جاباما
۷۹۸۵۳۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

فریبا: استقلال در مسیر پیشرفت قرار دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان می‌توانند تا پایان نیم فصل حداکثر امتیازات را جمع کند.

ایلنا: بهتاش فریبا در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط آبی پوشان گفت: نظر شخصی من این است که در بازی های آخر استقلال پیشرفت تاکتیکی داشته است. شاید خوب نتیجه نگرفتیم و در بازی با ماشین سازی نتیجه مورد نظر را کسب نکردیم اما ما شانس های زیادی داشتیم و تیم در مسیر پیشرفت حرکت می کند و این موضوع کاملا مشخص است.

وی در ادامه درباره تعطیلات لیگ برتر تصریح کرد: تعطیلات به استقلال کمک می کند. زیرا بازیکنان در این مدت زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی انجام می دهند و مصدومان تیم هم اضافه می شوند و تیم در این فرصت یک دست خواهد شد.

عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در بخش بعدی صحبت‌های خود اضافه کرد: استقلال تا نیم فصل ۴ مسابقه پیش روی خود دارد. سه دیدار ابتدایی تیم تا روی کاغذ سخت نیست و برابر تیم های پایین جدول است و سپس به مصاف پدیده خواهیم رفت.

فریبا ادامه داد: استقلال توانایی دارد حداکثر امتیازات را از این ۴ دیدار کسب کند اما شک نکنید استقلال می‌تواند به عنوان یک مدعی نیم فصل را به اتمام می رساند و برای ادامه مسابقات کاملا مدعی خواهد ماند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در بخش پایانی صحبت های خود اضافه کرد: در نیم فصل استقلال می تواند خود را تقویت کند. شجاعیان، آقاخان و کریمی به تیم اضافه می شوند و در صورت صلاحدید کادرفنی بازیکنان خارجی نیز می توانند به تیم اضافه شوند.

شفر در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرده که استقلال در ارسال پاس نهایی موفق عمل نمی کند و من نیز با این صحبت او موافقم و عقیده دارم که استقلال با اضافه شدن بازیکنی مانند شجاعیان و یک هافبک بازیساز می تواند مهاجمان خود را به بهترین شکل تغذیه کند و مهاجمان می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

استقلال طی دو بازی اخیر یک شکست برابر سپاهان و یک تساوی مقابل ماشین سازی در کارنامه ثبت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کی مسیرشو عوض کرده ؟آقای فریبا اگه پیشکسوتان وبازیکنان ومدیریت استقلال به فکر سرورتون نبودند فقط به تیمتون فکر کرده بودین روزگارتون از این بهتر بود

    • اژدرافکن های سرخ

      قصه های خاله فریبا عمه ناناز مجیدی توهم جوک تعریف کن بخندیم

    • بهنام

      جدی میگی نیم رخ ....

    • مهدی

      استقلالی ها اعتماد به نفس ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج