جاباما
۷۹۰۶۸۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

شرطی که پوتین به نفع ایران، برای نتانیاهو گذاشت

يحيى دبوق در الاخبار نوشت: شکاف در روابط روسیه و اسرائیل در مورد میدان سوریه، روز به روز عمق بیشتری پیدا می کند؛ شکافی که با بحران گذرای سقوط جنگنده روسی اغاز شد و اکنون به مرحله ای بحرانی رسیده که حل آن بسیار دشوار شده است. اما شروط روسیه برای از سر گیری حملات هوایی اسرائیل در سوریه به نحوی است که صهیونیستها قابلیت سازگاری با آن را ندارند و عملا آن را غیر ممکن می دانند.

انتخاب: يحيى دبوق در الاخبار نوشت: شکاف در روابط روسیه و اسرائیل در مورد میدان سوریه، روز به روز عمق بیشتری پیدا می کند؛ شکافی که با بحران گذرای سقوط جنگنده روسی اغاز شد و اکنون به مرحله ای بحرانی رسیده که حل آن بسیار دشوار شده است. اما شروط روسیه برای از سر گیری حملات هوایی اسرائیل در سوریه به نحوی است که صهیونیستها قابلیت سازگاری با آن را ندارند و عملا آن را غیر ممکن می دانند.

این رسانه عرب زبان ادامه داد: با وجود تاکید رسمی اسرائیل بر وجود تماسهای غیر علنی بین دو طرف برای حل اختلافات، اما اخبار منتشر شده در رسانه های عبری، حکایت از دشواری ایجاد راه حلی برای اختلافات بین روسیه و اسرائیل دارد. ضمن اینکه رسانه های مذکور بر این مساله تاکید می کنند که اسرائیل حاضر به پذیرش هیچ محدودیتی برای مانورهای نظامی خود در سوریه نیست.

با وجود گذشت سه هفته از درخواست اسرائیل برای دیدار بین نتانیاهو و پوتین، روسیه همچنان از تعیین زمانی برای برگزاری این دیدار سر باز می زند.

به گزارش شبکه ۱۰ اسرائیل، ازادی عمل این دولت در سوریه دچار تحول شده و محکوم به قواعد درگیری تازه ای است که تل آویو به صورت قاطع ان را نمی پذیرد. این شبکه عبری در گزارش خود تصریح می کند:« روسیه شروط جدیدی وضع کرده است که از حاشیه مانور اسرائیل در اراضی سوریه می کاهد. مسکو اکنون خواستار ان است که هر حمله نظامی اسرائیل در سوریه، پیش از انجام، به روسیه اطلاع داده شود، اما مهلت تعیین شده از سوی مسکو برای فاصله زمانی اطلاع رسانی حملات تا زمان عملی شدن آن، بسیار طولانی است.» این میزان زمان، تهدیدی برای جنگنده های اسرائیلی است و به ایران مهلت لازم برای دوری از ضربات را می دهد، به این ترتیب، تاثیرگذاری حملات اسرائیل به صفر می رسد.

بدنبال انتشار اینگونه اطلاعات در رسانه های اسرائیلی، که عملا با واقعیت امتناع ۳۰ روزه سلاح هوایی اسرائیل از انجام عملیاتی در سوریه هماهنگ است، لیبرمن قبول وجود روسیه از سوی اسرائیل را تکذیب کرد. اما واقعیت موجود، فرضیه شبکه ۱۰ اسرائیل در مورد اینکه روابط روسیه و اسرائیل در مورد سوریه به شکافی عمیق تبدیل شده است را تقویت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسرائیل فقط یکبار به طور عمد به نیروهای ایرانی حمله کرد و در عوض نیروهای ایرانی با پنجاه موشک به ده یازده هدف اسرائیل شلیک کردند که تمام موشک ها به هدف اصابت کردند و اهداف اسرائیلی از جمله ایست بازرسی نواز مرزی به طور کامل منهدم شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط حرف داریم.فقط.حتی عرضه درست کردن کره رو نداریم فقط میگیم میزنیم.بزنین فقط بزنین

    • بدون نام

      بقیه خزر هم بهش بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج