جاباما
۷۹۹۳۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برنامه تیم ملی تا جام ملت‌ها؛ سه بازی دوستانه

تیم ملی فوتبال ایران اردوی نهایی و منتهی خود به جام ملت‌های آسیا را در کشور قطر برگزار خواهد کرد. اردویی که ۲۳ روز به طول می‌انجامد تا کارلوس کی‌روش شاگردانش را در کمپ اسپایر آماده حضور در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات کند.

آی اسپورت: تیم ملی فوتبال ایران اردوی نهایی و منتهی خود به جام ملت‌های آسیا را در کشور قطر برگزار خواهد کرد. اردویی که ۲۳ روز به طول می‌انجامد تا کارلوس کی‌روش شاگردانش را در کمپ اسپایر آماده حضور در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات کند.

طبق برنامه، تیم ملی در روزهای ۲۱، ۲۶ و ۳۱ دسامبر (۳۰ آذر، ۵ و ۱۰ دی‌ماه) سه بازی دوستانه برگزار خواهد کرد. تاکنون فقط دیدار با قطر در تاریخ ۱۰ دی‌ماه قطعی شده که این بازی در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برگزار می‌شود.

تیم‌های ملی فوتبال کشورهای آسیایی مختلفی از جمله چین، تاجیکستان، یمن، اردن، عراق، قرقیزستان، فلسطین، فیلیپین و همچنین الجزایر از آفریقا ماه آینده در قطر حضور خواهند داشت که بیشتر آنها برای جام ملت‌های آسیا خود را آماده می‌کنند.

سوریه نیز در تلاش است خود را به جمع این تیم‌ها اضافه کرده و دیداری تدارکاتی در تاریخ ۳۰ آذرماه با ایران برگزار کند که این پیشنهاد در دست بررسی است. تیم ملی ایران همچنین در تلاش برای انجام بازی دوستانه با چین بود که گویا تا به اینجا شرایط این بازی فراهم نشده و یکی دیگر از گزینه‌های انجام بازی تدارکاتی فیلیپین است که باید دید در نهایت مذاکرات برای انجام بازی دوستانه به کجا می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج