۷۸۹۹۹۸
۳۶ نظر
۵۰۱۶
۳۶ نظر
۵۰۱۶
پ

مرد زرنگ، حرف‌های زنش را ضبط کرد و تبرئه شد

مرد ۴۲ ساله ای که در پی شکایت همسرش به اتهام سرقت، توهین و ترک انفاق به کلانتری احضار شده بود در حالی که با پخش یک مکالمه تلفنی ضبط شده بی گناهی اش را به اثبات رساند و همه این ماجراها را «تهمت» خواند درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری مشهد توضیح داد.

خراسان نوشت: مرد ۴۲ ساله ای که در پی شکایت همسرش به اتهام سرقت، توهین و ترک انفاق به کلانتری احضار شده بود در حالی که با پخش یک مکالمه تلفنی ضبط شده بی گناهی اش را به اثبات رساند و همه این ماجراها را «تهمت» خواند درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری مشهد توضیح داد.

و گفت: درست هشت سال قبل بود که شریک زندگی ام به تنهایی سفر کرد و مرا در این دنیای فانی تنها گذاشت.
او به بیماری سختی دچار شده بود به همین خاطر هم ما صاحب فرزندی نشدیم. بعد از مرگ همسرم دچار افسردگی شده بودم و خیلی احساس تنهایی می کردم بالاخره وقتی دومین سالگرد فوت همسرم را برگزار کردیم خیلی از اطرافیانم مرا ترغیب به ازدواج مجدد کردند من هم که دیگر از این وضعیت رنج می بردم تصمیم به ازدواج گرفتم تا سر و سامانی به زندگی ام بدهم و از این شرایط رها شوم.

در همین روزها بود که یکی از آشنایان مان «شاپرک» را به من معرفی کرد. او که خانواده اش را از دست داده بود به تنهایی زندگی می کرد و کسی را نداشت. وقتی سرگذشت تلخ شاپرک را شنیدم ناخودآگاه دلم برایش سوخت در حالی تصمیم به ازدواج با او گرفتم که می خواستم حامی و پشتیبانش باشم و ادامه این مسیر را با یکدیگر پرواز کنیم. به همین خاطر خیلی زود مراسم خواستگاری و عقدکنان به پایان رسید و ما زندگی مشترکمان را آغاز کردیم.

اما شاپرک دختری حساس و بدبین بود به طوری که از همان روزهای اول درگیری های شدیدی با خانواده ام داشت. او بسیار بی ادب بود و الفاظ زشتی را برای کوچک تر یا بزرگ تر از خودش به کار می برد. بعد از هر مهمانی خانوادگی جنجالی در خانه ما به پا می شد چرا که همسرم ادعا می کرد مادرم با نیش و کنایه با او سخن گفته است و به همین دلیل به من توهین و فحاشی می کرد.

در حالی که آرامش از زندگی ام سلب شده بود تصمیم گرفتم با کسی رفت و آمد نکنم که شاید این بحث های پوچ پایان یابد ولی همسرم باز بهانه دیگری برای بدبینی هایش می تراشید. او مدام مرا کنترل می کرد و تهمت می زد که با مسافرانم ارتباط دارم حتی بیشتر اوقات سوار خودرویم می شد تا هنگام مسافرکشی دست از پا خطا نکنم.

حالا نیز مدتی است افترا می زند که با همسر دوستم ارتباط برقرار کرده ام آن هم به این بهانه که سرویس مدرسه فرزندان دوستم را به عهده گرفته ام. چند روز قبل با همین بهانه مشاجره ای راه انداخت و با حالت قهر به منزل یکی از بستگانش رفت. وقتی این بار به دنبالش نرفتم با من تماس گرفت و تهدید کرد که اگر او را به خانه بازنگردانم از من شکایت می کند که طلاجات و پول هایش را دزدیده ام من هم صدایش را ضبط کردم تا در چنین روزی سندی داشته باشم و... .

زن جوان با شنیدن صدای ضبط شده اش در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می ریخت در میان های های گریه گفت من همه این کارها را انجام دادم تا شوهرم را از دست ندهم اما... .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبخت طلاق بده بره آخه مگه مجبوری زندگی مجردیته با این جهنم عوض کنی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشتر شبیه یکی از قسمتای داستان شنگول و منگول بود!؟ به چه روزی افتادیم خدا و دنیا و آخرت رو فراموش کردیم چسبیدیم به چیزای چرت وپرت....

      • دونالد ترامپ

        افرین پای زنها رو باید از زندگیمون قطع کنیم مجردی بهتره

    • چزگی

      در ایران ما زنان پررو شدن ودولت هم تا حالا حق رو به زنان داده...اما. این زنان گاهی سوء استفاده کرده از قانون...وکارهایی میکنند...خوشمم آمد از طریق برخورد این آقا با ضبط کردنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن ها فرشته های بی بدیل خداوندهستن شما نباید همه را از یه چشم.........

      • س

        ... هنوز نمیدونی چجوری در مورد دیگران صحبت کنی. آدم که که بخواد پررو باشه مرد و زن نداره. مث خودت

      • بدون نام

        زنده باد مجردی باید تمام زنها را محل نزاشت به یگ محل بزارید به زن نگاه نکنید

    • بدون نام

      اين بدبخت شانسى نداره اولى مريض بوده دومى هم روانى خخخ

    • بدون نام

      اگرشناخت داشت واول براسه تاشش ماه نامزدى ميکرد طرفش روميشناخت وميفهميدبدردميخوره يانه ازدواج که دلسوزى نداره حرف يه عمرزندگى هست نميشه چشم بسته عقدکردکه اونم بخاطردلسوزى

    • جرج سوروس

      ای زنک به روحت ....... با این طرز فکرت

    • بدون نام

      آقا زن من از این هم بدتر ، دیوانه ام کرده نمی دانم چکار کنم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا زن نداری تو

    • بدون نام

      کسی که دوبار ازدواج میکنه خیلی احمقه

    • بدون نام

      زن من از این خانم هم بدتره ، قانون پدر ما مردها رو درآورده ، نمی دانم چکار کنم

      پاسخ ها

      • دروغگو

        تو که اسم نداری، حتماً زن هم نداری، تمام

      • مریم

        اونی که میگه اصلا زن نداری تووو..حالا مثلا چیز عجیبیه که اگه زن داشته باشه زنش اذیتش کنه ؟؟والاه..من خودم زنم ولی گاهی وقتا مردا اسایش ندارن

    • پیام

      منم به این مصیبت گرفتارم همسر دوم دارم زندگی واسم جهنم شده فقط به فرار و خودکشی فکر میکنم

      پاسخ ها

      • مریم

        شما میتونی طلاقش بدی ..زندگی تو ادامه بدی خیلی راحت

      • بدون نام

        تو غلط کردی که زن دوم گرفتی

    • بدون نام

      خوب حالا برای ادامه زندگیت درست تصمیم بگیر

    • بدون نام

      خدا یه لطفی کرده بهت اولی رو ازت گرفت اونوقت تو دوباره زن گرفتی!!!کاشکی خدا این لطف رو در حق من میکرد

    • mehdi zare

      به خدا منم همچین مصیبتی گرفتارم زن دوم گرفتم هر روز تو خونه جنگ و دعوا داریم.. به خدا الان با کل فامیلا قطع رابطه کردم از دست زنم

      پاسخ ها

      • بینام

        اقایون خانما زندگی اجبار نیست هر وقت احساس کردین سخته ادامه ندین جدا شین

    • بدون نام

      همین صفت را داماد ما هم داره . راجب غذا مادرش زنگ زده به من :پسر من میگه دخترت غذا نمیده بهش .. گفتم صدو بیست کلیو هست ...نوار صوتی برام پخش میکنه که پسرم مدرک داره که زنش گفته برو گوشت و برنج بگیر یا برو خونه شکمتو خونه مادرت پر کن . گفتم کارت بخور اون شکم پسرت....تو دلم گفتم ..

    • بدون نام

      همه آدما یک جور نیستند !! این که بخاطر عمل یک فرد از یک جنسیت کل آن جنسیت یکجور انگاشته بشوند تفکری مسخره و ساده لوحانه است .
      به نظر بنده اگر قصد ادامه زندگی دارید ، با توافق هم پیش یک پزشک روانشناس بروید .

    • بدون نام

      اين روزا اکثرن نه مرد قدرشناس هست ونه زن مهربان وصبور حتى کنارهم نميشه ارامش گرفت

    • گـنـدم مجیدي*'* پـونـڪ قـزویـن

      مجردي که به عشقو حالشه . برا چي رفتي یه زن دیگه گرفتي ؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گندم محمدی محترم آخه خاله جون تا کی میخوای با ماتحتت عشق و حال کنی همین پنج شش سال دیگه انواع و اقسام مریضی ها بیچاره ات میکنه، نه خاله فدات بشه درست فکر کن پسرهاي امروزی همه با دارو خودشون را برای ماهی یک بار نعوظ آماده میکنند و سراغ مثل تویی که دنبال عشق و حال میگردی ماتحتت را زخم و زله میکنند رحم که ندارند، فکر شوهر باش خاله جون فدات بشه من دوسه مرتبه راهنمایی کردم جوانی زود گذر است، فردا که صورتت چروک سد افسوس این روزها را میخوری بزار یه بنده خدایی عقدت کنه ببره نزار پیر بشی، خاله فدات بشه،!!

      • گـنـدم مجیدي*'* پـونـڪ قـزویـن

        واقعا که برات متاسفم .

    • ali

      دقیقا زندگی منم مثل همین بنده خدا هستش

      پاسخ ها

      • دروغگو

        با احترامی که برای شما ها دارم سخت متعجب، متحیر و حیرانم از اینکه به حال خودتون هم رحم نمی کنید، نه زن ها بد هستند و نه مرد ها همه بد هستند، اخلاق ها متفاوت است، پس باید قبل از ازدواج دختر و پسر صحبت های خود را صادقانه ابراز کنند هردو با هم بعد از بستن عهد ازدواج با هم در حقیقت کامل باشند و هیچ چیزی را زن و مرد نباید از یکدیگر پنهان کنند، چون با این کار سراغ یک نفر که سنگ صبور او بشود و درد دل او را گوش کند احتیاج پیدا می کند و همین سراغ گشتن که راز، مشکل یا هر حرفی را بگوید و تخلیه شود کانون گرک زندگی هر دو نابود میشود، اما اگر زن و مرد سنگ صبور یکدیگر باشند و به حرف یکدیگر گوش کنند، هرگز از هم زده نمی شوند که هیچ، به یکدیگر علاقمندتر هم میشوند، شما عزیزان خواننده جمعیت این مملکت جوان است نباید تخمه لق عداوت و دشمنی را بین دختر و پسر و همچنین زن و مرد بشکنید، چون برخی ممکن است زود باور باشند، از طرفی چرا باید فکر کنید زنان یا مردان بد هستند، خوب میشد اگر نگاهی هرکدام به کارنامه خود میکردید بعد اظهار نظر می فرمودید، همه آدم ها پاک متولد میشوند و اگر خود دخیل نباشند هیچ احد ناسی نمیتواند آنان را به هر راه یا اخلاق خلافی بکشاند، خود را اصلاح کنید و دیگران را هم بد نپندارد، همه خوب هستید،

      • بدون نام

        خانمها نمیگم همشان اما اکثرشان خیلی بد ونمک نشناس هستند واز طرفی دولت بیشترپرروشان کرده ازطرف پشت قباله وسکه ازصبح تهدید میکنه مهریه میخوام وشوهر بیچاره باید بره زندان بخوابه واین یک قانون خیلی بدی هست برای ازدواج وخصوصآ مرد دیگه یا ازدواج نکنه یابره زندان

    • احمد

      مرديکه بعدازطلاق دادن زنش يامردن زنش رفته زن ديگرگرفته بلاشک مغزخرخورده ...

    • دراکولا تا به تا

      مگه ضبط صدا جرم نیست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا جرم هست حتی میتونه طرف مقابل شکایت کنه چون شنود محسوب میشه. من نمیدونم این رای چجوری صادر شده

      • علی۷۷۷

        به نظر من کل مردم ایران یه حالت و وضعیت روحی و روانی بدی دارن ۹۹ درثد مردم باهم نمیتونن بسازن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج