۷۹۶۷۰۲
۱۱ نظر
۵۱۵۱
۱۱ نظر
۵۱۵۱
پ

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

ستاره‌های هالیوود سعی می‌کنند که برای داشتن اندام و پوستی زیبا، رژیم غذایی سالمی را در پیش بگیرند. البته این در مورد همه ستاره‌ها صحت ندارد، بلکه برخی از آن‌ها نمی‌توانند از غذای مورد علاقه شان، به عنوان مثال کیک، کرپ یا مافین، بگذرند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ستاره های هالیوود سعی می کنند که برای داشتن اندام و پوستی زیبا، رژیم غذایی سالمی را در پیش بگیرند. البته این در مورد همه ستاره ها صحت ندارد، بلکه برخی از آنها نمی توانند از غذای مورد علاقه شان، به عنوان مثال کیک، کرپ یا مافین، بگذرند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید سلبرتی ها به چه غذایی بیش از همه علاقه دارند و آنها را مدام مصرف می کنند. در ادامه محبوب ترین غذاهای ستاره های هالیوود را برایتان آورده ایم.

جولیا رابرتس

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

این بازیگر برنده جایزه اسکار همیشه در خانه اسنک هایی را با فر برای خود و خانواده اش درست می کند. او اسنک های بدون کالری و سالم را ترجیح می دهد. کلم بروکلی محبوب ترین میان وعده اوست. او معمولا یک دیس از این ماده غذایی را در فر می گذارد و آن را مانند چیپس مصرف می کند.

هیو جکمن

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

هیو جکمن می گوید: «پدرم همیشه به من می گفت که اگر با فردی، به خصوص خانم ها، قرار داری و می خواهی او را تحت تاثیر قرار دهی، برایش کرپ درست کن.»

کیم کارداشیان

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

یکی از خوراکی های مورد علاقه کیم کارداشیان که همیشه برای خانواده اش درست می کند، کیک ذرت است. او حتی دستور پخت آن را برای هوادارانش به اشتراک گذاشت و گفت: «قبل از این که کیک تان را داخل ظرف فر بگذارید، ظرف را به خوبی با روغن و کمی شکر بپوشانید. سپس مایع کیک را روی آن بریزید.»

امیلیو استوس

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

امیلیو استوس به غذاهای اسپانیایی علاقه زیادی دارد. فلفل پادرون اسنک مورد علاقه اوست. او به هوادارانش پیشنهاد می کند: «پادرون را با روغن زیتون و نمک و لیمو سرخ و سپس مصرف کنید، مطمئنا به آن معتاد خواهید شد. اگر می توانید خودتان برخی سبزیجات را در خانه یا حتی گلدان هایتان پرورش دهید. مصرف محصولاتی که خود به دست خودتان به بار نشانده اید، لذت وصف ناشدنی دارد.»

اما واتسون

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

ستاره هری پاتر، اما واتسون در یکی از مصاحبه هایش گفت: «بهترین غذا برای شروع یک روز، تورتیلای تخم مرغ است. من تخم مرغ را با مقداری سبزی سرخ می کنم و آن را روی نان تورتیلایی که از قبل درست کرده ام می گذارم و مصرف می کنم. این صبحانه نه تنها ساده، بلکه بسیار هم خوشمزه است.»

آدری هپبورن

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

آدری هپبورن هیچوقت از صبحانه فرار نمی کرد. او سعی می کرد غذاهایش را رنگین درست کند تا جذاب تر به نظر آیند. یکی از غذاهای مورد علاقه او اسپاگتی با پنیر بود. او اسپاگتی را به خوبی با سس مخلوط و با پنیر آن را تزیین می کرد.»

کایلی جنر

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

کایلی جنر یک بار ویدیو پخت برگرهایش را در یوتیوب منتشر کرد. او راز خوشمزگی برگرهایش را سس تریاکی می داند و به هوادارانش نیز پیشنهاد می دهد که برگرشان را با این سس مصرف و تفاوت را احساس کنند.»

تیلور سوئیفت

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

صفحه اینستاگرام تیلور سوئیفت پر از غذاهای خوشمزه است، از کرپ های رنگارنگ گرفته تا کوکی های شکلاتی و مافین و... اما او خودش می گوید که محبوب ترین غذایش، پاستا به همراه پنیر پارمسان و سس لیموست.

تام هیدلستون

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

اسپاگتی غذای مورد علاقه بسیاری از ستاره ها، از جمله تام هیدلستون نیز است. این بازیگر بریتانیایی در مورد راز خوشمزگی اسپاگتی هایی که درست می کند، می گوید: «من کره، بیکن، هویج، کرفس، گوجه فرنگی و کمی شیر را با هم مخلوط و آن را با دمای ۱۸۰ درجه(۳۵۰ درجه فارنهایت) در فر می گذارم و سپس با یک دیزاین زیبا سرو می کنم.»

کریستن استوارت

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

سوپ تورتیلای مکزیکی غذای مورد علاقه کریستین استوارت است. او حتی طرز تهیه این غذا را در یک شوی تلویزیونی برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

جنیفر آنیستون

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

جنیفر آنیستون به غذاهای مکزیکی علاقه زیادی دارد. او در این باره می گوید: «من ناچو را به هر چیز دیگری ترجیح می دهم. من این مدل چیپس را خودم درست می کنم، سپس آنها را به صورت مثلثی می برم و با روغن نارگیل سرو می کنم.»

اوا لانگویا

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

اوا لانگویا به میوه آواکادو علاقه زیادی دارد. او می گوید که چربی های موجود در این میوه برای سلامتی قلب بسیار مفید اند.

جنیفر هادسون

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

جنیفر هادسون همیشه با افتخار در مورد مواد غذاهایی که مصرف می کند، حرف می زند. او می گوید: «بالهای ترکی کباب شده نه تنها خوشمزه اند بلکه بسیار هم سالم و بی ضرر می باشند، البته باید آنها را کباب کنید نه سرخ». جنیفر برای خوشمزه کردن غذاهایش از اسانس های مختلفی استفاده می کند.

کامرون دیاز

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

کامرون دیاز راز خوشمزگی غذاهایش را ترکیب اسانس هایی چون پیاز، روغن و لیمو می داند. او می گوید که این اسانس ساده اما بسیار خوشمزه است و به هر غذایی طعم فوق العاده ای می دهد.

درو بریمور

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

درو بریمور، ستاره هالیوودی، عاشق سوپ گوجه و عدس است. او خودش اعتراف می کند که همیشه مقداری از این سوپ را آماده در فریزرش نگه می دارد تا در طول هفته که وقت غذا درست کردن ندارد، به راحتی از آن مصرف کند.

دیوید بکهام

محبوب‌ترین غذا‌های ستاره‌های هالیوود

ستاره دنیای ورزش و مد، دیوید بکهام، علاقه زیادی به پاستاهای خانگی دارد. او حتی یک دوره آشپزی غذاهای ایتالیایی را نیز پشت سر گذاشته است، از این رو در درست کردن این غذا نیز مهارت زیادی دارد. او درباره شیوه درست کردن پاستا می گوید: «برای درست کردن پاستا باید صبور بود. ما باید مواد را به تدریج به ماده اولیه اضافه کنید و مدام آن را هم بزنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط تیلور

    • Niloofar

      چرا دستای اوا لانگویا رنگ کردین
      اینحا هم سانسور
      نترسید ما با یه دست تحریک نمیشیم

      پاسخ ها

      • MilaD

        شما شاید تحریک نشین

    • sara

      سس تریاکی

    • بدون نام

      كرپ كه معني ش ميشه چند نقطه
      خاك عالم

    • وروجک@@

      کایلی جنر عالی بود.....عاشق برگر است @@ باسس تریاکی@@

    • نگین

      وااااااییییییی
      تام هیدلستون هم پاستا دوست دارههههه

    • م

      یعنی اینا با این همه خدمتکار و اشپز خودشون اشپزی میکنن باورم نمیشه

    • بدون نام

      چرا برای همشون آستین ویقه گذاشتین

    • بدون نام

      کوفت بخورن به ماچه چی چی میخورن،والا بیشترشون اشغال خور بودن

    • نسترن

      سانسور لباس ها بیشتر جلب توجه می‌کرد،تا غذاهاشون،
      عملیات موفقیت آمیز بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج