جاباما
۷۹۵۶۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رکوردهای ناخواسته رئال مادرید با لوپتگی

 شبکه فاکس اسپورتس در گزارشی به تعدادی از رکوردهایی اشاره کرد که رئال مادرید تحت هدایت «یولن لوپتگی» به شکلی کاملا ناخواسته و البته در مسیری منفی و غیر قابل افتخار از خود بر جای گذاشته است.

ایرنا: شبکه فاکس اسپورتس در گزارشی به تعدادی از رکوردهایی اشاره کرد که رئال مادرید تحت هدایت «یولن لوپتگی» به شکلی کاملا ناخواسته و البته در مسیری منفی و غیر قابل افتخار از خود بر جای گذاشته است.

فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: عادت همیشگی ما شمردن رکوردهای رنگارنگ رئال مادرید چه در لیگ و چه در رقابت های اروپایی بوده است اما ظاهرا کهکشانی ها به منظور ایجاد تعادل بین فراز و نشیب هایشان، در فصل جدید رکوردهای ناخواسته ای را از خود بر جای گذاشته اند که در گزارش زیر به سه مورد از مهم ترین آن ها اشاره شده است.

3 - کمترین استقبال هواداران از بازی های خانگی در سانتیاگو برنابئو طی یک دهه اخیر

سفیدپوشان در نخستین دیدار فصل ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ لالیگا میزبان ختافه بودند؛ پیروزی با اختلاف ۲ گل برای میزبان قابل پیش بینی بود اما تعداد هوادارانی که به خودشان زحمت آمدن به سانتیاگو برنابئو را «نداده» بودند، به هیچ عنوان قابل پیش بینی نبود.

در واقع تنها ۴۸ هزار و ۳۶۶ نفر تشخیص دادند که این بازی ارزش رفتن به ورزشگاه را دارد؛ رقمی که تنها چند هزار نفر بیشتر از نیمی از گنجایش کلی ورزشگاه محسوب می شود و بدین ترتیب رکورد کمترین میزان استقبال هواداران از بازی خانگی غول های اسپانیا که پیش از این به بازی مقابل مایورکا در فصل ۲۰۰۸ - ۲۰۰۹ اختصاص داشت، شکسته شد.

نکته جالب در مورد این موضوع این است که بازی مذکور (رئال - مایورکا) آخرین بازی پیش از پیوستن «کریستیانو رونالدو» به جمع سفیدپوشان بوده و دیدار خانگی مقابل ختافه در فصل جاری، نخستین بازی کهکشانی پس از جدایی فوق ستاره پرتغالی به شمار می رود؛ اتفاقی عجیب اما واقعی.

2- طولانی ترین زمان قحطی گل در تاریخ باشگاه

شاید با این نظر هم عقیده باشید که «یولن لوپتگی» سرمربی برکنار شده رئال برای بیرون کشیدن خودش از باتلاق تلاش زیادی نکرد؛ در واقع پس از آغاز معقول و قابل قبول «کریم بنزما» و «گرت بیل» در امر گلزنی، هر دو مهاجم خارجی رئال از تب و تاب افتادند.

به عبارت بهتر، با توجه به اشتیاق و عطش «وینیسیوس جونیور» و «ماریانو دیاز» برای جلب توجه و مورد تحسین قرار گرفتن، ساده ترین کاری که لوپتگی می توانست انجام دهد، این بود که فرصتی هر چند محدود در اختیار جوان های سرشار از انگیزه نیمکتش قرار دهد.

اما سماجت سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا برای بازی دادن به «نام های بزرگ» تیمش سرانجام کار دستش داد؛ رئالی ها پس از به ثمر رساندن گل مقابل اسپانیول در تاریخ ۲۲ سپتامبر، برای مدت ۴۶۵ دقیقه در حسرت گل به سر برده و رکوردی شرم آور را در تاریخ خود به ثبت رساندند.

سویا، اتلتیکو مادرید، زسکا مسکو و آلاوز همگی تیم هایی بودند که قفل دروازه خود را مقابل رئال بسته نگه داشتند؛ تیمی که تحت هدایت «زین الدین زیدان» فرانسوی تحت هر شرایطی (برد، باخت، تساوی) از گلزنی دریغ نمی کرد.
همزمان با رسیدن بازی مقابل لوانته به دقیقه 55، رکورد 465 دقیقه هم شکسته شد و رکورد ننگین دیگری بر تارک درخشان رئال سایه انداخت؛

سفیدپوشان در ادامه روند ناکامی های خود، این بازی را هم واگذار کردند اما مارسلو در دقیقه 72 این دیدار، مانع از تداوم قحطی گل کهکشانی ها شد.

۱ - بدترین شروع فصل در ۱۷ سال گذشته

پیروزی در چهار دیدار از پنج بازی افتتاحیه لالیگا هیچ نشانه ای از اتفاق شومی که انتظار تیم تحت هدایت لوپتگی را می کشید، بروز نمی داد، اما آنها به یکباره وا دادند و «وا دادن» شاید مناسب ترین عبارت برای توصیف کهکشانی های رو به زوال آن روزها است.

برخی سرمربی را مقصر می دانند برخی دیگر بازیکنان را، اما حقیقت این است که کسب تنها یک پیروزی از 6 دیدار بعدی که با شکست مقابل زسکا مسکو روسیه در لیگ قهرمانان اروپا به اوج خود رسید، بدین معنا بود که رئالی ها رکورد بدترین شروع فصل را هم در 17 سال گذشته از خود بر جای گذاشته اند.

و حالا عجیب تر اینکه پس از خواسته شدن عذر لوپتگی؛ سانتیاگو سولاری در سه بازی که روی نیمکت رئال نشسته است، سه پیروزی کسب کرده، 11 گل به ثمر رسانده و هیچ گلی هم دریافت نکرده است، چیزی شبیه چرخشی 180 درجه ای.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج