جاباما
۷۹۸۶۴۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

داورزنی: رسانه‌ها اجازه دهند فوتبال در آرامش باشد

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، گفت: پرسپولیس و استقلال در زمره دستگاه‌های اجرایی هستند که باید از این قانون عمل کنند اما تکلیف این دو باشگاه را هیأت مدیره و مجمع مشخص می‌‌کند.

خبرگزاری فارس: محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، گفت: یکی از اقدامات وزارت ورزش که با همکاری ادارات کل صورت گرفته سرمایه‌گذاری روی استعدادها و شناسایی آنها است. ما در رشته‌های مختلف مثل والیبال تعداد زیادی نوجوان یا جوان در تیم ملی داریم که در همین فرایند استعدادیابی شناسایی شده‌اند.

وی افزود: بعد از این مسابقات برنامه‌ای برای استعدادها دیده شده به این صورت که آنها رصد و مانیتور می‌شوند که ببینیم وضعیت رو به بهبود آنها چگونه است. این ورزشکاران تا المپیک بعدی ارزیابی می‌شوند و می‌توانم بگویم هر سال خون تازه‌ای از نیروهای جوان به فدراسیون‌ها تزریق می‌شود.

داورزنی در ادامه درباره قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها و اینکه اعلام شده که به چند فدراسیون بودجه داده نمی‌شود، تشریح کرد: موضوع بازنشسته‌ها به دفعات پاسخ داده شده است. چرا اصرار دارید این موضوع را مطرح کنید؟ همان قانونی که منع به کارگیری بازنشسته‌ها را گفته در جای دیگر این اجازه را به جانبازان و آزادگان داده تا افرادی که قبل از تصویب قانون بازنشسته شده‌اند، می‌توانند به خدمت برگردند. ما نمی‌توانیم این حق را از کسانی که شامل ماده ۶۰ جامعه ایثارگری می‌شوند، سلب کنیم. آنها می‌توانند ادامه کار داشته باشند.

معاون وزیر افزود: از زمان اجرای قانون که البته بین دیوان محاسبات و سازمان بازرسی اختلاف وجود دارد. بعد از اتمام قانون نمی‌توانیم به فدراسیون‌هایی که بازنشسته دارند، پول دهیم. ما از زحماتی که همه بچه‌ها کشیدند تشکر می‌کنیم. در کشور تعداد زیادی جانباز و ایثارگر داریم اما این روندی را که مطبوعات دنبال می‌کنند می‌بینم، احساس می‌کنم نگاه بعضی دوستان باید تغییر کند. حق آنها نیست این‌طور برخورد شود. خیلی از جانبازان ما خدمت کرده‌اند، مطمئن باشید دوستان هم تمکین می‌کنند، ما هم موظف هستیم قانون را اجرا کنیم.

داورزنی درباره مسائل مطرح شده در فوتبال تصریح کرد: اجازه دهید فوتبال در آرامش کارش را دنبال کند. مجمع بالاترین تصمیم‌گیرنده است. ما نیاز داریم این آرامش را حفظ کنیم بعضی‌ها می‌گویند می‌خواهند قانون را دور بزنند مگر می‌شود؟ مطمئن باشید دوستان در فدراسیون فوتبال دنبال حفظ آرامش هستند. نباید بیش از اندازه به یک موضوع بپردازیم، ما باید قانون را اجرا کنیم. حق رئیس یا دبیر فدراسیون هم این است که از فرصت قانونی استفاده کند. خلاف قانون عمل نکردیم به عنوان دستگاه اجرایی این هماهنگی را داریم که نه لطمه‌ای به فدراسیون بخورد و نه به دوستان.

وی در پاسخ به فارس، درباره وضعیت گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس و استقلال در زمره دستگاه‌های اجرایی هستند که باید از این قانون عمل کنند اما تکلیف این دو باشگاه را هیأت مدیره و مجمع مشخص می‌‌کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای درباره اتمام دوره ۴ ساله شایسته در فدراسیون تنیس، گفت: تا همین چند روز آینده زمان انتخابات مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داورزنی بگو زوزنامه ها اجازه بدن باند بازی در فوتبال ومافیای فوتبال بی سروصدا به کارشان ادامه بدهند خجالت نکش راستشو بگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج