جاباما
۷۹۸۹۵۵
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

قول پرداخت حقوق کارگران گروه ملی فولاد ایران

مدیرکل حمایت از اشتغال و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تا هفته آینده حقوق معوق یک ماه کارگران گروه ملی فولاد ایران پرداخت می‌شود، گفت: مجوزی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده تا تولیدات گروه ملی فولاد ایران در بازار به فروش برسد و از محل فروش این محصولات، حقوق کارگران پرداخت و مواد اولیه مورد نیاز تولید نیز تامین شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل حمایت از اشتغال و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تا هفته آینده حقوق معوق یک ماه کارگران گروه ملی فولاد ایران پرداخت می‌شود، گفت: مجوزی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده تا تولیدات گروه ملی فولاد ایران در بازار به فروش برسد و از محل فروش این محصولات، حقوق کارگران پرداخت و مواد اولیه مورد نیاز تولید نیز تامین شود.

کریم یاوری با اشاره به حضور در اهواز جهت پیگیری حل مشکلات کارگران گروه ملی فولاد ایران اظهار کرد: امروز از ساعت ۸ صبح در محل کارخانه گروه ملی فولاد در اهواز حضور پیدا کردیم تا مشکلات این شرکت را بررسی و از نزدیک با کارگران صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیش از این و بر اساس قانون، محصولات کارخانه گروه ملی فولاد تنها در بورس عرضه می‌شد، افزود: با پیگیری‌هایی که از سوی معاون اول رییس جمهور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام گرفت، مجوزی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شد تا تولیدات گروه ملی فولاد ایران در بازار به فروش برسد.

مدیرکل حمایت از اشتغال و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این مجوز به مدیران گروه ملی این اختیار را می‌دهد تا تولیدات دپو شده خود در کارخانه را که ارزش آنها بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان است، در بازار به فروش برسانند.

یاوری ادامه داد: مدیران این شرکت می‌توانند با این مجوز، از محل فروش و پیش فروش محصولات تولیدی کارخانه تا هفته آینده حقوق معوق یک ماه کارگران را پرداخت کنند. سایر معوقات و مطالبات کارگران نیز پس از فروش محصولات پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه "تولید" در اولویت خواسته‌های کارگران گروه ملی فولاد ایران قرار دارد، گفت: با فروش این محصولات تولیدی کارخانه، مدیران شرکت باید مواد اولیه مورد نیاز تولید کارخانه را فراهم کنند. امیدواریم مواد اولیه کارخانه از طریق فروش محصولات تولید شده تامین شود تا کارگران بتوانند به تولید بپردازند.

مدیرکل حمایت از اشتغال و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کارگران گروه ملی فولاد ایران از شایسته‌ترین و قانع‌ترین کارگران کشور هستند، گفت: اینکه "تولید" در اولویت نخست درخواست کارگران گروه ملی است، دیدگاه بسیار قابل توجهی است و باید از آنها در این زمینه تقدیر کرد.

دیدار با کارگران نیشکر هفت‌تپه برای حل مشکلات

یاوری در خصوص مساله کارگران نیشکر هفت تپه نیز عنوان کرد: بعد از ظهر امروز در جمع کارگران نیشکر هفت تپه حضور پیدا خواهیم کرد و مسایل آنها را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. ما به استان خوزستان سفر کرده‌ایم تا به کارگران خبرهای خوشی دهیم و در این زمینه نیز قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

کریم یاوری مدیرکل حمایت از اشتغال و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید نور محمدپور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان امروز، ۲۹ آبان ماه با حضور در کارخانه گروه ملی فولاد ایران از نزدیک مشکلات کارگران را جویا شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وعده الکی برای شناسایی افرادمؤثر درتحریک کارگران..

    • بدون نام

      وعده سر خرمن این دولت و مجلس آدم بشو نیس توبه گرگ مرگه

    • بدون نام

      خدا لعنت تون کنه که فقط دروغ میگید

    • بدون نام

      میشه شما بگید حقوق کدوم شرکتی را تا حالا به موقع پرداخت کردید

    • بدون نام

      هدف اصلی ، ورشکستکی کارخانه «گروه ملی فولاد » بخور بخور ان است که که که که ......تولید نکند نکند نکند...تا راه واردات ازاد ، رها ، اسوده ، پول ، پول پول ...باز شودددددد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج