۷۹۳۲۱۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

لاهوتی: CFT قابل حل است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی درباره رد «CFT» در شورای نگهبان گفت: امیدوارم با حل اختلاف بین دولت و شورای نگهبان لایحه «CFT» به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده نشود.

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس شورای اسلامی درباره رد «CFT» در شورای نگهبان گفت: امیدوارم با حل اختلاف بین دولت و شورای نگهبان لایحه «CFT» به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده نشود.

مهرداد بائوج لاهوتی درباره رد «CFT» در جلسه شورای نگهبان گفت: رفت و برگشت لوایح بین ما و شورای نگهبان یک امر طبیعی است و در این مورد هم باید ببنیم راه‌حل برون‌رفت چیست و چه ساز و کاری را می‌توان در پیش گرفت.

نماینده مردم لنگرود تاکید کرد: باید تلاش کنیم که اختلافات را حل کنیم. طبق آخرین بیانیه گروه اقدام مالی یک فرصت ۴ ماهه به کشورمان داده شد تا ما همین اختلاف‌نظرها را بر طرف کنیم. امیدوارم که اختلاف‌نظر بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی برطرف شود و لایحه «CFT» به مجمع تشخیص نرود و موضوع در بین ما و شورا فیصله پیدا کند.

وی این عضو کمیسیون برنامه و بودجه درپاسخ به سوالی مبنی بر این‌که باتوجه به شرایط موجود اگر مجمع تشخیص هم لایحه CFT را رد کرد، آیا احتمال دارد رهبری نظر مستقیمی در این مورد خاص داشته باشند، گفت: معمولا رهبری در این موارد ورود نمی‌کنند در این مورد هم باید جلو برویم تا ببینیم چه پیش می‌آید. معتقدم با توجه به فضایی که وجود دارد، این موضوع قابل حل است.

آمریکا می‌خواست هیچ نفتی نفروشیم اما نتوانست

محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌خواستند کاری کنند که ایران نتواند هیچ نفتی بفروشد اما الان اعلام کرده‌اند ۸ کشور را از این تحریم‌ها مستنثی کردند و همین امر نشان‌دهنده ضعف آمریکا در اجماع جهانی علیه ایران است.

وی اضافه کرد: ایران مسیر خود را طی می‌کند. البته ما باید به شکلی عمل کنیم که از ظرفیت‌های درونی اقتصاد کشور استفاده شود. اقدامی که اخیرا انجام شد راه‌اندازی بورس نفت بود که برای اولین‌بار ۲۸۰ هزار بشکه در سقف یک میلیون بشکه‌ای که وزارت نفت با هماهنگی سازمان بورس و بورس انرژی مبادله کرد و این تجربه جدیدی بود که باید آن را استمرار دهیم، چرا که این روش‌ها قطعا می‌تواند به بهبود شرایط کمک کند.

پورابراهیمی تصریح کرد: در کنار اقدامات درونی که باید در مواجهه با تحریم‌ها انجام دهیم یکسری اقدامات بیرونی هم هست که خوشبختانه ایران این کار را کرده و در این شرایط است که ما می‌توانیم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها را به حداقل برسانیم.

جدی‌نگرفتن تحریم‌های نفتی یکی از دلایل راه‌انداختن پروژه «ب» بود

ابوالفضل ابوترابی با اشاره به ادعای اخیر دانمارک و آغاز پروژه «ب» بیان کرد: ما شاهدیم که دشمن جنگ رسانه‌ای - روانی را ایجاد کرد و سپس به سراغ جنگ اقتصادی رفت تا آن را با جنگ رسانه‌ای - روانی توام کند و در نهایت جنگ امنیتی را نیز ضمیمه این مسائل سازد.

وی در ادامه تصریح کرد: در جنگی که دشمن طراحی کرده بود قرار بود با اسم رمز تابستان داغ، اولین ضربه کاری را به ایران وارد کند، تا شهریورماه این نقشه را در ذهن داشت اما در گام اول با شکست روبرو شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: سپس دشمن گام دوم را برای تحریم‌های دوباره برداشت اما از آنجا که همیشه ایران پیروز بوده و آمریکا شکست خورده است، به این نتیجه رسید که صرفا با تحریم‌های نفتی نمی‌تواند موفق شود بنابراین یک جنگ روانی به وسیله مسئله دانمارک و ادعای این کشور راه انداخت تا بتواند اثرات تحریم نفتی را به بهانه دانمارک تقویت کند.دشمن دید که به تنهایی کسی تحریم‌های ۱۳ آبان را جدی نگرفت، لذا زمینه جنگ روانی را فراهم کرد تا اثرات تحریم را تقویت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نماینده های دروغگو..

    • خیال پرداز

      چشم بسته غیب گفته
      مجبورید قبول کنید
      حالا هی نمایش و سیاه بازی کنید

    • @

      اگه تهدید سپاه و ارتش به بستن تنگه هرمز نبود آمریکاییها به اون 8 کشور خریدار نفت ایران هم اجازه نمیدادن. ...

    • بدون نام

      آقای لاهوتی پیگیری cft خیلی با ارزش تر از شهردار بازنشته تهران است .
      چون درcft منافع ملیت ها لحاظ شده .

    • علی

      عجیبه آمریکا باتمام توانش درپی ضربه زدن به کشورمون. هست،،مسئولان ماهم درپی لج ولجبازی وتضعیف دولت ووقددرت طلبے خودشون،اینا. دیگه کی بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج