۷۸۹۸۲۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

وضعیت جوی شهر‌های زیارتی عراق

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش محسوس دما در مریوان طی دو روز آینده (۶ و ۷ آبان ماه) گفت: فردا و پس‌فردا آسمان شهر‌های کربلا، کاظمین، نجف و بصره صاف است.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش محسوس دما در مریوان طی دو روز آینده (۶ و ۷ آبان ماه) گفت: فردا و پس‌فردا آسمان شهر‌های کربلا، کاظمین، نجف و بصره صاف است.

احد وظیفه با اشاره به شرایط جوی شهر‌های کربلا و کاظمین طی دو روز آینده گفت: فردا و پس فردا (۶ و ۷ آبان ماه) آسمان کربلا و کاظمین صاف، همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای کربلا طی دو روز آینده ۲۶ و ۱۵ و ۲۶ و ۱۴ درجه سانتیگراد و بیشترین و کمترین دمای کاظمین در دو روز آینده ۲۶ و ۱۳ و ۲۸ و ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین به شرایط آب و هوایی نجف و بصره اشاره و اظهار کرد: فردا و پس فردا (۶ و ۷ آبان ماه) در نجف و بصره آسمان صاف همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد و ۱۶ و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد آب و هوای شهر‌های مرزی ایران و مسیر کاروان زائران کربلا گفت: فردا و پس فردا (۶ و ۷ آبان ماه)، در قصرشیرین هوا، ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای قصرشیرین طی دو روز آینده به ترتیب ۲۷ و ۱۱ و ۲۸ و ۱۱ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان مهران فردا (۶ آبان ماه) ابری، گاهی همراه با وزش باد و غبارآلود خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای مهران فردا ۲۴ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان مهران در روز دوشنبه (۷ آبان ماه) صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

بارش پراکنده در شلمچه و چذابه

وظیفه همچنین در مورد شرایط جوی شلمچه و چذابه گفت: فردا (۶ آبان ماه) آسمان شلمچه و چذابه نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده و وزش باد و همراه با مه صبحگاهی با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۷ درجه سانتیگراد و ۲۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین پس فردا (دوشنبه ۷ آبان) آسمان شلمچه و چذابه نیمه ابری و ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد با احتمال بارش پراکنده و همراه با مه صبحگاهی خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای این دو شهر به ترتیب ۲۶ و ۱۹ درجه سانتیگراد و ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام می‌شود.

کاهش محسوس دما در مریوان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: فردا (۶ آبان ماه) در مریوان هوا صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با کاهش دما و مه صبحگاهی با بیشترین و کمترین دمای ۱۹ و ۲ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین در روز دوشنبه (۷ آبان ماه) هوا در مریوان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد همراه با مه صبحگاهی و احتمال بارش پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا (۶ آبان)، کرمانشاه، مه‌آلود، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر با احتمال رگبار باران و در روز دوشنبه (۷ آبان ماه) قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد، افزایش ابر و احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای کرمانشاه طی دو روز آینده به ترتیب ۱۹ و ۶ درجه سانتیگراد و ۲۰ و ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته وظیفه آسمان ایلام فردا و پس‌فردا (۶ و ۷ آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای ایلام طی دو روز آینده ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد و ۱۷ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: فردا (۶ آبان ماه) آسمان اهواز ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده و وزش باد و مه صبحگاهی با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان اهواز در روز دوشنبه (۷ آبان ماه) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با احتمال بارش پراکنده همراه با مه صبحگاهی است. بیشینه و کمینه دمای اهواز امروز ۲۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج