۷۸۹۹۵۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

هلیکوپتر مالک لسترسیتی سقوط کرد

هلیکوپتر ویچای سریواداناپارابا، مالک باشگاه لسترسیتی، بعد از دیدار امشب این تیم مقابل وستهام در خارج از ورزشگاه کینگ پاور سقوط کرد.

ورزش سه: هلیکوپتر ویچای سریواداناپارابا، مالک باشگاه لسترسیتی، بعد از دیدار امشب این تیم مقابل وستهام در خارج از ورزشگاه کینگ پاور سقوط کرد.

لسترسیتی امشب در دیدار نه چندان جذاب، مقابل وستهام با تساوی ۱-۱ متوقف شد و در پایان این دیدار، سریواداناپارابا مانند همیشه، سوار هلیکوپتری شد که او را از داخل ورزشگاه کینگ پاور به خانه اش منتقل می کرد اما این بار این هلیکوپتر بیرون ورزشگاه سقوط کرد و شاهدان عینی از حضور پرتعداد نیروهای پلیس، آمبولانس و نیروهای امنیتی در اطراف ورزشگاه خانگی لستر خبر دادند.

هلیکوپتر مالک لسترسیتی سقوط کرد

هلیکوپتر مالک لسترسیتی سقوط کرد

هلیکوپتر مالک لسترسیتی سقوط کرد

براساس گزارش ها، ویچای سریواداناپارابا در هلیکوپتر حضور داشته اما هنوز مشخص نیست که آیا به جز او، اشخاص دیگری هم در این پرواز حضور داشتند یا خیر.

تصاویری که بلافاصله بعد از سقوط هلیکوپتر منتشر شده، نشان از حریق پردامنه ای در اطراف محل حادثه است.

پلیس لسترشایر در بیانیه ای اعلام کرد :" ما در حال کنترل حادثه ای هستیم که در مجاورت ورزشگاه کینگ پاور رخ داده است. سرویس های اورژانس هم مطلع شده و در حال انجام ماموریت هستند."

گفته می شود این حادثه به دلیل مشکلی در دم هلیکوپتر اتفاق افتاده است. آنطور که از گزارش ها مشخص است، هلیکوپتر بدون مشکل از زمین چمن ورزشگاه کینگ پاور بلند شد و به ارتفاع 60 متری رسید اما بعد از چند چرخش، در پارکینگ ورزشگاه سقوط کرد. لحظاتی بعد از سقوط هم، آتش سوزی آغاز شد. این هلیکوپتر علاوه بر دو خدمه پرواز، ظرفیت جابجایی 6 مسافر را داشته است.

این اتفاق بسیاری از هواداران لسترسیتی را در شوک فرو برده است. گری لینه کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری برنامه مچ آو د دی، در توئیترش نوشت:" شنیدم که هلیکوپتر مالکان باشگاه لسترسیتی در پارکینگ باشگاه سقوط کرد.

حادثه وحشتناک به نظر می رسد. هنوز از چیزی مطمئن نیستم و اینکه چند نفر تلفات داشته است."

هلیکوپتر مالک لسترسیتی سقوط کرد

هری مگوایر، مدافع ملی پوش لسترسیتی، هم ویدئویی از صحنه آتش سوزی را به همراه چند ایموجی دعا کردن، در صفحه توئیترش منتشر کرد. بن چیلول، دیگر بازیکن لستر، هم پست مشترکی را منتشر کرد.

یک شاهد عینی به میرر گفت: " من همه اتفاق را دیدم. کامل واضح بود که هلیکوپتر دچار مشکل شده و تنها توانست از ورزشگاه خارج شود و بعد از اینکه چند بار دور خودش چرخید، سقوط کرد."

سریواداناپرابا که مالک کمپانی کینگ پاور است، در سال ۲۰۱۰ لسترسیتی را خرید و از سال ۲۰۱۱، ریاست این باشگاه را برعهده دارد. با سرمایه گذاری او بود که لسترسیتی توانست در فصل ۱۶-۲۰۱۵، قهرمان لیگ برتر شود. او پس از این قهرمانی، به هر یک از بازیکنان تیمش، یک BMW ۱۰۰ هزار پوندی هدیه داد. او سال گذشته باشگاه بلژیکی او اچ لوون را هم خریده بود.

هلیکوپتر مالک لسترسیتی سقوط کرد

هلیکوپتر مالک لسترسیتی سقوط کرد

آتش سوزی ناشی از این حادثه توسط ماموران آتش نشانی مهار شده اما آنطور که از تصاویر مشخص است، هلیکوپتر به طور کامل منهدم شده و انتظار می رود تمام سرنشین های آن کشته شده باشند. هنوز هیچ منبعی به طور رسمی کشته شدن ویچای سریواداناپارابا را تایید نکرده اما گفته می شود و او پسرش در این حادثه جان شان را از دست دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه بد

      پاسخ ها

      • قادر

        خبربده

    • بدون نام

      خداوند قرین رحمت کند
      والا...

    • بدون نام

      وای خدا ثروتمندان هم از سرنوشت خود خبر ندارند شاید مسئولین رده بالای ما عبرت بگیرند ولی !!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج