۷۸۹۹۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دستور استاندار برای حل مشکلات پدیده

با دستور صریح استاندار خراسان رضوی قرار است مشکلات مالی باشگاه پدیده تمام شود تا یحیی گل‌محمدی دوباره به تمرینات این تیم بازگردد.

خبرگزاری فارس: در پی بحران‌های مالی و مشکلاتی که برای تیم پدیده به وجود آمد علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی شخصاً وارد ماجرا شد تا باشگاه پدیده از وضعیت موجود خارج شود.

امشب علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه‌ای که با فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش جوانان خراسان رضوی داشت به او تأکید کرد که امتیاز باشگاه پدیده بی چون و چرا باید واگذار شود.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد که تیم پدیده به عنوان تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر تا اینجا نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته که در تاریخ این استان بی‌سابقه بوده است و باید از این تیم حمایت شود.

در پی این جلسه قرار شد علاوه بر تعیین تکلیف مالکیت، زمین تمرینی منزل‌آباد که در اختیار شرکت آب و فاضلاب بود به صورت رایگان در اختیار باشگاه پدیده قرار بگیرد. استاندار خراصان رضوی به تمام نهادهای ذی‌ربط دستور داد تا از تیم پدیده حمایت کنند تا این تیم بتواند با قدرت به کارش ادامه دهد و قرار شد در همین راستا تلاش‌هایی صورت بگیرد تا یحیی گل‌محمدی به پدیده بازگردد.

برای حل مشکلات تیم پدیده قرار است رشیدیان استاندار خراسان رضوی، فتاحی مدیرکل ورزش جوانان خراسان رضوی، وطن‌خواه مدیرعامل باشگاه پدیده، دبیر ستاد تدبیر استانداری، نماینده قوه قضاییه و مدیرعامل شرکت پدیده مادر در استانداری دور هم جمع شوند تا برای حل مشکلات تیم پدیده تصمیم‌گیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      چه عجب!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج