جاباما
۷۹۵۳۰۸
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

یوسف صیادی با «همین الان یهویی» در شبکه دو

تهیه کننده «همین الان یهویی» از پخش این برنامه جدید با محوریت آموزش استفاده از کارت های بانکی و جلوگیری از کلاهبرداری در این زمینه خبر داد.

خبرگزاری مهر: سید جواد سید محسنی تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «همین الان یهویی» درباره جزییات این برنامه عنوان کرد: از این هفته با مشارکت پلیس فتا، برنامه‌ای را که درباره فرهنگ صحیح استفاده از کارت‌های بانکی و دستگاه‌های کارت‌خوان است روی آنتن بردیم و از هفته‌های آتی جدا از مجری برنامه ندا غفاری، یوسف صیادی، عباس محبوب، بهراد خرازی، آرش نوذری و چند بازیگر چهره دیگر نیز روی آنتن خواهند رفت.

وی ادامه داد: در این برنامه فرهنگ صحیح استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان را آموزش می‌دهیم و تلاش ما بر این است که در فضایی ساده و طنز به شکلی آسان از کلاهبرداری‌های احتمالی در این زمینه جلوگیری کنیم.

سیدمحسنی عنوان کرد: این برنامه شامل بخش‌های نمایشی، عروسکی، انیمیشن، موشن گرافیک و دوربین مخفی است که در بسیاری از بخش‌ها از کروماکی استفاده کرده‌ایم. از آنجا که این برنامه تا حدی مربوط به فضای مجازی می‌شود سعی ما بر این بوده است که بخش‌های مختلف برنامه در فضایی مجازی ضبط شود.

این کارگردان در ادامه اظهار کرد: «همین الان یهویی» در ۳۰ قسمت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه‌ای جمعه‌ها ساعت ۱۱ صبح از شبکه دو پخش می شود ما از بازیگران مطرحی در این برنامه استفاده کرده‌ایم که کار آنها بیشتر مربوط به حوزه طنز می‌شود و می‌تواند حضورشان در قاب تلویزیون خاطره‌انگیز باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج