۷۹۸۳۶۶
۲۵ نظر
۵۰۰۱
۲۵ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال هنوز مدارک سوپرجام را به CAS نفرستاده

باشگاه استقلال هنوز مستنداتش را به CAS نفرستاده است.

ایران ورزشی: سازمان لیگ جام قهرمانی سوپر جام را به پرسپولیس اهدا کرد و این موضوع واکنش‌های شدیدی از سوی استقلالی‌ها در پی داشت. مسوولان باشگاه استقلال معتقد بودند که این اقدام سازمان لیگ به نوعی بی‌تدبیری است و باعث ایجاد تنش بین هواداران سرخابی می‌شود.

حتی علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال مصاحبه کرد و گفت که سازمان لیگ با این کار باعث جنجال می‌شود و وقتی رأی CAS به سود استقلال صادر شود و مجبور باشد جام را به استقلال بازگرداند، با مشکل بزرگ‌تری مواجه خواهد شد.

استقلال هنوز مدارک سوپرجام را به CAS نفرستاده

استقلالی‌ها اصرار داشتند که سازمان لیگ باید تا زمان اعلام رأی دادگاه حکمیت عالی ورزش صبر می‌کرد و سپس حق را به حق‌دار می‌داد. حتی مسوولان باشگاه استقلال در مقابل این صحبت سازمان لیگ که قانون این اجازه را می دهد که براساس حکم استیناف عمل کنند، معتقد هستند که سازمان لیگ باید با استفاده از همان قانون تدبیرهایی به کار می‌برد از اهدای جام خودداری می‌کرد.

همه این‌ها در حالی است که معمولاً بعد از ارائه مستندات، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا رأی دادگاه حکمیت ورزش صادر شود و باشگاه استقلال هنوز مستنداتش را به CAS نفرستاده است.

مهلت باشگاه استقلال برای ارائه مستندات خود به دادگاه حکمیت ورزش، تا پنج‌شنبه گذشته مهلت داشته است اما این مهلت تمام شده و درخواست باشگاه استقلال برای تمدید مهلت به مدت یک ماه دیگر، با موافقت دادگاه حکمیت همراه نبوده است.

دادگاه حکمیت عالی ورزش تنها با این موضوع موافقت کرده که باشگاه استقلال تا پنج‌شنبه پیش رو مستندات خود را ارسال کند و مهلتی بیشتر از این در اختیار استقلالی‌ها قرار نداده است.

حالا باشگاه استقلال مدت زمان زیادی برای ارائه مستندات قوی در اختیار ندارد و دادگاه CAS برای تغییر رأی پرونده‌های خود، قوی‌ترین مستندات را می‌پذیرد و در این زمینه بسیار سخت‌گیر است. البته مسوولان باشگاه معتقدند تا همین حالا هم مدارک آن ها کافی و قوی است و با همین مدارک هم به تغییر حکم استیناف مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام امیدوار هستند.

اینکه هنوز باشگاه این مدارک را ارسال نکرده اما خود نشان می‌دهد که به این زودی‌ها نمی‌توان منتظر رأی دادگاه حکمیت عالی ورزش درباره سوپرجام بود. هرچند که مسوولان باشگاه استقلال معتقدند که صدور این رأی تا هر زمانی هم که طول بکشد باید منتظر این رأی می ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی سرزمین تر از باد

      هیچ کس ریسک نمی کند شغلش را از دست بدهد، فتحی هم اگر به از فدراسیون و سازمان لیگ که تمام و کمال در اختیار لنگ هستند شکایت کند ، از مرکز هرم هدایت کننده ی فدراسیون و سازمان لیگ، یعنی وزارت لنگی ورزش از کار برکنار می شود. این را همه می دانند. افتضاح سازمان لیگ نیازی به مدرک ندارد. مگر این همه سال لنگ با کثافت کاری قهرمان می شد کسی جرات شکایت داشت؟ ولی چیزی که مهمه اینه کل ایران می دانند لنگ چگونه نتیجه می گیرد. همین کافیست.

      پاسخ ها

      • کامران

        منطق مسخره ای دارین، نمی تونین قبول کنین فوتبال همینه که هر تیمی دوره ای داره، تمام دنیا هم همینهچند سال بازیا تو اوج هست چند سال رئال، ولی از نظر نامحرم شما قهرمانی های شما بی حرف و حدیث و سالمه ولی قهرمانی های ما بخاطر وزارت و فدراسیون و تمام عوامل حکومته، بعضیا فقط سنشون زیاد میشه عقل و حرف زدنشون در حد بچه سه ساله میمونه

      • موسوی

        اینه منطق کیسه ها قهرمانی های پرسپولیس دو سال اخیر و راهیابی به فینال آسیا و... را با داوری و حمایت وزیر و.... میدونن و عدم موفقیت تیم کیسه را هم به ناداوری و ... نسبت میدهن!!! تا زمانی که کیسه ها دنبال علت اصلی عدم موفقیت شون نباشن ، تیم کیسه موفق نخواهد شد.البته حقشان هم همینه ،چون در جهل مرکب هستن .

      • بدون نام

        شما واقعأ بیسوادین ویا احمق / تیمی که فرار کرده جامو بیا ن بدن بهش؟ اقعأکه

    • حسین

      اگر رای به نفع استقلال هم بشه بازی باید برگزار شود نه این که جام را به استقلال بدهند

    • بدون نام

      اسدق لالیها چرا خودتان را به کوچه نسیه خورها زده اید اقا یک حساب دودوتا چها ر تا میشود تیم کیسه کجا بود که بخواهد بازی بر گذار کند ضمنا شما ها که مدارکتان درست نیست وسر وقت به دادگاه عالی ورزش نفرستادید چگونه انتئار دارید که رای به نفع شما باشد انجا که دیگر سوکلی نیستید . جمع کنید این بساط را دربی ۸۸ وجام مال تیمی است کبرا مسابقه حاضر بوده و ایگاش بر گذار میشد ویک مرتبه دیگر ۶تایی میشدید.درود بر کل پرسپولیسی های شیر دل

    • سیدورف

      باش تا بیاد

    • مهدی

      حالا خوب بفرسته اگر تعقیر جهت بدن کلا باید کسانی که تصمیم میگیرند برن بمیرم که نمیتونن حرفشونو به کرسی بکشونن

    • مملکت ویران

      مسولان استقلال فقط میخوان طرفدارنشون گول بزنن.تاکی میخوان بااین حرفاخودتون بی گناه جلوه بدین.تواستقلال فقط آقای روشن حرف حق میزنه.

    • مهدی

      خخخخخخخ واقعا اگر رای صادر بشه فکر کنم استقلال به خاطر این رفتار جریمه هم بشه اون موقع خنده تو خنده میشه آقایان تازه به دوران رسیده نمی‌دونید که حق با سرورتون پرسپولیسه

    • کاردوک

      کیسه ها کاملا میدونن که هیچ غلطی نمیتونن بکنن ولی به خاطر عقده ای بودنشون میخواستن یه خورده تأخیر بندازن تو اهدا جام سرورشون .
      کیسن دیگه.

    • علی

      اینا هم خودشون رو اوسکل فرض کردند هم هواداراشون رو
      هنوز نفرستادند بعد قد قد میکنند
      خودشون هم میدونند دارند چرت میگن این کیسه کشا

    • بدون نام

      وای وای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چرا زمان قطبی که پرسپولیس گفت بازی نمیکنم جام ندادند به استقلال بازی لغو‌کردند گفت سوپرجام‌میتونه برگزار نشه

      • ابوذر مهدور

        برای اینکه سازمان لیگ زمان قطبی خودش آمادگی برگزاری سر جام نداشت و قبلش با دو باشگاه به توافق رسیدند نه فقط پرسپولیس

    • بدون نام

      چرا همه توهم زدین اگه رای هم بدن که نمیدن قرار نیست به استقلال جام بدن که باید بازی برگذار بشه نه که جام بیارن دو دستی تقدیم کنن نوابغ

    • a

      مدارک چی بفرستن این کارهاشون منحرف کردن فکرطرفداران استقلال بودکه باناکامی تیم درلیگ برتر وجام حذفی و باشگاههای آسیاکناربیان خودشون میدونن که حکم قانونی بوده تازه خیلی هم بهشون لطف کردن جریمه نقدی نشدن

    • بدون نام

      اش چی کشک چی خواستن سر طرفداشونو کلاه بزارن مگه نگفتن وکیل گفته فلان و بیسار حالا میگه مدارک نفرستادیم

    • علی

      چی اگه رای کاس به نفع کیسه باشه جام رو باید به استقلال باز گردانند چن چندی با خودت؟

    • قاضی بیطرف

      واقعا در وتخته بهم خوردند.هوادار الکی خوش وخوش باور،سرمربی هم که از آوارگان خواب اینارو گرفته بود با کلی سوابق ملی و باشگاهی اومد با به شال همشون ...کرد.اون از مدیر عامل که کلی کار دارد از همان بدو کار شروع کرد به هذیان گویی به‌جای اینکارها بااینکه میدونستین سوتیدادبن ،میرفتن دنبال تیم بستن.یا فتل که قشنگ قاب این جماعت ودزدیده،با جعل ویه سری کری های احمقانه.اخه کدوم مدیر میاد این کار رابکنه خودتان قضاوت کنید یا حق

    • بدون نام

      خب مستنداتی ندارندکه بفرستندحالامن نمیدونم چراهوادارانشونو مسخره می کنند

    • بدون نام

      من خودم یک استقلالی ام اما این جام حق پرسپولیسه چون یک ماه پیش بهشون گفتن بازی برگزار میشه اما استقلالی ها نیومدن
      سرمسابقه.من دوست داشتم استقلال با تیم جوانانشم میرفت بازی میکرد خیلی بهتر بود.اشکالی نداشت اگه هم می باخت

    • بدون نام

      کیسه کیسه کیسه کیسه

    • بدون نام

      به خاطر اینکه مدیران باشگاه استقلال خودشون دولتین از کی شکایت کنن اگر فدراسیون تعلیق بشه باز به ضرر خودشونه.عجب گیری کردیم ما

    • بدون نام

      به خاطر اینکه مدیران باشگاه استقلال خودشون دولتین از کی شکایت کنن اگر فدراسیون تعلیق بشه باز به ضرر خودشونه.عجب گیری کردیم ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج