جاباما
۷۹۲۸۷۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

یک روز مانده به آغاز انتخابات میان‌دوره‌ای در آمریکا، دونالد ترامپ روز جمعه در توییترش با استفاده از تصویر پوستر سریال «بازی تاج و تخت» یادآوری کرد که قرار است در ۱۳ آبان‌ماه دور تازه‌ای از تحریم‌ها علیه ایران را آغاز کند.

خبرگزاری ایسنا: یک روز مانده به آغاز انتخابات میان‌دوره‌ای در آمریکا، دونالد ترامپ روز جمعه در توییترش با استفاده از تصویر پوستر سریال «بازی تاج و تخت» یادآوری کرد که قرار است در ۱۳ آبان‌ماه دور تازه‌ای از تحریم‌ها علیه ایران را آغاز کند.

این دور تازه تحریم‌ها آن طور که دونالد ترامپ امیدوار بود، قرار بود «صادرات نفت ایران را به صفر برساند» و «رفتار ایران را تغییر دهد» اما خیلی زود، حتی قبل از آغاز تحریم‌ها روشن شد که این تلاش ترامپ هم بیش از بازی تبلیغاتی‌ای که در مورد کره شمالی و تغییر دادن پیمان تجاری بین کشورهای آمریکای شمالی یعنی «نفتا» رخ داده بود، نیست.

همین حالا هم هشت کشور عمده خریدار نفت ایران از شمول اعمال تحریم‌ها علیه فروش نفت ایران خارج شده‌اند، سوییفت اعلام کرده است که به تحریم‌های جدید علیه ایران نمی‌پیوندد و اروپا به دنبال ایجاد استقلال بیشتر در ساختارهای مالی خود است؛ چنانکه اعلام کرده ساز و کار ویژه‌ای برای تجارت با ایران ایجاد خواهد کرد تا تحریم‌های جدید ترامپ رفتار منطقی ایران در استفاده از دیپلماسی را تغییر ندهد.

مسئولان دستگاه دیپلماسی ایران، نمایش توییتری ترامپ را قابل واکنش رسمی ندانسته‌اند و به جای آنها بسیاری در شبکه‌های اجتماعی، با استفاده از همان تصاویر سریال بازی تاج و تخت، نشان دادند که ترامپ را چقدر باید جدی گرفت.

جی کی رولینگ نویسنده مجموعه رمان‌های «هری پاتر» در توییتی نوشته است: «کسانی که در تصاویر زندگی می‌کنند، در تصاویر هم می‌میرند». توییت او بیش از ۴۷ هزار بار پسندیده شده است.

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

بعضی کاربران با دست به دست کردن تصویری که در آن به «تحقیقات مولر» در مورد فساد در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ اشاره کرده است، یادآور شده‌اند که با وجود اینکه دونالد ترامپ تقریبا در نیمه عمر ریاست جمهوری خود است اما هنوز هم پایش روی پوست خربزه است و احتمال ثابت شدن فساد در ارتباط با روسیه در کمپین تبلیغاتی‌اش که یک افتضاح سیاسی دیگر برای او و حزب جمهوری‌خواه خواهد بود، وجود دارد و حتی احتمال دارد به زودی در دادگاه محکوم شود. از جمله این کاربرها، ماز جبرانی کمدین ایرانی - آمریکایی است.

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

اما تحقیقات مولر، تنها بحران داخلی دونالد ترامپ در کشورش نیست. بعضی کاربران با استفاده از تصویر «استوری دنیل» بازیگر فیلم‌های بزرگسالان که دونالد ترامپ به دلیل رابطه با او، پیش از انتخابات به او حق‌السکوت پرداخت کرده است، این رسوایی را به ترامپ یادآوری کرده‌اند. بالا گرفتن بحران استوری دنیل برای دونالد ترامپ حداقل در خانه فعلی‌اش در کاخ سفید هزینه‌های زیادی به همراه داشت. همسرش ملانی ترامپ بعد از رو شدن خیانت شوهرش، چند وقتی در هیچ مراسمی همراه ترامپ حاضر نمی‌شد و هنوز هم فیلم‌های خودداری از دست دادن ملانی و دونالد موقع پایین آمدن از پله‌های هواپیما، در گفت‌وگوهای عادی آن‌لاین دست به دست می‌شود!

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

کاربران دیگری هم در توییتر، «توییت» های دونالد ترامپ را مسخره کرده‌اند. روی تصویر دیگری که بر اساس پوستر منتشرشده در حساب ترامپ ساخته شده، نوشته‌اند: «توییت‌های آشغال و عصبانی بیشتری در راه است»

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

عده‌ای از کاربران هم با اشاره دوباره به نزدیکی انتخابات میان‌دوره‌ای در آمریکا و تاکید بر اینکه مردم می‌توانند اشتباه‌های قبلی‌شان را جبران کنند، از رای‌دهندگان خواسته‌اند با حصور در انتخابات کمک کنند شرایط تغییر کند.

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

برخی کاربران هم با اشاره به سیاست‌های ضد انسانی دونالد ترامپ در جدا کردن بچه‌ها از خانواده‌های مهاجران و حبس کردن کودکان در کمپ، ابراز امیدواری کرده‌اند که در نتیجه تحقیقات مولر، ترامپ هم به زندان بیفتد و بچه‌هایش از او جدا شوند.

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

نشریه روسی «ریتا» هم با تمسخر توییت ترامپ، از این پوستر استفاده و تصویری از ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه سوار بر اسب منتشر کرده و پایین تصویر نوشته است: «پاسخ می‌آید، در ۲۰۱۹».

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

اما کاربران ایرانی هم از دیروز بیکار ننشسته‌اند. در حالی که آمریکایی‌های زیادی با انتشار تصاویر کمپین اوباما و دموکرات‌ها برای شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو برای کنترل دونالد ترامپ از مردم می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، ایرانی‌هایی هم هستند که با انتشار تصاویر سردار قاسم سلیمانی از قول او می‌گویند: «من علیه تو خواهم ایستاد».

واکنش‌های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه فايده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واندین

    • بدون نام

      یعنی فقط ایرانیای طرفدار روحانی عاشق ترامپ هستند

    • بدون نام

      این مسئولین کشور مام منتظر تشریف دارن تا امریکا یه غلطی بکنه تا یه سال همه چیو به امریکا وصل میکنن از گرون شدن نخود و عدس بگیرید تا دمپایی خلاصه که ملتم اصلا براشون مهم نیست دوتا امریکا میگه چهار تا ایران .چهل ساله کارشون همینه قشنگ با هم بازی میکنن فقط این وسط مردم نمیدونن چیکار کنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج