۷۸۹۹۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امیدواری رئال مادرید به عناصر دفاعی در گلزنی!

مدافعین رئال مادرید گرچه در دفاع خوب نبوده اند ولی در گلزنی خوب عمل کرده اند.

وبسایت نود: این روزها اگرچه حال و روز مدافعین رئال مادرید خوب نیست و تیم لوپتگی از نظر گل خورده شرایط خوبی را در لالیگا ندارد ولی مدافعین تیم اسپانیایی در حقیقت جور دیگر بازیکنان تیم را در گلزنی کشیده اند و حدود یک سوم از کل گل هایی که این فصل رئال مادرید به ثمر رسانده، توسط مدافعین این تیم وارد دروازه حریفان شده است.

در روزهایی که رئال مادرید در نبود رونالدو با مشکل گلزنی مواجه شده است و دیگر بازیکنان خلاق تیم نیز به شدت در امر گلزنی و خلق موقعیت گل ناکام ظاهر شده اند، این مدافعین رئال مادرید بوده اند که با زدن ۳۰،۸ درصد از کل گل های تیم، موثر واقع شده اند. به این ترتیب از منظر نقش مدافعین در گلزنی، رئالی ها صدرنشین لالیگا هستند. راموس در این فصل از لالیگا، دو گل زده، کارواخال و مارسلو نیز هر کدام یک گل زده اند، ضمن این که راموس و مارسلو در اروپا نیز گل زده اند.

رئال مادرید در این فصل ۱۳ گل در لالیگا زده که ۴ تای آن ها را مدافعین زده اند، اما به طور کلی آمار رئال مادرید در گل های زده نشان از بحران گلزنی در این تیم می دهد. که در مقایسه با بارسلونا و سویای صدرنشین، این تیم به ترتیب ۹ و ۷ گل زده کمتر دارد.

در عین حال عملکرد دفاعی بازیکنان خط دفاع این تیم نیز جالب نبوده است و رئالی ها تا به اینجا ۹ گل خورده اند که میانگین یک گل برای هر بازی است. در لالیگا، اکنون هشت تیم از رئال مادرید گل کمتر خورده اند.

در عوض خط حمله و هافبک رئال مادرید خیلی بد کار کرده است و این دو روی هم مجموعاً ۹ گل زده اند که از این تعداد هفت گل توسط بنزما و بیل به ثمر رسیده است. که از این نظر رئال مادرید در رده هشتم لیگ قرار دارد. بدتر این که نه بیل و نه بنزما، هیچ یک از اول سپتامبر در لیگ موفق به گلزنی نشده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج