۷۹۸۹۴۵
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

سه مقصر اصلی تصادف دکتر نوربخش

رئیس پلیس راهور ناجا درخصوص حادثه تصادف رانندگی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و علت تصادف آن سخن گفت.

خبرگزاری فارس: سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه چهارمین همایش ملی ایمنی ترافیک در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه اخیر تصادف مسئولان، اظهار داشت: در حادثه فوق بعد از بررسی‌های کارشناسی راننده خودرو لندکروز، راننده تریلی و جاده هر سه مقصر شناخته شده و سهم و تقصیر برایشان در نظر گرفته شد.

رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به پرسش دوباره خبرنگاران درخصوص اینکه آیا سرنشینان خودرو لندکروز کمربند ا یمنی بسته بودند، تصریح کرد: این موضوع هنوز احصاء نشده و در حال بررسی آن هستیم.

وی اعلام کرد: این حادثه رانندگی در یکی از نقاط حادثه‌خیز استان گلستان به وقوع پیوسته است؛ صد نقطه حادثه‌خیز در استان گلستان داریم که ۸۰ نقطه در جاده‌های برون شهری و مابقی در راه‌های داخلی است.

این مقام ارشد راهور ناجا به وجود ۵۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور اشاره و اعلام کرد: ۲۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز در برون شهر و ۲۰۰۰ نقطه در درون شهر است؛ مسئولان راهداری و وزارت راه، عدم تخصیص اعتبار را علت اصلی عدم رفع نقاط حادثه‌خیز عنوان کرده‌اند.

وی با بیان این مطلب که ۹۰ درصد سرنشینان خودروها کمربند ایمنی می‌بندند، گفت: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده‌ها نیز الزامی است.

سردار مهری به آمار تصادفات از سال ۸۴ تا پایان ۹۶ پرداخت و گفت: میزان جانباختگان حوادث رانندگی از ۲۷ هزار و ۷۰۰ نفر به ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است.

این مقام ارشد راهور ناجا درخصوص چگونگی رانندگی رانندگان مسئولان گفت: در اجرای قوانین و مقررات هیچ فرقی بین افراد نیست و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین تجهیزات هر خودرویی مرتکب تخلف شود آن تخلف ثبت و اعمال قانون شده و در سابقه گواهینامه فرد درج خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا نقش فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی را یک اقدام مناسب در کاهش حوادث عنوان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      چه خوب شدیه بارم جاده مقصرشد!!!!
      اگه یه فردعادی بوداسمی ازجاده نبود.
      #تبعیض

    • 1234

      وقتی در حضور پلیس ده ها تخلف صورت میگرد و پلیس هیچ اقدامی نمی کند این بی عملی نه فرهنگ سازی است نه اجرای قانون لذا پلیس هم در حوادث این چنینی که خود گواهی کرده از نقاط حادثه خیز بود مقصر است

    • بدون نام

      خدارحمتشون کنه هرچه بیشترعمر میکردن ناعلاج بودن دروغ بیشتری تحویل مردم مخصوصا بازنشسته ها بدن حالا شاید زن وفرزندشون بفهمن زن وفرزند ماچه میکشن عبرتی باش براسایرمسولیین

    • نیلوفر

      تاکی باید جاده های ایران اینقدر کشته بده خوب هزینه کنید واسه مردم.

    • ناشناس

      چندین سال هست که این ۵۴۰۰ نقطه تکرار میشه و خدایی خیلی رو دارین برای هر چیزی بلدین چکار کنید یعنی هر چی براتون منفعت داشته باشه پایه هستین مثل همین معاینه فنی چون توش پول داره زمین و زمانو دارین میبندین که پولارو چپاول کنین آخر سالم نزدیکه بالاخره خرج بالاست
      بازم عیب نداره همه دارن میخورن اما اگه واقعا در این ۴۰ سال سالی ۱۰۰ نقطه حادثه خیز و اصلاح می کردین تا حالا تموم شده بود نمی خواین وگرنه بودجه و اینا همش حرفه وزیر یعنی چی دولت یعنی چی یعنی فقط خوردن !! کاملا مشخصه هر وزیری تو هر دوره پاس داده به بعدی به قول قدیمیا بده بغلی بغلی بگیر واقعا انقدر مردم رو عوام تصور نکنین وقتی جان و مال مردم بی ارزش میشه آخرش همینه

    • ابراهیم

      فعلا یک نقطه حادثه خیز موضوعش حل میشه بقیه رو منتظر تصادفات بعدی باشیم ؟ نقاط دیگه ای که ملت جانشان رو از دست دادن فعلا تو برنامه نیست چون مردم عادی بودن ؟ الان جاده مقصر شد آسفالت رو میبرن زندان ؟ خاک تو سرتان با این توجیه کردنتان !

    • ابراهیم

      وقتی خبری از واژه با مسمای راهنمایی و رانندگی نیست و ماموران فقط به فکر جریمه مردم بدبختن تا جیبشان را پر کنن همین میشه دیگه !

    • بدون نام

      چرا هزاران نفر عادی تو جاده ها کشته میشن کسی دنبال مقصرش نمیگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج