۷۹۸۱۵۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پنجعلی: با پرسپولیس لجبازی نکنید

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد وضعیت تیم ملی و پرسپولیس و البته حواشی اخیر صحبت کرد.

ایلنا: محمد پنجعلی در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ترینیداد و توباگو اظهار داشت: بازی تدارکاتی خوب است ولی باید با تیم‌هایی بازی کنیم که ما را تحت فشار قرار داده و به چالش بکشند و تیمی که نتواند به ما فشار بیاورد بازدهی فنی برای ما نخواهد داشت.

وی در مورد حواشی بعد از بازی هم گفت: متاسفانه از اتفاقی که افتاد با خبر شدم و جای تاسف دارد که کی‌روش و دستیارانش به قدری رها شده‌اند و کنترلی روی آنها نیست که هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند. این نگاه از بالا به پایینی است که از روز اول وجود داشته و مقصر این ماجراها هم فدراسیون و انفعال آن است. به نظرم دستیاران کی‌روش در تسلط کامل او هستند و بدون اجازه او آب هم نمی‌خورند و ریشه این اتفاقات را باید در سرمربی تیم ملی جستجو کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه چه برخوردی باید با عضو کادرفنی کی‌روش انجام شود عنوان کرد: باید برخورد جدی صورت بگیرد. بعضاً ممکن است حتی با جریمه و توبیخ هم موضوع برطرف نشود و نیاز به قطع همکاری باشد. فدراسیون فوتبال اسپانیا دو روز مانده به جام جهانی به خاطر اصول فوتبالش سرمربی تیم را کنار می‌گذارد.

پنجعلی در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: شرایط خوب نیست و تیم بازیکن ندارد و متاسفانه در این شرایط همکاری نمی‌شود. پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی حاضر شده و خستگی و مصدومیت و حضور بازیکنان در تیم ملی باعث شده دست تیم خالی باشد. به نظرم ماجرا به لج و لجبازی تبدیل شده و سازمان لیگ همکاری نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا چتونه اینجوری زنجیر پاره کردین؟ مگه یارو چکار کرده؟ اون آقا خارجی بوده شاید هم طرفدار کاشیما بوده اصلا گیریم خوشحال هم شده یعنی دنیا به آخر رسیده؟ بابا چرا اینقدر بی فرهنگ شدیم ما که بخاطر خوشحالی یه خارجی این همه به همه چی توهین میکنید؟ استغفرالله مگه به مقدسات توهین کرده؟ هرانسانی آزاده از هر چیزی خوشحال بشه یا ناراحت به شماها چه ارتباطی داره؟ این همه شماها به کیروش بی احترامی کردین مگه اون چیزیش شده؟ بس کنید این بسکوت بازیها رو مگه مردم تو ایران برده شما هستن که آگه شما خوشحال باشین بقیه هم خوشح الی کنن وقتی هم باختین وناراحت شدین بقیه ملت هم زانو غم بغل بگیرن وساکت بشینن؟

    • بدون نام

      ببند دهنتو .شما ها با کیروش و تیم ملی لج کردید و اون برانکوی بی سواد هر چند مدت یه زر میزنه هرکس جای اون برانکو بود و ابروی تیم ملی رو تو جام جهانی با سه تا گل از پرتقال و سه تا از مکزیک و حذف از جام ملتهای اسیا با بهترین نسل فوتبال ایران میبرد خفه میشد

      پاسخ ها

      • یک پرسپولیسی

        داداش تو کی زدی بیرون برگرد تو سوراخت اظهار نظر از تو نخواستند

      • بدون نام

        هی یک پرسپولیسی
        ببند دهنتو تو.اصلا کی باشی که چیزی بخوای یا نخوای ؟میتونی سرتو بکوبی به دیوار .بار اخرت باشه زیر نظر کسی چرت میگی برو به اون پرپفسور گیجت بچسب و طرف ادمها نیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج