۷۹۲۰۲۹
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

ردپای اسرائیل در فضاسازی اخیر اروپا علیه ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد تل‌آویو در ادعا‌هایی که اخیرا دانمارک علیه ایران مطرح کرده، دخیل بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد تل‌آویو در ادعا‌هایی که اخیرا دانمارک علیه ایران مطرح کرده، دخیل بوده است. وی در سفر به بلغارستان مدعی شد: ما اخیرا برخی تلاش‌های ایران برای اقدامات تروریستی در خاک اروپا را فاش کردیم و در کنار اروپایی‌ها در مقابله با تروریسم ایستاده‌ایم.

پیش از این نیز رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) اطلاعات مربوط به ادعایی در خصوص تلاش ایران برای ترور یکی از سرکردگان گروهک تروریستی «الاحوازیه» را در اختیار مقامات دانمارک قرار داده است.

روز سه‌شنبه دولت دانمارک بدون ارائه هیچ سندی در ادامه فضاسازی اخیر اروپایی‌ها علیه کشورمان، اعلام کرد دستگاه اطلاعاتی ایران در پی ترور مسئول شاخه گروهک تروریستی الاحوازیه در دانمارک بوده است.

به دنبال طرح این اتهامات، وزارت امور خارجه دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور «مرتضی مرادیان» سفیر جمهوری اسلامی ایران را در ارتباط با انجام «فعالیت‌های غیرقانونی» در خاک دانمارک برای نشست با مدیر دفتر سیاسی این وزارتخانه احضار کرده است. همچنین رسانه‌ها گزارش دادند که دانمارک سفیر خود را نیز از ایران فراخوانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      همون جور که شما در صدد نابودی با اسرائیل هستید و دشمنی خودتون رو علنی بیان میکنید
      اونا هم بی کار نمی‌نشینند
      و از هر راهی که بتونن به منافع ایران خسارت میزنن
      تمامی این دشمنی های بی هوده چیزی بجز بد نامی
      و انزوای جهانی نداره
      که مردم عادی هستند که تاوان این دشمنی هارو پرداخت می‌کنند

    • وروجک

      این اسرایل تامارا باامریکا واردجنگ نکنه دست بردار نیست....احمق

    • بدون نام

      افرین...تمام شد رفت...هر چه بد باشه مربوط به دشمن ..امریکا و اسراعیل..وگرنه مسءولین ما که از اسمان امده اند

    • بدون نام

      خب معلومه اسرائیلِ تروریست پشت قضایاست .یه مشت تروریست رو جمع کردند در اروپا و بعد میگن چرا می خواین به این تروریستها آزار برسونید؟! اسرائیل هم که سابقه ترور در همه جای دنیا رو داره پیش قراوله . خاک بر سر حقوق بشر غربی .میلونها نفر رو در ایران گذاشتند زیر فشار بعد میگن چرا به تروریستهای مقیم اروپا حمله کنید.تازه این هم یک ادعاست صرفا!

    • بدون نام

      الاحوازیه همونیه که مسئولیت حمله تروریستی در اهواز رو برعهده گرفت و بعد از ترسش تکذیب کرد ولی همچنان در صفحه هاش از این کشتار اظهار خوشحالی می کرد.نه تنها تروریستها رو به ایران تحویل ندادند بلکه مدعی هم شدند!!! خاک بر سر اروپا و خاک بر سر کسانی که میگن اروپاییها همه چیزشون حساب کتاب داره!

    • بدون نام

      جالبه که در فرانسه هم همچین ماجرایی درست کردند سر حمله به جلسه مجاهدین خلق! ادعا کردند ایران قصد داشته به یکی از جلسات تروریستها حمله ترویستی کنه!! یه مدت سر و صدا کردند و بعد خفه شدند. حالا نوبت دانمارک و تروریستهای پناه داده شده اش رسیده! آدم در این عمر کوتاه چیزها باید ببینه...

    • بدون نام

      واقعیتش اینه که اسراییل برای دشمنی با ما دلیل داره اما ما نمیدانم چرا .
      عربستان از اسراییل برای ما بدتر است

    • ققنوس

      کشورهای اروپایی به گروه های تروریستی مانند الا احوازیی و فرقۀ تروریستی رجوی پناه داده که خود خلاف قوانین بین‌المللی و مبارزه با تروریست هست.

    • ققنوس

      کشورهای اروپایی به گروه های تروریستی مانند الا احوازیی و فرقۀ تروریستی رجوی پناه داده که خود خلاف قوانین بین‌المللی و مبارزه با تروریست هست.

    • بدون نام

      بهتره تغییر رویه بدیم و از طریق رابطه دوستی ظاهری با اسراییل هم اسراییل را تضعیف کنیم و هم انتقام سختی از کشورهای عربی بگیریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج