۷۸۹۴۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استان: باید با پورموسوی از فولاد می‌رفتم

سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: باید در نیمه اول کار را مقابل استقلال خوزستان تمام می‌کردیم و در این بازی با بدشانسی پیروز نشدیم.

ایسنا: ایلی استان سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره تساوی مقابل استقلال خوزستان گفت: متاسفانه سه امتیازی که حقمان بود را نگرفتیم. درحالی که بازیکنانم دویدند و جنگیدند اما در نهایت موفق نبودند. اگر در همان نیمه اول موقعیت‌مان تبدیل به گل می‌شد، استقلال خوزستان از حالت بازی بسته خارج شده و شانس‌های بیشتری را برای اجرای اهداف‌مان به دست می‌آوردیم.

او افزود: شنیدم چند هوادار علیه مدیریت باشگاه شعار دادند که جای تاسف دارد. هرچند می‌دانم بازیکنان ما مثل مربیان از اینکه امروز پیروز نشدند ناراحتند. یقینا انگیزه آن‌ها برای بازی بعد بالا خواهد رفت. از هواداران می‌خواهم به ما نزدیک‌تر باشند چرا که به آن‌ها نیاز داریم. معتقدم با کار دو برابر نتایج بهتری خواهیم گرفت.

استان: باید با پورموسوی از فولاد می‌رفتم

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: با بدشانسی‌هایی که امروز آوردیم بازی صفر-صفر شد. باید هواداران بدانند که نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. دیروز هم مثالی راجع به باشگاه پرسپولیس زدم. ۶-۷ سال پیش فولاد خوزستان از همه لحاظ از پرسپولیس بهتر بود.

آن‌ها مربی خوبی گرفته و برنامه‌ریزی درستی کرده‌اند و به این ترتیب آینده خوبی ساختند. پرسپولیس در مسیری قرار گرفت که همیشه در بازی‌های داخلی و آسیایی مدعی بود. چند روز پیش نیز طرفداران بیشماری برای حمایت از تیمشان مقابل السد به آزادی رفتند.

زمانی که کادر فنی قبلی از فولاد رفت من هم باید می‌رفتم چون آقای پورموسوی من را به فولاد دعوت کرد. مسئولان جدید باشگاه می‌دانستند که من با بازیکنان آشنا هستم و به همین دلیل به مدیران باشگاه اعلام کردم در وضعیت فعلی باید استراتژی تغییر کند. در همان ابتدای کار که به فولاد آمدم با سه تیم خوب لیگ بازی داشتیم.

استان با بیان اینکه نیاز به زمان دارد تا عملکرد تیم بهبود یابد گفت: به هواداران حق می‌دهم اما آن‌ها مشکلات ما را نمی‌دانند. اگر یکی از توپ‌های ما امروز گل می‌شد اعتراض‌ها را امروز نمی‌شنیدیم. ما گاهی اوقات نمی‌خوابیم تا ۱۱ نفر اصلی را انتخاب کنیم.

سرمربی فولاد افزود: اگر مدیریت باشگاه به من زمان کافی بدهد، با تغییرات در نیم فصل تیم قوی خواهم ساخت و خواهید دید فولاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

من مربی بهانه‌جویی نیستم و می‌دانم باید چه کار کرد اما نیاز به حمایت و صبوری هواداران و هیات مدیره داریم. با انتقال بازی‌ها ما به ورزشگاه اختصاصی مالکیت توپ نیز برای فولاد افزایش پیدا خواهد کرد. چطور امکان دارد ما در زمین خودمان باشیم و چمن مرتفع باشد؟

او در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد بازیکنان خارجی تیم راضی است یا نه خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی پول بیشتری می‌گیرند و باید یک سر و گردن از داخلی‌ها بهتر باشند.

اگر این تیم را من می‌بستم، می‌توانستم امروز پاسخگو باشم.درست نیست که اول فصل بگویند فولاد را برای قهرمانی بسته‌ایم. فوتبال مقوله‌ی پیچیده‌ای است و من هم جادوگر نیستم که در یک لحظه همه چیز را تغییر دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج