی است و من نمی‌خواهم از جوانان انتقاد کنم و باید به آنها فرصت بیشتری بدهیم.

شفر در پایان درباره نیمکت نشینی آذری و عدم استفاده از او، گفت: آذری باید چیزهای بیشتری یاد بگیرد و شاید در بازی های بعدی بیشتر او را در ترکیب ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا همینه! یه موقعیت داشت، رفته بود تو لاک دفاغی و یه ضد حنله زد!

    • بدون نام

      آقا،بعنوان یک استقلالی متعصب میگم مگر بازیکنان ایرانی چی از نیومایر و گرو کم دارند فکر کنم اینا رو از لپ لپ در آوردند. دلار یامفته که وزارت ورزش از بیت المال به این اجنبی ها میده.

    • بدون نام

      ظاهرا بدجوری میخوای راه منصوریان رو ادامه بدی آقای شفر , سپاهانیها یک موقعیت داشتند زدند تو گل , چرا استقلال موقعیتهاش رو گل نمیکنه ؟ چه کسی باید این موضوع را برطرف بکنه ؟؟؟ شما چکاره ای ؟؟؟؟ بابا دیگه خجالت میکشیم بگیم استقلالی هستیم چرا پیشکسوتان باشگاه هیچ کاری نمی کنند ؟؟؟

    • بدون نام

      فوتیال یعنی همین . جذابیتش به لحظه هاست .

    • بدون نام

      خفه لطفا شوفر جان

    • کریمی

      دیونه با یه موقعیت تو را شکست داده صدتا موقعیت داشته باشی استفاده نکنی به چه درد میخوره

    • بدون نام

      نیز استقلال هزارتا موقعیت داشت با اون ارنجت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج