جاباما
۷۹۷۰۹۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

تأسف مربی تیم ملی از ادعای وزنه‌بردار ملی‌پوش

اکبر خورشیدی‌فر، از برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری تمام‌قد دفاع کرد.

خبرورزشی: اکبر خورشیدی فر معتقد است پارگی گوش براری اتفاقی پیش آمده و در زدن ضربه به صورت محمدرضا براری از سوی برخواه هیچ عمدی در کار نبوده است.

او می‌گوید: «زمانی که براری در زدن وزنه ۲۱۵ کیلوگرم در حرکت اول ناکام ماند در سالن گرم روی صندلی نشسته بود و برخواه برای اینکه تمرکز او برگردد دو ضربه به صورتش زد که متأسفانه یکی از ضربات به گوشش خورد، اما زدن این ضربات به براری از سوی سرمربی عمدی نبوده و تنها می‌خواست خودش را پیدا کند و وزنه را بالای سر ببرد. همین.»

مربی تیم ملی وزنه برداری از حرف براری متأسف است: «من از اینکه او با بی‌معرفتی حقایق را نگفته متأسف هستم.»

او ادعای وزنه‌بردار ملی‌پوش بابت عدم مهار وزنه ۲۲۶ کیلو به خاطر سرگیجه اش بعد از پارگی پرده گوش را قبول ندارد: «براری بعد از وزن‌کشی متأسفانه در خوردن غذا، میوه و شکلات افراط کرد و قبل از اینکه روی تخته برود گفت: حالش خوب نیست. با این حال کادر فنی طوری وزنه گرفت که عملکرد خوبی داشته باشد.»

خورشیدی‌فر درباره وزنه‌برداران بیرون از اردوی تیم ملی می‌گوید: «ما یک تیم به رقابت‌های جهانی بردیم و یک تیم هم بیرون از اردو ماند که بعضی از وزنه‌بردارنش مصدوم بودند. حالا علاوه بر هشت وزنه‌بردار در رقابت‌های جهانی، تعدادی از وزنه‌برداران مطرح جهان مثل سعید علی‌حسینی، کیانوش رستمی، مجید عسگری، سیدایوب موسوی و... را هم داریم که با برگشت آنها، دست برخواه برای انتخاب ملی‌پوشان خیلی باز‌تر از گذشته می‌شود.»

به گفته او، کادر فنی تیم ملی اصلاً از خداحافظی وزنه برداری نمی‌ترسد‌: «ما هیچ هراسی از خداحافظی و یا کناره گیری بعضی ملی‌پوشان نداریم چراکه در اوزان مختلف وزنه‌برداران نسبتاً همسطح هستند.»

خورشیدی‌فر، علی داودی و رضا بیرالوند را آینده‌ساز‌ان وزنه برداری ایران می‌داند: «آن‌ها سال‌ها می‌توانند برای ایران در رقابت‌های مختلف افتخار‌آفرینی کنند. داودی حالا تجربه رقابت با قوی‌ترین مرد جهان را دارد و بیرالوند هم مدال برنز جهان را تجربه کرده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نه برخواه رو از نزدیک می شناسم نه براری ، ولی بنده خدا براری چندین بار گفته فقط توقع احوال پرسی از طرف برخواه رو داشته ، در ضمن ایشون چه جور مربی تیم ملی هست که نمی دونه یکی از مراکز تعادل بدن گوشه و امکان داره که بعد از پارگی پرده گوش ، فرد تا یه مدت مشکل عدم تعادل داشته باشه

    • بدون نام

      والا این روش بیدار شدن نی جمع کنید این متد های سنتی رو

    • رضا

      یعنی الان براری معذرت خواهی کند حل است؟ دیگر آقایان مشکلی با گوش ایشان ندارند؟ واقعا با این مربیان صاحب دانش و روان شناس همه مشکلات ورزش وزنه برداری قابل حل است.

    • کورد ایرانی

      جای کورش باقری خالیه خدایش با دانش بود

    • بدون نام

      اینا کلا دارو دسته رضا زادن .برخواه وامثال او آدمای نون به نرخ خورن

    • بدون نام

      یک مربی غلط میکنه بزنه تو گوش یک ورزشکار مملکت بی صاحبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج