۷۹۹۶۴۱
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

خلیل زاده: با نصف تیم هم مدعی قهرمانی هستیم!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با وجود احترامی که برای طرفداران تراکتورسازی قائل است، اعتقاد دارد تیمش در بازی یکشنبه با دست پر از زمین خارج خواهد شد.

خبرورزشی: شجاع خلیل زاده یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در شب بازی با پیکان بود. البته حریف سرخپوشان یکبار دروازه پرسپولیس را فرو ریخت، اما شجاع تاثیر بسزایی در رقم خوردن پیروز‌ی ۲ بر یک داشت و به تیمش در فاز تهاجمی و تدافعی کمک شایانی کرد.

این بازیکن درخصوص آن دیدار سخت و پرماجرا به ما گفت: «هنوز تعطیلی ۵ روزه مان تمام نشده بود که تماس گرفتند و گفتند خودتان را آماده بازی با پیکان کنید. وقتی این خبر را شنیدیم، شگفت زده شدیم، اما چاره‌ای نبود. سازمان لیگ می‌خواست هر طور شده، این بازی برگزار شود و باشگاه و کادرفنی با اینکه کاملا مخالف بودند، اما به میدان رفتیم و خدا هم خواست تا سه امتیاز را کسب کنیم. این برد، خیلی از مسائل را ثابت کرد.»

خلیل زاده ادامه داد: «پرسپولیس از بازیکنان باغیرت و قدرتمندی بهره می‌برد که می‌توانند به اندازه دو بازیکن در زمین دوندگی داشته باشند. هیچ تیمی شبیه پرسپولیس دارای اتحاد و انسجام نیست. ده‌ها مشکل ریز و درشت داشتیم، اما نتیجه بازی می‌گوید به بهترین شکل ممکن، کارمان را به سرانجام رساندیم.

شیرینی این برد، وقتی بیشتر شد که یک گل هم عقب افتادیم و سپس توانستیم همه چیز را جبران کنیم. این شرایط نشان می‌دهد پرسپولیس حتی با نصف بازیکنانش نیز مدعی کسب عنوان قهرمانی است و برای تکرار این عنوان، از سلامتی مان هم می‌گذریم.»

شجاع در خصوص ادامه فصل، گفت: «در آذرماه شرایط بسیار سخت تری در انتظارمان است. باید هر ۴، ۵ روز یکبار بازی کنیم که این اتفاق، فرصت ریکاوری را از بازیکنان می‌گیرد، اما چاره دیگری هم نیست. ما ۱۲، ۱۳ بازیکن هستیم که حداقل تا نیم فصل باید کنار هم باشیم و با کمک یکدیگر، کار را تمام کنیم. اتفاقا در همین شرایط هم خیلی خوب و مطمئن بازی می‌کنیم و توانایی آن را داریم که هواداران را شاد کنیم.»

او در نهایت افزود: «قلب مان پیش هواداران است و برای آن‌ها می‌جنگیم. امیدوارم از کسب این سه امتیاز حساس شاد شده باشند. انشالله برای بازی روز یکشنبه برابر تراکتورسازی که دیدار بسیار سختی هم خواهد بود، تمام سکو‌ها پر از تماشاگر شود تا با کمک هم، یک برد جذاب دیگر را جشن بگیریم.

البته تراکتورسازی تیم بزرگی که مدتی در آن توپ زدم و خاطرات خوبی از حضور در این تیم در ذهنم باقی مانده، اما حالا بازیکن پرسپولیس هستم و با احترام به تراکتوری ها، امیدوارم تیمم با سه امتیاز از زمین خارج شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر غیرتت , شجاع مرد بزرگ پرسپولیسی

    • محمد

      بله خب تا وقتی که شما هر کاری چه تو زمین و چه بیرون زمین چه فوتبالی و چه اخلاقی انجام میدین و کسی باهاتون کاری نداره و برعکس تیم مقابلو مثل داور و چیزای دیگه حقشو میخورن شما قهرمان جهان باید میشدید چه برسه لیگ

    • بدون نام

      دمت گرم پرسپولیسی باغیرت . غیرت تو و یارانت باعث شده از شنیدن نام پرسپولیس تن حریفان به لرزه بیفته .

    • بدون نام

      وزیر
      پسرش
      تاج
      روحانی
      عراقچی
      تخت روانچی
      و...را حساب کن

    • بدون نام

      آقای خود بزرگ بین.یعنی برانکو بازیکنانی که خریده ویا ازجوانان پرسپولیس اورده شدند نیمه هستند وشما یکی ودونفر کامل هستید وای به حال مربی که بازیکنان نیمه میخرد مردحسابی توهم تا دوسال پیش بیست وپنج صدم نبودی حالا هم تیمی هایت نیمه قلمداد میکنی اگرمیگفتی جوان وکم تجربه قابل قبول بود بیخود نیست که کی‌روش ترا انتخاب نمیکنه اخلاق بالا ترازهمه چیزاست

    • شجاع پسر وزیر ورزش

      با پا رفت رو دستو بدن طرف هیچی نگفتن
      اونوقت جپاروف با پا رفته بود بران;ه حرف از اونجاش میزد.ه ه ه
      با پدرش اومده تو فوتبال
      با پدرشم میره
      ه ه ه

    • اریا ارین

      بابا تو رو خدا بیخیال بشین اینقدر تن این کیسه کشا رو نلرزونین دیگه میدونن که هر چی سرورشون میگه حقیقت داره بزار یه اب خوش از گلوی کیسه کشا پایین بره اونا هم خداییش ادم هستن

    • بدون نام

      زارررت

    • بدون نام

      کاش دهان کثیفت را میبستی بی ادب.درهربازی یک بی ادبی وبی معرفتی ؟!!!!حیف کفش فوتبال.

    • یه دوست

      خدا شفات بده

    • کامران

      البته توایران
      فدراسیون
      لیگ
      کمیته داوران
      وزیر ورزش وپسرش
      خبر نهاران عزیز
      شنل قرمزی
      کمیته ان ضباطی
      صدا وسیمای م...لی
      داوران
      و....هم باما بودند همین رامی گفتیم
      تیم حکومتی(دولتی)همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج