جاباما
۷۹۴۴۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بهتر از زیدان؟ سولاری و بهترین شروع ۶۱ سال اخیر

 سانتیاگو سولاری در چک به روند مثبت خود روی نیمکت رئال ادامه داد.

وبسایت نود: به نقل از گل، رئال مادرید در چهارمین روز از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در چک مهمان ویکتوریا پلژن بود و در نهایت با نتیجه ۵-۰ مقابل این تیم به پیروزی رسید تا با ۹ امتیاز و برحسب تفاضل گل بهتر نسبت به رم، به جایگاه نخست گروه G برسد.

بعد از پیروزی ۴-۰ مقابل ملیا در کوپا دل‌ری و ۲-۰ مقابل وایادولید در لالیگا، سانتیاگو سولاری سرمربی موقت رئال مادرید تیمش را این بار در لیگ قهرمانان به پیروزی رساند تا سومین برد متوالی خود را نیز جشن گیرد. کارنامه سولاری آرژانتینی که با عنوان مربی موقت روی نیمکت رئال مادرید نشسته، از برترین مربیان تاریخ این باشگاه نیز بهتر بوده است.

در حقیقت این برای نخستین بار در ۶۱ سال اخیر است که یک مربی رئال مادرید در سه مسابقه نخست خود روی نیمکت کهکشانی ها به پیروزی می‌رسد و تیمش در هر سه دیدار دروازه خود را بسته نگه می‌دارد. این اتفاق آخرین بار در سال ۱۹۵۷ و برای لوئیس کارنیلیا، هموطن سولاری رخ داده بود.

البته شاید با توجه به سطح رقبای رئال در این سه دیدار نتوان قضاوت مناسبی روی این کارنامه داشت، اما با این حال می‌توان گفت سولاری از زمان روی کار آمدن خود تغییرات مثبتی را در ترکیب تیم رقم زده است.

پیروزی ۵-۰ رئال مادرید مقابل پلژن همچنین بهترین پیروزی یک تیم اسپانیایی در رقابت های اروپایی در خانه یک تیم جمهوری چک بوده است. یکی از ستارگان رئال مادرید در جریان این پیروزی کریم بنزما بود که گل های اول و سوم تیمش را به ثمر رساند و پاس گل چهارم را نیز به گرت بیل داد. بنزما با این دو گل به رکورد ۲۰۱ گل زده برای رئال مادرید رسید تا به هفتمین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود که تعداد گل های خود را از مرز ۲۰۰ عبور می‌دهد. کریس رونالدو، رائول، الفردو دی‌استفانو، سانتیانا، فرانس پوشکاش و هوگو سانچز دیگر بازیکنان رئال مادرید بوده اند که به این رکورد رسیدند.

یکی از بازیکنانی که از زمان حضور سولاری فرصت مناسبی برای بازی یافته، وینیسیوس جونیور بوده است. او در بازی مقابل پلژن در دقیقه ۶۲ به جای کریم بنزما به میدان آمد و ۵ دقیقه بعد پاس گل پنجم رئال را برای تونی کروس ارسال کرد تا به دومین بازیکن متولد قرن ۲۱ تبدیل شود که توانسته در رقابت های لیگ قهرمانان پاس گل دهد. پیش از او جیدن سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند به این دستاورد رسیده بود.

رئال مادرید امیدوار است این روند مثبت را در بازگشت به لالیگا و بازی مقابل سلتاویگو در روز یکشنبه ادامه دهد و آرزو کند تعطیلات بازی های ملی ماه نوامبر خللی در این روند ایجاد نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج