۷۹۱۰۷۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بازگشت ۷۰۰ هزار زائر از مرز‌های سه گانه

فرمانده ناجا گفت: تا این لحظه حدود ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند، این در حالی است که طبق آخرین آمار بیش از ۲ میلیون نفر برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شده اند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده ناجا گفت: تا این لحظه حدود ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند، این در حالی است که طبق آخرین آمار بیش از ۲ میلیون نفر برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شده اند.

سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس بازدید میدانی از پایانه‌های شلمچه و چذابه، ارائه خدمات به طور مطلوب انجام شده و خوشبختانه هماهنگی و همکاری مطلوبی بین پلیس و مردم وجود دارد.

فرمانده ناجا افزود: از روز گذشته موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و تا این لحظه حدود ۷۰۰ هزار نفر از ۲ میلیون زائری که به زیارت مشرف شده اند به کشور بازگشته اند.

وی با بیان اینکه روحیه بالا همراه با شور و شعف حسینی را در چهره زوار و خادمان آنها در نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های مرتبط مشاهده کردم، گفت: توصیه هایی به مسئولان مربوطه در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به زائران انجام گرفت.

وی با توجه به محدود شدن عزیمت زائران به کشورعراق گفت: در این روزهای بازگشت به مردم توصیه داریم تا با همکاری خود با پلیس از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

سردار اشتری بیان کرد: کلیه امکانات در مسیر زائران برای استراحت و رفع خستگی فراهم است و درخواست داریم مردم به هیچ عنوان با حالت خواب آلودگی و خستگی رانندگی نکنند.

این مقام عالی انتظامی ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم خوزستان اظهار داشت: از متولیان مواکب و استراحتگاه‌های بین راهی درخواست کردیم تا چند روز آینده همچنان در خدمت زائران باشند که آنها این درخواست را با اشتیاق پذیرفتند.

وی از کلیه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و همکاران جهادگر در نیروی انتظامی مسئولان استانی و ائمه جماعات و جامعه روحانیت که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ناجا در پایان از صدا و سیما و دیگر اصحاب رسانه که در انعکاس اخبار و وقایع این مراسم عظیم تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: ازمردم عزیز و قدرشناسی که با تمام وجود دارایی خود را برای پذیرایی و خدمت به زائران تقدیم کردند نیز تشکر ویژه دارم.

بر اساس گزارش سایت پلیس، گفتنی است فرمانده ناجا ضمن بازدید از مواکب پایانه مرزی چذابه از بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در این پایانه بازدید و در جریان روند درمان بیماران در این بیمارستان قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان شا الله که قبول حق واقع شود وجای سپاس وتشکر از اخلاص آنان که امر رهبری اجابت کرده اند

    • ایرانی.

      وجدانابااین وضعیت اقتصادی این مملکت این چه بدعتی بوددرست کردن؟ صدهامیلبون دلارارزاین مملکت میره توخزانه عراق وروزبروزبااین پولهای باداورده اقتصادش ومردمش بیشتردررفاه قرارمیگیرن ومملکت ماکه باهزارمشکل بافروش نفت و....ارزواردمیکنه بسادگی میریزنش توجیب عربها.ایرانیامیرن عراق غاذت میشن.کشته میشن.کارمندان مرخصی میگیرن.کاسبهامغازه هارومیبندن کمبودخدمات دهی بوجودمیاد.همون کارمندان خسته وکوفته برمیگردن وحتمانم چندروزبایدریکاوری کنن.همه چیزاین مملکت تعطیل میشه که مثلاپیاده روی اربعین انجام بشه.مگه قبلاکه مراسم اربعین درداخل مملکت باشکوه تمام انجام میشداشکالی داشت که این چندساله بدعت گزاران باعث تعطیل شدن وسوت وکورشدن تکایاوهیاتهاشدن.خداپدرشوبیامرزه که گفت قربون عقل اخرمسلمان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج