۷۹۹۶۱۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

فتاح: به نظام تردید دارید، دینتان را کامل کنید

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه ولایت بر ما محبت است و باید قدردان رهبری باشیم، گفت: باید به آینده نظام امیدوار باشیم و کسانیکه تردید دارند باید دینشان را کامل کنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه ولایت بر ما محبت است و باید قدردان رهبری باشیم، گفت: باید به آینده نظام امیدوار باشیم و کسانیکه تردید دارند باید دینشان را کامل کنند.

"پرویز فتاح" شامگاه چهارشنبه ۳۰ آبان ماه در نهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در شهرستان جیرفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و با ابراز خرسندی از مشارکت در این جشنواره اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب چند صباحی در جیرفت بودند که برکات زیادی برای این منطقه داشته است.

وی با اشاره به اینکه در وصف مقام معظم رهبری کم گفته می شود، افزود: ولایت در مکتب ایران اسلامی عمیق است و امام خمینی(ره) فرمودند «ولایت فقیه، ولایت رسول الله است» و این مساله نشان از اهمیت جایگاه رهبری دارد.

فتاح تصریح کرد: زمانی که به ولی فقیه تکیه کردیم نباید تردید کنیم. اگر تردید کردیم یعنی رهبری را نشناختیم و ایمان کامل نداریم.

وی با اشاره به اینکه باید مولاشناس و عمیق نگر باشیم، بیان کرد: باید مانند زمان جنگ از رهبری اطاعت پذیری داشته باشیم. لذا در جبهه برای عبور از میدان مین سبقت می گرفتند و سرباز باید تابع باشد.

رییس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه باید از رهبری اطاعت کنیم، گفت: وقتی نگاهی به تاریخ اسلامی می کنیم، می گوییم حضرت علی علیه السلام تنها بود اما امروز مقام معظم رهبری در کنار ماست و باید از ایشان اطاعت کنیم.

وی افزود: دشمنان در حال برنامه ریزی از بین بردن نظام هستند، اما رهبر انقلاب مقتدرانه به آینده امیدوار هستند.

فتاح با بیان اینکه ولایت بر ما محبت است و باید قدردان رهبری باشیم، گفت: باید به آینده نظام امیدوار باشیم و کسانیکه تردید دارند باید دینشان را کامل کنند.

وی تصریح کرد: فشارهای دشمن برای این است مردم به ستوه بیایند و به جان نظام بیفتند اما دشمنان جان انقلاب را نشناختند وگرنه جان انقلاب را نشانه می رفتند.

رییس کمیته امداد کشور با بیان اینکه همه مشکلات قابل حل است و نباید در مقابل دشمن عقب نشینی کرد اظهار کرد: وحدت و همدلی، سعه صدر، هم افزایی و توصیه حساب سیاسی نکردن برای نظام خیلی مهم است و با همدلی است که در تحریم ها پیروز می شویم و از این دوران عبور می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط تومونده بودی که فتوا بدی

    • بدون نام

      عجب!!!!!!!

    • بدون نام

      فقر =بی دینی

    • بدون نام

      اختلاس. و غیره هم حتما کار دشمن و تحریم است

    • بدون نام

      ایشان یه زمانی وزیر نیرو بود . حالا رییس کمیته امداد است . و بعدا یک مسیولیت دیگر . یعنی بالاخره بر سر سفره بیت المال است .

      پاسخ ها

      • گوسفند نباشیم.

        خب عزیزم واسه اینا که واقعا مهربونتر از این انقلاب مگه وجود داره ..نه بازنشسته میشن ..نه نیازی به تخصص دارند ..فقط کله ای خالی و زبانی دراز و چاپلوس ..و صد البته یه جیب گشاد واسه پارو کردن حق مردم بیچاره ..چیز دیگه ای هم مگه لازمه...مهربون تر از این مگه میشه اگه اینا تعریف نکنن که جای تعجبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج