۷۸۹۶۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقلال و سپاهان در دنیای اعداد و ارقام

تیم فوتبال سپاهان شب گذشته موفق شد تیم استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

خبرگزاری میزان: حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و تیم فوتبال سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق شد استقلال تهران را از پیش‌رو بردارد و با ۲۲ امتیاز پشت سر پدیده قرار بگیرد.

این دیدار حساس و دیدنی در دل خود آمار و ارقام و اتفاقات جالب توجهی داشت که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

*استقلال در این فصل از رقابت‌ها ۳ بار طعم تلخ شکست را چشیده که هر ۳ باخت مقابل تیم‌های زردپوش بوده است. باخت ۳ بر یک مقابل السد در ورزشگاه آزادی، شکست یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی و حالا باخت یک بر صفر مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی.

*وینفرد شفر از ابتدای حضورش در استقلال در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی ۶ باخت داشته است که ۵۰ درصد این باخت‌ها مقابل امیر قلعه‌نویی رقم خورده است. سرمربی اسبق استقلال دو بار با ذوب‌آهن و یک بار با سپاهان موفق به شکست پیرمرد آلمانی شده است.

*استقلال با شفر در هفته دهم فصل قبل با نتیجه یک بر صفر به پرسپولیس باخت. زننده تک گل مسابقه علی علیپور بود که توانست سیدحسین حسینی را از روی نقطه پنالتی مغلوب کند. امسال هم در هفته دهم استقلال در ورزشگاه‌آزادی باخت وزننده گل کی‌روش استنلی بود و دروازه‌بان سیدحسین حسینی بود.

*سیدحسین حسینی در دومین بازی پیاپی که برای استقلال به میدان رفت نتوانست کلین شیت کند. او فصل قبل هم در ۳ بازی نخست با استقلال در لیگ موفق به ثبت کلین شیت نشد و اتفاقا در دومین بازی خود به مصاف تیم قلعه‌نویی رفت و یک گل خورد که در آن زمان نژاد مهدی توانست دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

*هر ۳ برد قلعه‌نویی مقابل استقلال شفر در حالی رقم خورده که گل‌های پیروزی بخش در دقایق پایانی زده شده است. در لیگ محمدرضا حسینی و در لیگ قهرمانان جورج ولسیانی گلزنی کردند و در این بازی هم کی‌روش استنلی موفق به این کار شد.

*هفتاد و دومین بازی دو تیم استقلال و سپاهان انجام شد که در نهایت با برد طلایی پوشان این تیم تعداد پیروزی‌هایش از استقلال بیشتر شد و حالا آنها ۲۷بر ۲۶ از آبی‌پوشان تهرانی پیش هستند.

*امیر قلعه‌نویی در بیست و پنجمین حضور خود به عنوان سرمربی در بازی‌های استقلال و سپاهان هفتمین پیروزی‌اش را جشن گرفت. او پیش از این فقط یک بار به عنوان سرمربی سپاهان استقلال را برده بود و حالا این اتفاق بعد از ۹ سال دوباره رخ داد.

*سپاهان بعد از یک ۵۳۳ روز موفق شد استقلال را شکست دهد. در هفت بازی اخیر آبی‌پوشان ۵ برد و دو مساوی داشتند که حالا این اتفاق رخ نداد.

*شفر پیش از این هر دو مسابقه خود مقابل سپاهان را با برد پشت سر گذاشته بود، اما این بار اسیر این تیم طلایی پوش شد و نتوانست به روند یک‌صفرصفر درصدی خود ادامه دهد.

*سپاهان در این فصل در بازی‌های خارج از خانه بهتر عمل کرده و از ۵ امتیاز ممکن به ۳ امتیاز رسیده است. آنها در خانه ۹ امتیاز به‌دست آورده‌اند.

*از آخرین برد خانگی استقلال ۷۸ روز می‌گذرد. آن‌ها در ۴ بازی خانگی اخیرشان نبرده‌اند و در سه دیدار آخر هم نتوانسته‌اند گلی بزنند. آبی‌پوشان بعد از دو بازی در خانه سرانجام دروازه‌شان باز شد.

*سپاهان با ۲۱ گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و همچنان نسبت به سایر رقبا از این حیث برتری کاملی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج