جاباما
۷۹۴۵۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تجدیدنظر گوگل در برخورد با مدیران متهم به تجاوز

به دنبال اعتراض کارمندان گوگل، این کمپانی سیاست خود در برخورد با کارمندان متخلف در بحث مزاحمت‌های جنسی را مورد تجدیدنظر قرار داد.

خبرآنلاین: به دنبال اعتراض کارمندان گوگل، این کمپانی سیاست خود در برخورد با کارمندان متخلف در بحث مزاحمت‌های جنسی را مورد تجدیدنظر قرار داد.

«ساندار پیچای» مدیر اجرایی در یادداشت عمومی منتشرشده خطاب به کارکنان ضمن عذرخواهی از بابت نوع رفتار با کارمندان خاطی اعلام کرد سیاست جدیدی در قبال افراد متخلف تعریف و به اجرا می‌گذارد.

وی افزود: ما امروز متوجه شده‌ایم که همه‌چیزها را در گذشته نفهمیده‌ایم و از این بابت صادقانه عذرخواهی می‌کنیم. برخی تغییرات ضروری واضح و مبرهن است.

اول نوامبر کارمندان گوگل با برگزاری تظاهرات جلوی شعب این کمپانی در سراسر جهان، به برخورد نرم مسئولان به‌خصوص با مدیرانی که کارمندان را مورد تعرض جنسی قرار داده‌اند، اعتراض کردند.

هم‌زمان نیویورک‌تایمز خبر بازرسی از گوگل درباره آزارهای جنسی علیه کارمندان توسط مدیران را منتشر کرد. به نوشته تایم، اندی رابین، پدر اندروید پس از تعرض جنسی به یکی از زنان کارمند در هتلی در سال ۲۰۱۳ ، محترمانه و مخفیانه گوگل را با دریافت ۹۰ میلیون دلار ترک کرد و این روزها پس از فاش شدن این خبر، خشم کارمندان کمپانی درآمده است، هرچند رابین داستان مطرح‌شده را بخشی از یک توطئه بزرگ علیه گوگل نامید.

داستان مزاحمت‌های جنسی در گوگل به تأسیس این کمپانی برمی‌گردد. گوگل در سال ۱۹۹۸ توسط «لری پیج» و «سرگئی برین» فارغ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد ایجاد شد.

آن زمان داستان روابط آقای پیج با خانم ماریسا مایر(از اولین کارمندان گوگل که بعداً مدیر یاهو شد) رسانه‌ای شد. داستان رابطه داشتن آقای برین نیز در سال ۲۰۱۴ با یکی از کارمندان رسانه‌ای شد. اریک اشمیت،مدیر سابق اجرایی نیز داستان عاشقانه با زنی پیدا کرد که به‌عنوان مشاور استخدامش کرده بود..

دیوید دروموند به‌عنوان مشاور عمومی گوگل در سال ۲۰۰۲ استخدام شد و روابطش با جنیفر بلیکلی آشکار شد تا اینکه در سال ۲۰۰۷ صاحب فرزند پسر شدند و با گرفتن وکیل تلاش کردند تا ثابت کنند که فرزندشان مشروع است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج