۷۸۹۵۲۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

سپهر حیدری: از هر نظر از کاشیما بهتریم

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هر نظر که حساب کنیم، پرسپولیس تیم بهتری نسبت به کاشیما آنتلرز ژاپن است و می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا این تیم را شکست دهد.

ایرنا: سپهر حیدری، بازیکن سابق پرسپولیس برتری سرخ‌پوشان برابر السد قطر و صعود این تیم به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به همه هواداران و مجموعه بازیکنان و کادر فنی تبریک گفت و اظهار داشت: یک شاهکار واقعی را شاهد بودیم چرا که واقعا با دست خالی این اتفاق رخ داد، همه ایران دوست داشتند پرسپولیس برنده شود و طلسم نرفتن به فینال بشکند.

وی با بیان اینکه برانکو با دست‌های خالی توانست این اتفاق بزرگ را رقم بزند، افزود: تیم پرسپولیس ۱۸۰دقیقه با تمرکز خوب برابر السد در بازی رفت، توانست جواز حضور به فینال را به دست آورد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیمی که دو بار پشت سر هم قهرمان شده و در آسیا جزء تیم‌های برتر بوده، نمی‌‌شود گفت که موفقیت‌هایش شانسی است و امیدوارم این موفقیت‌ها به کسب جام منجر شود.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه اول آبان ماه و در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برابر السد قطر به تساوی یک بر یک دست یافت و با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت، برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

حیدری با بیان اینکه همه بازیکنان پرسپولیس خوب بودند، ادامه داد: هر بازیکنی در هر پستی بوده و بیشتر از حد توان گذاشتند که این موفقیت رقم بخورد، البته حضور شایان مصلح و شجاع خلیل‌زاده باعث شده بود تا مدافعان کناری بیشتر به کناره‌ها متمایل شوند و همین موضوع باعث شد تا پرسپولیس در بازی برگشت برابر السد گل بخورد اما در فینال دیگر جای این اشتباه نیست.

سپهر حیدری تصریح کرد: در دیدار برگشت اگر دست‌های بیرانوند نبود، شاید امروز پرسپولیس در فینال هم حضور نداشت.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با تقابل پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان هم گفت: من بازی این تیم ژاپنی را دیده‌ام، فاکتور مثبت تیم کاشیما سرعت آن است.

وی با بیان اینکه کاشیما در خط حمله خود دو بازیکن جوان و سرعتی دارد، اظهار داشت: اما این تیم در سایر خطوط آسیب‌پذیر است، کاشیما در نیمه نهایی و در مجموع دو بازی رفت و برگشت پنج گل خورد و این نشان می‌دهد که دفاع این تیم آسیب‌پذیر است.

حیدری خاطرنشان کرد: از طرفی میانگین قدی این تیم پایین است و باید در بازی فینال روی ضربات ایستگاهی کار کنیم، البته با این وجود این تیم روی ارسال‌ها خطرناک نشان داده و باید پرسپولیس «سرجیو» را ببندد و تا ممکن از دادن ضربه ایستگاهی به این تیم خودداری کند.

وی در عین حال تصریح کرد که پرسپولیس از هر نظر از کاشیما بالاتر است.

حیدری در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: تیم پرسپولیس ۸۰ درصد شانس قهرمانی دارد زیرا هم بازیکنان و هم مربیان بهتر و با کیفیت‌تری دارد.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان پرسپولیس میزبان است و قدرت یار دوازدهم در این دیدار می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رفت و برگشت میبازیم شک نکنید انصاف هم باشه باید مدیریت و سرمایه صحیح برنده باشه .

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        چرت گفتی اجنبی.مطمءن باش بعدقهرمانی پرسپولیس تاابدبایدفقط پمادمصرف کنی.

      • مهدی6

        عزیز من فرمایشتون درست.. ولی اگر به سرمایه نگاه کنیم چرا وضعیتپااریس سن ژرمن اینطوریه و توی اروپا نتیجه نمیگیره.. پس تلاش و تمرین زیاد و تعصب به تیم هنوز حرف اول را میزنه.. خدایی پرسپولیس با غیرت و تعصب اینجا رسیده و البته بادرایت برانکو

    • بدون نام

      بروبابا معلوم هست چی نوشتی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج