۷۹۲۴۷۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

فنونی‌زاده: رفتن شجاع از دفاع میانی آسیب زد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: با رفتن شجاع خلیل‌زاده از دفاع میانی پرسپولیس در این پست متزلزل شده است، اگر شجاع دفاع وسط بود هیچ کدام از دو گل را دریافت نمی‌کردیم.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: با رفتن شجاع خلیل‌زاده از دفاع میانی پرسپولیس در این پست متزلزل شده است، اگر شجاع دفاع وسط بود هیچ کدام از دو گل را دریافت نمی‌کردیم.

مرتضی فنونی زاده در مورد شکست پرسپولیس در دیدار رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما بازی را درنهایت به حریفمان واگذار کردیم. در نیمه اول برخلاف تصور بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و حتی می‌توانستیم گلزنی کنیم. رفته رفته کاشیما بر توپ و میدان مسلط شد و با تشویق پرشور هواداران خود توانست نتیجه را به سود خود رقم بزند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس بسیار عصبی بودند. به نظر شخصی من شجاع خلیل‌زاده باید در دفاع وسط بازی کند. او در کنار سید جلال عملکرد خوبی دارد و در خیلی از اوقات پوشش لازم را می‌دهد. با رفتن شجاع از دفاع میانی پرسپولیس در این پست متزلزل شده است اگر شجاع دفاع وسط بود هیچ کدام از دو گل را دریافت نمی‌کردیم. فکر می‌کردم مثل بازی با الدحیل از سیامک نعمتی در دفاع راست استفاده شود، ولی باز هم شجاع در پست غیر تخصصی به میدان رفت. یکی از مهمترین مناطق دفاع وسط است، خودم سال‌ها در این پست بازی کردم و حتی می‌توانم بگویم اهمیت این منطقه از دروازه هم بیشتر است. در کل امروز شرایط خوب نبود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اخراج نعمتی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا بازیکنان این قدر عصبی بودند. وقتی بازیکنی اخطار دارد، باید محتاط باشد. باید به جای نوراللهی، نعمتی تعویض می‌شد و در یک ربع پایانی او را بیرون می‌کشید. کار برای بازی برگشت بسیار سخت است.

فنونی‌زاده در ادامه افزود: بازیکنان ژاپنی کاشیما هم مانند بازیکنان ما فقط زیر توپ می‌زدند، ولی دو مهره برزیلی این تیم کار را درآوردند و توانستند پیروزی حریف را رقم بزنند.

وی در رابطه با بازی برگشت عنوان کرد: بازی برگشت بسیار سخت است. همان‌طور که جواد خیابانی در گزارش خود اعلام کرد می‌توان به جهنم آزادی امیدوار بود، اما من کاشیما را بسیار منسجم دیدم. درست است که آنها گل‌های زیادی دریافت کردند اما در خط حمله بسیار با برنامه و خطرناک هستند.

پرسپولیس در بازی برگشت نباید بی مهابا حمله کند، تیم باید با حوصله باشد و منتظر اشتباه حریف و استفاده از ضربات ایستگاهی باشد. ما ۲۵ سال قبل هم در این مرحله به حریف ژاپنی، بازی را واگذار کردیم و نباید این بار هم این اتفاق تکرار شود. پرسپولیس در ۷۰-۶۰ دقیقه اول با تمرکز کار کند و اگر به نتیجه نرسید، رو به بازی انتحاری بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزارید برانکو فکر کند ما با اندک امکانات رفتیم با نیمکت خالی تقریبا

    • بدون نام

      مردک یادته چند وقت پیش برا بازی با السد به تیم ملی توهین کردی وگفتی پیروزی های شانسی تیم کیروش ایران رو اول اسیا کرده وپرسپولیس باید با قهرمانی به تیم ملی کیروش درس بده ؟یادته تیم ملی مملکت رو کردی تیم کیروش ؟این یاخت یادت داد که الکی جو نگیرت وبه تیم ملی مملکتت توهین نکنی مردک بی عقل چوب خدا صداش خیلی بلنده

    • ناصری

      گل دوم از تونل شماره 3 گذشت... یادت نره لنگی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج