جاباما
۷۹۰۱۴۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگیری سارقان کابل‌های برق غرب تهران

به گفته رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان، در همین ایام شرکت توزیع برق استان تهران نیز از سرقت کابل های برق در مناطق صادقیه، شهران و کن شکایاتی را طرح کرده بود که به احتمال زیاد از سوی همین باند انجام شده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از دستگیری اعضای باندی که اقدام به سرقت خودرو و کابل‌های برق در محدوده غرب تهران کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علیرضا شعبانپور، دراین باره گفت: شب گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۱۸ ستارخان در حال گشت زنی در محدوده میدان صادقیه بودند که سرنشینان یک دستگاه سواری پژو پارس مشکی رنگ توجه آنان را به خود جلب کرد.

وی با بیان اینکه مأموران این افراد را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند، گفت: پنج نفر داخل این خودرو حضور داشتند که دقایقی بعد در یکی از خیابان های فرعی منطقه توقف کرده و مشاهده شد که چهار نفر از آنان از خودرو پیاده شده و از صندوق عقب خودرو چند میلگرد و یک قیچی صنعتی را خارج کردند.

شعبانپور ادامه داد: یکی از این افراد میلگردها را داخل حفره های تیر برق کرده و شروع به بالا رفتن از آن کرد و قصد داشت سیم های برق را با قیچی آهن‌بر قطع کند که ماموران وارد عمل شده و اقدام به دستگیری آنان کردند.

رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان با بیان اینکه راننده پژو پارس پا به فرار گذاشت، اظهارکرد: تعقیب و گریز میان این فرد و پلیس آغاز شد و دقایقی بعد عوامل گشت کلانتری ۱۱۸ ستارخان اقدام به تیراندازی هوایی کرده و متهم تحت تعقیب را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به استعلام پلاک خودروی پژو پارس گفت: بررسی سوابق پلاک این خودرو نشان داد که که چند روز پیش به سرقت رفته است، همچنین در بازرسی از داخل خودرو نیز علاوه بر کشف حدود ۱۰۰۰ متر کابل برق که در همان روز به سرقت رفته بود، تعدادی پلاک خودرو نیز کشف شد که تحقیقات بعدی نشان داد سرقت این خودروها نیز اعلام شده است.

شعبانپور با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، افزود: این افراد اعتراف کردند که کابل های برق را به فردی به نام دایی در منطقه خلازیل فروخته اند و به ازای هر یک کیلوگرم آن ۴۵ هزار تومان دریافت کرده اند.

به گفته رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان، در همین ایام شرکت توزیع برق استان تهران نیز از سرقت کابل های برق در مناطق صادقیه، شهران و کن شکایاتی را طرح کرده بود که به احتمال زیاد از سوی همین باند انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای متهمان دستگیر شده پرونده ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.
منبع

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت به چه روزی افتادن ازماست که برماست حالا برین بودجه ومنابع شغل کشورخرج۲۰ملیون افاغنه کنید

      پاسخ ها

      • اسرافیل

        دلت خوشه.....

    • بدون نام

      دستگیری سارقان در کشور صحت ندارد من خودم قربانی ان هستم

    • برادر شما

      این سارقان باید اعدام شوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج