۷۹۱۷۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لمپارد: چلسی تا ابد خانه‌ی من می‌ماند

فرانک لمپارد سرمربی دربی که تیمش توسط باشگاه سابق او چلسی از کارابائو کاپ حذف شد در طول این بازی با انواع و اقسام احساسات مختلف و حتی گاه متضاد روبرو شد.

ورزش سه: لمپارد که چهار سال پیش بدون بازی خداحافظی، استمفورد بریج را ترک کرده بود این بار در بازگشت به خانه‌ی باشگاه محبوبش در طول بازی با تشویق‌ها و حمایت‌های گرم هواداران چلسی روبرو شد و کاملاً مشخص بود که به خاطر این حمایت‌ها دلگرم شده و به خود می‌بالد. هر چند تیم او دربی با دو گل به خودی در نهایت با نتیجه‌ی ۳-۲ باخت و از کارابائو کاپ حذف شد.

اما وقتی در دقیقه‌ی ۴۱بازی داور گل سسک فابرگاس را مردود اعلام نکرد، لمپارد بهترین گلزن تاریخ چلسی نمی‌توانست عصبانیت خود را از این تصمیم داور پنهان کند چرا که معتقد بود قبل از به ثمر رسیدن گل، دیوید زاپاکوستا روی بازیکن تیمش تام لاورنس مرتکب خطا شده است.

لمپارد بعد از بازی گفت:" گل سوم خطا بود. کل استادیوم این را دیدند. من برگشتم و فکر می‌کردم حتماً داور به نفع ما خطا را گرفته ولی وقتی برگشتم دیدم بازیکنان چلسی در محوطه‌ی جریمه‌ی ما هستند. وظیفه‌ی VAR است که در این صحنه‌ها به کمک داور بیاید و خطاها را اصلاح کند ولی هیچ خبری نبود".

لمپارد در ادامه افزود:" این بازی برای من خیلی هیجان‌انگیز بود. هم عصبی بودم و هم هیجان‌زده. چون اینجا خانه‌ی من است. البته خانه‌ی فعلی من باشگاه دیگری است ولی اینجا سالها خانه‌ی من بوده و خانه‌ای است که تا ابد با آن رابطه‌ی عاطفی دارم. باید از هواداران چلسی از صمیم قلب تشکر کنم و همینطور از طرفداران دربی. من به تیمم دربی افتخار می‌کنم".

لمپارد در پاسخ به سوالی مبنی بر علت جدایی‌اش از چلسی گفت:" من آرام و بی سر و صدا چلسی را ترک کردم. شرایط آن موقع به گونه‌ای بود که اینطور اقتضا می‌کرد. من هیچ حس بدی نسبت به چلسی ندارم و با بسیاری از مسئولین این تیم رابط صمیمانه دارم. بازگشت به استمفورد بریج و دریافت این همه محبت و حس خوب واقعاً فوق‌العاده بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج