۷۹۰۶۳۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

عباس‌زاده و بازگشت ناموفق به ترکیب نساجی

کاپیتان و مهاجم محبوب تیم نساجی مازندران تا به اینجا لیگ برتر آمار نه چندان مناسبی از خود ارائه داده است و کاملا بر روی لبه تیغ قرار دارد.

ورزش‌سه: بعد از صعود نساجی مازندران به لیگ برتر محمد عباس‌زاده به آرزوی دیرینه خود رسید و توانست به قول دیرینه‌ خود به طرفداران تیمش عمل کند و طلسم ۲۴ ساله عدم حضور آن‌ها در سطح فوتبال ایران را پایان دهد.

عباس‌زاده پس از جدایی از سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ هفدهم و حضور دوباره در نساجی مازندران، طی یک نیم فصل به رده دوم جدول گلزنان لیگ یک صعود و سهم عمده‌ای در صعود تیم محبوبش به لیگ یک ایفا کرد. کاپیتان محبوب نساجی به قدری آماده نشان داد که هواداران پرشور مازنی را امیدوار به درخشش در لیگ برتر کرد.

اما با شروع لیگ هجدهم عباس‌زاده دور از انتظار نشان داد و توانست تنها دو گل در هفت بازی به ثمر برساند. کاپیتان نساج‌ها در پنج بازی ابتدایی تیمش به طور فیکس در میدان حاضر شد و در دیدار برابر پارس جم از روی نقطه پنالتی و هم‌چنین در جدال با فولاد خوزستان تک گل تیمش را به ثمر برساند تا این گونه همراه با پیراهن نساجی دو گل در تاریخ لیگ برتر تا به اینجا ثبت کرده باشد.

اما روند رو به افت عباس‌زاده باعث شد که جواد نکونام او را از بازی بزرگ هفته ششم مقابل پرسپولیس بر روی نیمکت بنشاند و از محمدمهدی نظری در ترکیب استفاده کند. این بازیکن در مسابقات بزرگ بعدی از جمله استقلال، سپاهان و سایپا هم از آن طرف خط نظاره گر نمایش تیمش شد و توانست تنها به عنوان یار جانشین مدتی به بازی گرفته شود.

در این میان نباید از پنالتی عجیب او در بازی جام حذفی مقابل سپاهان هم به راحتی گذشت. عباس‌زاده پنالتی آخر نساجی را به شکل دور از انتظاری از دست داد و مقدمات حذف تیمش را فراهم ساخت.

با این حال جواد نکونام در هفته دهم مسابقات لیگ برتر با قرار دادن عباس‌زاده مقابل ماشین سازی فرصت دوباره‌ای به او برای تکرار روند خوبش داد. کاپیتان نساجی مازندران که از تمرکز خوبی برخوردار نیست در این بازی هم یک فرصت استثنایی و تک به تک را از دست داد و باز هم نتوانست گل موثری برای سرخپوشان مازنی در لیگ برتر به ثمر برساند.

حالا باید دید تصمیم سرمربی جوان این تیم در ادامه لیگ برتر چه خواهد بود؟ آیا باز هم کاپیتان تیمش را بر روی نیمکت قرار می‌دهد یا حضورش در ترکیب ثابت ادامه پیدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته گل زدن به لیگ یکی ها خیلی ساده تر از لیگ برتری است که امثال سوپرمن و گلادیالر مقابلش ایستادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج