جاباما
۷۹۹۴۷۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

محمدرضا شریفی نیا به «خندوانه» می‌رود

برنامه تلویزیونی «خندوانه» از امشب با حضور جناب‌خان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و فردا شب میزبان محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: فصل جدید برنامه خندوانه از امشب روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت و فصل دوم برنامه قاچ نیز پخش خود را از سوم آذرماه آغاز می‌کند.

سیدعلی احمدی تهیه‌کننده این دو برنامه، درباره رویدادهای جدید فصل جدید «خندوانه» و «قاچ» بیان کرد: خندوانه مانند قبل ساختار خود را حفظ خواهد کرد و میزبان افراد سرشناس در هر حوزه خواهد بود. علاوه بر این، لیگ ادابازی هم در این فصل از خندوانه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این فصل از برنامه «قاچ» نیز، علاوه بر حضور رامبد جوان، جناب‌ خان و نیما شعبان‌نژاد، شاهد استندآپ کردن برگزیدگان دو مسابقه خنداننده‌شو هستیم. همچنین بخش «بدانگاه» که فرصتى براى انتقال مفاهیم علمى و تجربى در حوزه‌هاى مختلف و موجب ارتقاى سطح زندگى است، به هر دو برنامه اضافه خواهد شد.

تهیه‌کننده خندوانه درباره اینکه گفته می‌شد قرار است رویداد تئاتر کمدی در «خندوانه» برگزار شود، توضیح داد: تیم خندوانه چند ماه تلاش کرد تا متن‌ها و اجراهای قوی‌ای را برای «خندوانه» تدارک ببیند اما متاسفانه متون و اجراهاى قابل قبول این بخش، تعداد زیادی ندارند. بنابراین تصمیم بر آن شد که تلاش‌ها برای دریافت متون قابل قبول ادامه داشته باشد تا بتوان رویداد تئاتر کمدی را در فصل هفتم خندوانه که سال آینده ضبط می‌شود، برگزار کرد.

گفتنی است، طبق هماهنگی ها قرار بود خندوانه امشب بیست سوم آبان ماه ساعت ۲۳ روی آنتن برود. برنامه تلویزیونی «خندوانه» از امشب با حضور جناب‌خان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و فردا شب میزبان محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وروجک@@@

      بی مزه شده شریفی نیا..@@@

    • بدون نام

      شنیده شده خندوانه این سری بدون حضور بانوان برگذار می گردد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج