۷۹۹۳۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کربکندی: آذری ۲ سال دنبال آوردن نمازی بود

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید انتخاب مربیان فوتبال در ایران فقط بر اساس صلاحیتشان نیست و روابط هم تاثیر زیادی دارد.

ایسنا: تیم فوتبال ذوب‌آهن در این فصل نتایج قابل قبولی نگرفته است و قبل از پایان نیم فصل نیز سرمربی این تیم عوض شد تا علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم بنشیند.

رسول کربکندی، پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن در این خصوص در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این جابه‌جایی‌ها مدلی است که در فوتبال ایران رخ می‌دهد و به دلیل عدم نتیجه گیری که همراه با اعتراض هواداران است، انجام می‌شود اما در ایران همیشه این تغیررات روی مربی‌ها اعمال می‌شود.

او ادامه داد: اولین کاری که بعد از نتیجه نگرفتن انجام می‌شود تغییر مربی بدون آسیب شناسی خاص است و این روالی است که در فوتبال ایران جا افتاده است. من خودم مربی هستم و اعتقاد داردم باید به مربی حداقل تا نیم فصل زمان داده شود.

کربکندی در خصوص جدایی نمازی هم گفت: می‌دانم که آذری دو سال بود که به فکر آوردن نمازی بود اما شاید عده‌ای از ابتدای فصل موافق آمدن او نبودند چون او در ایران به جز مربیگری در تیم ملی سابقه ای نداشت. انتخاب نمازی برای همه جای سوال داشت و احتمالا آذری زورش نرسیده تا او را در تیم نگه دارد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا آذری همان گونه که فصل پیش از قلعه‌نویی حمایت کرد این فصل از نمازی حمایت نکرد، گفت: برکناری قلعه نویی از لحاظ مالی و تبعات، هزینه بیشتری نسبت به نمازی داشت. شاید به همین دلیل بوده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه اظهار کرد: انتخاب مربیان در ایران فقط بر اساس صلاحیتشان نیست و روابط هم در این انتخاب‌ها تاثیر زیادی دارد. این که هیات مدیره از جاهای دیگر و خارج از فوتبال حمایت می‌شود تاثیر زیادی در این تصمیم گیری‌ها دارد. متاسفانه در فوتبال ما این مسائل زیاد است.

او در مورد انتخاب منصوریان هم بیان کرد: او در فوتبال هم سابقه خوب داشته و هم بد. منصوریان جوان و پر انرژی است و باید به او زمان بدهند. من فکر می‌کنم او موفق بشود. ذوب‌آهن بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج