جاباما
۷۸۹۵۳۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

بیرانوند مرد سال فوتبال آسیا می‌شود؟

جام جهانی که برای ما تمام شد، خستگی روی تن‌مان نمانده بود. برد مقابل مراکش، باخت حداقلی مقابل اسپانیا و تساوی با پرتغال همراه با سس خوش‌طعم مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند و بعدترش «چیطوری کریس؟» گفتن‌هایش که دوبرابر قبل مزه می‌داد.

فرهیختگان: جام جهانی که برای ما تمام شد، خستگی روی تن‌مان نمانده بود. برد مقابل مراکش، باخت حداقلی مقابل اسپانیا و تساوی با پرتغال همراه با سس خوش‌طعم مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند و بعدترش «چیطوری کریس؟» گفتن‌هایش که دوبرابر قبل مزه می‌داد.

در همان زمان‌ها بود که بیرانوند به قهرمان ملی ما و چهره ویژه جام جهانی تبدیل شده بود، رسانه‌های خارجی عکس‌هایش را با زیرنویس‌هایی منتشر می‌کردند که سرشار بود از جملات انگیزشی و به این اشاره داشتند که او در زندگی چوپان، پارک‌بان‌، کارگر ساده و ... بوده و حالا سنگربانی است که در جام جهانی چشم و چراغ ملتی شده.

گذشت. جام جهانی به پایان رسیده و بیرانوند حضوری پررنگ در رسانه‌ها را تجربه می‌کرد. چند پیشنهاد خارجی داشت و بی‌تاب بود که جدا شود. تیم سنگربان نداشت و او بین دو‌راهی دلار و معرفت گیر کرده بود. نمی‌شد ملامتش کرد اگر به سمت دلار متمایل شده بود.

نگذاشتند جدا شود. توافق شد برای نیم‌فصل ماندن و بعدش به سلامت. ماند تا پرسپولیس در بازی‌های بسیار مهم لیگ قهرمانان آسیا بدون گلر باقی نماند. منتظر ماند تا تکلیف تیمش را در لیگ و لیگ قهرمانان مشخص کند و نیم‌فصل و در کشاکش جام ملت‌های آسیا و شاید بعد از درخشش و قهرمانی در این مسابقات ترانسفر شود.

وسط همین قصه‌ها بود که مشخص شد ای‌اف‌سی برایش برنامه‌ها دارد. چندبار مصاحبه‌های اختصاصی و بعد هم صحبت‌هایش در مورد مرد سال شدن، نشان می‌داد ای‌اف‌سی مشغول برندسازی از بیرانوند است.

درخشش او در بازی‌های لیگ و نتایج پرسپولیس و حالا صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا، سبب شد بخت و اقبال او برای تبدیل شدن به بهترین سنگربان آسیا در سالی که گذشت و همچنین تبدیل شدن به مرد سال آسیا، افزایش یابد. بیرانوند باید حالا بیش از هر سنگربان دیگری در تاریخ قاره کهن، برای رسیدن به عنوان مرد سال فوتبال آسیا از شانس برخوردار باشد.

کمی اقبال برای این سنگربان دوست‌داشتنی کفایت می‌کند تا به چیزی برسد که سنگربانان افسانه‌ای قاره سبز هیچ‌وقت به آن نرسیدند. تبدیل شدن به بهترین بازیکن سال آسیا و قرار گرفتن کنار بزرگانی چون عزیزی، دایی و کریمی.

ته این قصه را چه کسی می‌داند؟ شاید کمی بعد دوباره خارجی‌ها روی تصویر او که نشان مرد سال فوتبال آسیا را در دست گرفته، تصویرسازی دیگری انجام دهند و برایش بنویسند: با اراده می‌توان دنیا را فتح کرد؛ چوپان، پارکبان، کارگر ساده و مرد سال فوتبال آسیا!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من نه منم

      ایشالا که در دوبازی اخر هم بدرخشه و حقش رو بگیره و مرد سال آسیا بشه

    • بدون نام

      وای خدای من،،هرروز کیسه کشا بیشترمیسوزند،،،پرسپولیس رفته فینال آسیا ،،،مرد سال آسیا هم ازپرسپولیس انتخاب بشه،،دیگه میشه سوزش روسوزش،،،

      پاسخ ها

      • کیسه سوز

        خخخخخخخخخخ.گل گفتی

    • بدون نام

      اقایان متخصص آسیا (البته از نوع جهارجانبه امجدیه) چرا ارزو به دلشون مونده که مرد سال اسیا از استقلال انتخاب بشه؟
      زنده باد پرسپولیس دوست داشتنی.

    • بدون نام

      از ایران ۴ نفر مرد سال آسیا شده اند و نویسنده نام مهدی مهدوی‌کیا رو فراموش کرده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج